Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #1 Del Skrevet 17. februar 2004 ...hva må man ha meg seg på cruise med RCCL? Noen tips til type klær - vet at man må kle seg om til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #2 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg var på cruice med RCCl for noen år tilbake. Det var 2 gallamiddager hvor flesteparten av gjestene kledde seg opp i lange kjoler og dress. Noe de forresten gjorde ellers også når jeg tenker etter, kanskje fordi 90% av gjestene var amerikanere. Amerikanerne er svært glad i å kle seg opp! Jeg råder til å ta med litt av hvert i kofferten. Du/dere behøver ikke spise i restauranten hver kveld, det finnes andre spisesteder på båten som er mindre formelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virra Skrevet 19. februar 2004 #3 Del Skrevet 19. februar 2004 Har vært på cruise i Karibien noen ganger. Ikke med RCCL men med NCL. Regner ikke med at der er så stor forskjell. Jeg har hatt med meg helt ordinært sommertøy til å bruke på dagen. Til kveldene hadde jeg litt penere sommerkjoler. Både korte og lange. Følte jeg måtte pynte meg hver kveld siden mannen min jobbet ombord og dermed måtte gå i uniform hver kveld vi var ute blant passasjerene. Kunne liksom ikke gå sammen med han i shorts....! Hadde med mange kjoler men kom også hjem med mange uten å ha brukt de Typisk! Men amerikanere er til tider spesielle. De kom på nattklubb med dress og JOGGESKO!!!! :hoho: Ha god tur - skulle ønske det var meg. Cruise er perfekt som avslapningsferie. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva koster en slik ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Vi reiser med Star Tour 14 dager, en uke på cruise RCCL-Explorer of the seas, rute Vestre Karibien og en uke i Fort Lauderdale. Prisen pr. pers er ca. 16 400 i midten av juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå