AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Del Skrevet 12. august 2012 Vet ikke hva jeg skal gjøre, broren min er anmeldt fot voldtekt og ble hentet til avhør i politibil, og det på arbeidsplassen. Jeg skal også til avhør fordi jeg og flere var der kvelden han traff den dama. Vi var ute på byen og i baren ble han kjent med ei dame. Vi tok en del drinker i lag alle sammen, men det var en del av oss som ikke ble så fulle at vi ikke husker kvelden. Broren min og jeg er en av dem. Vi stakk på nach hjem til meg etter byen og fortsatte i godt lag der. Broderen og jenta hadde enskikkelig god tone seg imellom, de flørtet, kysset og lo mye sammen. Jeg sov på sofaen, dagen etter dro jeg hjem før noen andre, og da var jenta fortsatt der fordi alle hennes ting var der også. Nå har blitt anmeldt for voldtekt, hun hevder at han tvang seg på henne og voldtok henne. Jeg vet dere tenker at jeg sier det fordi det er broren min, men han kunne virkelig aldri ha gjort det, det kan jeg ikke tro. Han respekterer kvinner, og har tatt tak i menn sm har oppført seg truende mot kvinner ute på byen. Jeg kan ikke tro at min kjære bror har blitt beskyldt for dette.<br /><br /> Anonym poster: cf741a9a82c93774e6b4b7f391a8695c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #2 Del Skrevet 12. august 2012 Vi stakk på nach hjem til meg så til ham, skulle jeg si.<br /><br /> Anonym poster: 40f239ff85b324ebf474facebc2f1f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #3 Del Skrevet 12. august 2012 Snakk med broren din om det. Spør om hvordan tonen var mellom dem utover natten, og om det var noe som skjedde som forandret hennes innstilling til han. Og finn ut om dama kan være i et forhold, at hun kan dekke over utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. august 2012 #4 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, ja, han har vel prakket seg på damen da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #5 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har snakker med min bror, han sier at de var fullt ut med på det, at hun nøt sex og var oppå ham også. Han er skikkelig lei seg og skjønner ingenting.<br /><br /> Anonym poster: 40f239ff85b324ebf474facebc2f1f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 12. august 2012 #6 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Ikke stort du får gjort, annet enn å være der når han trneger noen å snakke med. Så fortelle retten hva du så og opplevde den kvelden/natta. Siden han sier seg uskyldig så står han selvsagt ved dette i sin forklaring, og så er det opp til retten å bevise det motsatte. Noe som blir vanskelig siden han jo erkjenner at de har hatt samleie. Endret 12. august 2012 av Medlem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 12. august 2012 #7 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, ja, han har vel prakket seg på damen da. ...eller hun har skammet seg etterpå, har null ære og prøver å få alt over på ham. Mye rare folk, vet du. Er forresten folk som har sex i søvne også, er visst mer vanlig enn man tror. Hør på forklaringen til jenta, om hun husker ting fra senere på natten som ikke han husker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #8 Del Skrevet 12. august 2012 Du vet faktisk ikke hva som har skjedd. Det kan hende han er uskyldig, men du får faktisk aldri helt vite om han har gjort det(dette blir jo ord mot ord i denne saken). Alle som voldtar har jo en familie som er glad i dem, og om broren din er en av dem vet jo ikke du eller jeg. Og alle vil jo følgelig fortelle en annen historie enn sannheten, enten det er den som faktisk har voldtatt, eller den som leverer falsk anmeldelse. Uansett så kan du ikke gjøre annet enn å fortelle det du fikk med deg konkret - du vet jo som sagt ikke hva som skjedde når du sov. Du kan jo også støtte ham selv om du ikke tar åpenlyst parti. Anonym poster: 828479491e525eb3dee53323ae0c72c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #9 Del Skrevet 12. august 2012 