Gjest Sigrid Skrevet 11. august 2012 #1 Del Skrevet 11. august 2012 Hei Er antakeligvis mange tråder om dette. Men jeg føler meg rådvill og vet ikke hvem jeg skal snakke med. Har ingen nære venner som ikke vil dømme meg... Saken er at jeg har kjent en gutt i over 3år nå. Vi hold på på starten og likte hverandre godt, men det aldri noe mer. Siden har vi holdt kontakten som venner, men i det siste har det vært koselig meldinger og planer om å finne på noe igjen, på annet plan enn vennskap. MEN! Han vet det ikke blir sex med meg med en gang, og nå har jeg fått høre at han er hos ei annen ei og antakeligvis har sex med henne... Hva skal det bety? Skjønner ikke hva som vil skje med oss da, er det bare sex eller er det mer? Jeg er så glad i han ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 12. august 2012 #2 Del Skrevet 12. august 2012 Disse spørsmålene er det kun han som kan svare på. Snakk med han, og hvis du ønsker å han han for deg selv, så må du sid et til han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #3 Del Skrevet 12. august 2012 He`s not that into you. Og er vel bare ute etter en KK da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå