Gå til innhold

hvor går jeg videre ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skal prøve å forklare i korte trekk min historie. Som ung student traff jeg en medstudent som jeg fikk sterke følelser for. Det ble aldri oss men vi var sammen på fester, gikk på kino og det var hele tiden et spent forhold mellom oss. Etter ferdig utdanning flyttet vi til hver vår kant av landet og ble med tiden begge gift og fikk barn. Jeg glemte han aldri og lengtet etter han. For ca 8 år siden tok han kontakt med meg. Han fortalte ikke da at han var gift men jeg fortalte at det var jeg og fant ut at det var han og. Han snakket alltid i jeg form i starten som om det ikke var noen andre. Følelsene som alltid hadde vært der ble nå bare enda sterkere. Vi ble etter hvert bedre kjent med hverandre og han støttet meg alltid om det var noe som jeg slet med. Vi traff hverandre sjeldent men tente enormt sexuelt. Har aldri hatt det slik med noen andre. Dette har nå vart i nesten 8 år. Vi er blitt eldre og er begge gift ennå. Han snakker aldri om kona og at han vil forlate henne og jeg gjør likt med han. Jeg vet bare at det er han jeg elsker og begjærer og det er han jeg ønsker å leve livet mitt med, men magefølelsen min sier at han ikke vil noe mer.Så hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Ja jeg tror han vet det og det skremmer han nok. Jeg har spurt hva han føler og det er mest tenning og at han ikke tenner slik på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...