http://www.dagbladet...erket/22330153/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #10 Del Skrevet 12. august 2012 http://www.dagbladet...erket/22330153/ Har blokket for flash, kan du si hva dette handler om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. august 2012 #11 Del Skrevet 12. august 2012 ...eller hun har skammet seg etterpå, har null ære og prøver å få alt over på ham. Mye rare folk, vet du. Er forresten folk som har sex i søvne også, er visst mer vanlig enn man tror. Hør på forklaringen til jenta, om hun husker ting fra senere på natten som ikke han husker. Akkurat den har du rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 12. august 2012 #12 Del Skrevet 12. august 2012 Har blokket for flash, kan du si hva dette handler om? En jente og en gutt som flørter, de går opp på et rom legger seg ned i sengen. Gutten vil ha sex, det vil ikke jenta, men gutten bryr seg ikke om det og fortsetter å kysse henne og legger seg oppå henne før han gjør sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #13 Del Skrevet 12. august 2012 Han er ikke den enste som har gått i denne fellen og blir ikke den siste. Hvis det er slik at hun har ridd han og dette kan komme fram i politiavhør kommer fram i avhør av henne må vel han komme klar? Men damer blir nok varsomt avhørt i slike situasjoner og får ikke noe kjør som mannen får i avhør. Mannen er fullstendig underlegen i slike situasjoner. Jeg vet om en som ble anmeldt slik men han var for full til å ha sex og politiet fant ut damen hadde revet i stykker sine klær selv og skadet seg selv. Her er vedren VELDIG utrettferdig for menn som ikke har gjort noe galt. (Annet enn åt de hadde frivillig sex sammen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #14 Del Skrevet 12. august 2012 Han er ikke den enste som har gått i denne fellen og blir ikke den siste. Hvis det er slik at hun har ridd han og dette kan komme fram i politiavhør kommer fram i avhør av henne må vel han komme klar? Men damer blir nok varsomt avhørt i slike situasjoner og får ikke noe kjør som mannen får i avhør. Mannen er fullstendig underlegen i slike situasjoner. Jeg vet om en som ble anmeldt slik men han var for full til å ha sex og politiet fant ut damen hadde revet i stykker sine klær selv og skadet seg selv. Her er vedren VELDIG utrettferdig for menn som ikke har gjort noe galt. (Annet enn åt de hadde frivillig sex sammen). for no forbanna tull. du burde vite hva du snakker om før du legger ut om ting.. at damer blir varsomt avhørt??? jeg ble voldtatt selv for en liten stund siden. å det var aldeles ikke no varsomt avhør. de driter i følelsene dine..de skal finne ut sannheten og du må fortelle hver eneste lille jævlige detalj og det er som å gjennoppleve voldtekten gang på gang. ikke kom her å si at det er no varsomme avhør for offeret! de er like ufølsomme mot dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #15 Del Skrevet 12. august 2012 Vet ikke hva jeg skal gjøre, broren min er anmeldt fot voldtekt og ble hentet til avhør i politibil, og det på arbeidsplassen. Jeg skal også til avhør fordi jeg og flere var der kvelden han traff den dama. Vi var ute på byen og i baren ble han kjent med ei dame. Vi tok en del drinker i lag alle sammen, men det var en del av oss som ikke ble så fulle at vi ikke husker kvelden. Broren min og jeg er en av dem. Vi stakk på nach hjem til meg etter byen og fortsatte i godt lag der. Broderen og jenta hadde enskikkelig god tone seg imellom, de flørtet, kysset og lo mye sammen. Jeg sov på sofaen, dagen etter dro jeg hjem før noen andre, og da var jenta fortsatt der fordi alle hennes ting var der også. Nå har blitt anmeldt for voldtekt, hun hevder at han tvang seg på henne og voldtok henne. Jeg vet dere tenker at jeg sier det fordi det er broren min, men han kunne virkelig aldri ha gjort det, det kan jeg ikke tro. Han respekterer kvinner, og har tatt tak i menn sm har oppført seg truende mot kvinner ute på byen. Jeg kan ikke tro at min kjære bror har blitt beskyldt for dette.