AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Del Skrevet 12. august 2012 ..jeg tok steget. Gjorde det slutt med min samboer igjennom seks år. Jeg elsker han, og vi har hat det fantastisk sammen. Jeg ønsket å ta forholdet et steg videre, gifte meg og få barn. Det var helt uaktuelt for han. Jeg luftet dette med å får barn for over et år siden, så det kom ikke som noen sjokk på han. Min ønsker om barn og giftemål gjør meg ulykkelig, når han ikke kan oppfylle det. Jeg har valgt å gjøre det slutt. Det gjør innmari vondt. Så, kjære singeliv...hva gjør jeg nå? Anonym poster: 1deddcab7aeff3ac7684f71f0ace89b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #2 Del Skrevet 12. august 2012 ..jeg tok steget. Gjorde det slutt med min samboer igjennom seks år. Jeg elsker han, og vi har hat det fantastisk sammen. Jeg ønsket å ta forholdet et steg videre, gifte meg og få barn. Det var helt uaktuelt for han. Jeg luftet dette med å får barn for over et år siden, så det kom ikke som noen sjokk på han. Min ønsker om barn og giftemål gjør meg ulykkelig, når han ikke kan oppfylle det. Jeg har valgt å gjøre det slutt. Det gjør innmari vondt. Så, kjære singeliv...hva gjør jeg nå? Anonym poster: 1deddcab7aeff3ac7684f71f0ace89b9 Først må du gi deg selv tid til å bearbeide sorgen, men for all del: ikke dyrk sorgen. Så må du ta små steg, og begynne å venne deg til ny tilværelse og tenke over hva du kan gjøre for deg selv, ha i tankene at det er lov til å være egoistisk, og se litt fremover, litt etter litt. Det verste du kan gjøre, er å ha kontakt med ham, kutt kontakten helt. Bare slik kan du komme over den verste kneika, det er hardt og brutalt, men ved å ha noe slags kontakt, så opprettholder du smerten i stedenfor å skape en avstand til smerten. Til slutt: det er en klisjé, men tiden leger sår, så ta tiden til hjelp og bruk den godt. Klem Anonym poster: ea5ee895b4bc82a5c3626da5e8f56dff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #3 Del Skrevet 12. august 2012 Du gjorde det som er rett for deg. Klem.<br /><br /> Anonym poster: 9974a0eca7f554659bd9d5985b87f373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 12. august 2012 #4 Del Skrevet 12. august 2012 Helt enig. Du gjorde det som var rett. Dersom han elsker deg og det er bare deg han vil ha kommer han tilbake. Da må du være klar for han at dine ønsker om ekteskap og barn er den samme om du fremdeles er alene. Forlang et klart ja eller nei om hva han vil. Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EasyRider Skrevet 12. august 2012 #5 Del Skrevet 12. august 2012 Ekteskap er kun et papir. Alle MÅ ikke ha barn. Du hadde kommet over det og dere hadde fått et materielt sett mye bedre liv. Og han kunne endret mening lengre frem i tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå