Gå til innhold

Cruise i Karibien

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg var på cruice med RCCl for noen år tilbake. Det var 2 gallamiddager hvor flesteparten av gjestene kledde seg opp i lange kjoler og dress. Noe de forresten gjorde ellers også når jeg tenker etter, kanskje fordi 90% av gjestene var amerikanere. Amerikanerne er svært glad i å kle seg opp!

Jeg råder til å ta med litt av hvert i kofferten. Du/dere behøver ikke spise i restauranten hver kveld, det finnes andre spisesteder på båten som er mindre formelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på cruise i Karibien noen ganger. Ikke med RCCL men med NCL. Regner ikke med at der er så stor forskjell. Jeg har hatt med meg helt ordinært sommertøy til å bruke på dagen. Til kveldene hadde jeg litt penere sommerkjoler. Både korte og lange. Følte jeg måtte pynte meg hver kveld siden mannen min jobbet ombord og dermed måtte gå i uniform hver kveld vi var ute blant passasjerene. Kunne liksom ikke gå sammen med han i shorts....! Hadde med mange kjoler men kom også hjem med mange uten å ha brukt de :) Typisk!

Men amerikanere er til tider spesielle. De kom på nattklubb med dress og JOGGESKO!!!! :hoho: :hoho: :hoho:

Ha god tur - skulle ønske det var meg. Cruise er perfekt som avslapningsferie. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser med Star Tour 14 dager, en uke på cruise RCCL-Explorer of the seas, rute Vestre Karibien og en uke i Fort Lauderdale. Prisen pr. pers er ca. 16 400 i midten av juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...