<br /><br /> Anonym poster: cf741a9a82c93774e6b4b7f391a8695c Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, selv om jeg umulig kan sette meg inn i situasjonen din! Det må være helt forferdelig, både hvis han er uskyldig eller skyldig. Usikkerheten om hvorvidt han har gjort dette eller ei må også være usedvanlig vanskelig å bære. Det beste for deg vil være å være ærlig om hva du så, men ikke tillegg noe annet. En jente kan flørte hele kvelden uten at det betyr hun vil ha sex. Jeg ville ha prøvd å sette meg inn i hennes situasjon hvis jeg var deg - tenk hvis du ble voldatt fordi du flørtet med en gutt en kveld? Jeg sier ikke at dette har skjedd, men jeg ville ha tenkt på dette før man dømmer den ene eller den andre. Man tar vel automatisk en side i saker som dette, og du tar naturligvis din bror sin side, som også kan være den rette. Men jeg ville ikke vært for bastant i noe jeg gjorde. Håper alt ordner seg!! Anonym poster: 03a384b82f69cd97f38c802d1de39f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #16 Del Skrevet 12. august 2012 En jente og en gutt som flørter, de går opp på et rom legger seg ned i sengen. Gutten vil ha sex, det vil ikke jenta, men gutten bryr seg ikke om det og fortsetter å kysse henne og legger seg oppå henne før han gjør sitt. OK, så dette er hva jenta føler uten å kunne si noe... minner meg om søvnparalyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 12. august 2012 #17 Del Skrevet 12. august 2012 OK, så dette er hva jenta føler uten å kunne si noe... minner meg om søvnparalyse. På en måte, hun sier nei flere ganger, men gutten hører ikke på henne fordi han har bare én ting i tankene: vagina. Men hvis noe sånt hadde skjedd så måtte man eventuelt ha skreket om hjelp eller fyket til ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #18 Del Skrevet 12. august 2012 for no forbanna tull. du burde vite hva du snakker om før du legger ut om ting.. at damer blir varsomt avhørt??? jeg ble voldtatt selv for en liten stund siden. å det var aldeles ikke no varsomt avhør. de driter i følelsene dine..de skal finne ut sannheten og du må fortelle hver eneste lille jævlige detalj og det er som å gjennoppleve voldtekten gang på gang. ikke kom her å si at det er no varsomme avhør for offeret! de er like ufølsomme mot dem! Jaja slik var det du opplevde det hele. Det er dine følelser av opplevelsen. Andre har andre erfaringer uten å si noe mer. Det skulle bare mangle at sannheten ikke kom fram. Detaljer må fram for å se om det stemmer. Hva de forskjellige parter forteller av likheter og ulikheter er avgjørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #19 Del Skrevet 12. august 2012 Jaja slik var det du opplevde det hele. Det er dine følelser av opplevelsen. Andre har andre erfaringer uten å si noe mer. Det skulle bare mangle at sannheten ikke kom fram. Detaljer må fram for å se om det stemmer. Hva de forskjellige parter forteller av likheter og ulikheter er avgjørende Jaja slik var det du opplevde det hele. Det er dine følelser av opplevelsen. Andre har andre erfaringer uten å si noe mer. Det skulle bare mangle at sannheten ikke kom fram. Detaljer må fram for å se om det stemmer. Hva de forskjellige parter forteller av likheter og ulikheter er avgjørende jeg vet da å at alle detaljer må fram...poenget var at man blir ikke varsomt avhørt. det er sånn systemet å politiet fungerer. så enkelt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #20 Del Skrevet 12. august 2012 På en måte, hun sier nei flere ganger, men gutten hører ikke på henne fordi han har bare én ting i tankene: vagina. Men hvis noe sånt hadde skjedd så måtte man eventuelt ha skreket om hjelp eller fyket til ham. Når gutten hører nei, men ikke møter noe (i hans øyne) motstand så tar han det videre, hvordan han da hører etter om videre innvendelser vet jeg ikke helt, men kanskje det er slik at dette neiet sitter mest i hodet på jenta når gutten ikke enser nok kroppslig motstand annet enn hva han av erfaring ser på som token resistance http://onlinelibrary...0167.x/abstract Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå