Gå til innhold

Noen fler som ikke har fått skattepenger?


Maiava88

Anbefalte innlegg

Hei!

Som lønnstaker har jeg i alle de år fått skattepengene mine på juni. Men i år har jeg ikke sett snurten til de! Kan være fordi jeg måtte endre selvangivelsen i form av å føre på kjøring, men dette gjorde jeg også i fjor og fikk da som sagt skattepengene tidlig.

Er det noen fler som går å venter på skattepengene? I såfall, er din situasjon lik min? Altså- måtte du også endre selvangivelsen?

Begynner å bli en smule utålmodig, kan dere forstå :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sjekket litt rund på nettet og kommet fram til at utleggsdatoene er som følger:

  • 25.juni
  • 25.juli
  • 1.august
  • 8.august
  • 15.august
  • 22.august
  • 29.august
  • 5.september
  • 12.september
  • 19.september
  • 26.september
  • 3.oktober
  • 10.oktober
  • 17.oktober

Skal vi satse på at 15. August er vår dag? :sprettoy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret ingenting, har i tillegg en veldig simpel selvangivelse uten et eneste fradrag i fjor. Har ikke fått skattepengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig 15. august er min dag!

Har levd stramt i hele sommer i påvente av dem (student og har pga omsorg for barn, stengt bhg og ingen avlastning ikke hatt mulighet til å jobbe i hele juli!!!) og har dessverre noen regninger som ikke har kunnet bitt betalt enda, og det sliter på meg!! =S

Anonym poster: 4091e9a81720e923d153e9edd34e6735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fått, endret som tessa3 skatteklasse til klasse 2, men hadde ikke trodd det ville utgjøre at det tok lenger tid. Frustrerende å måtte leve på sparebluss hele sommeren når man har 35 000 ++ utestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...