Gå til innhold

Han lurte meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On og off forhold med en fyr i 1,5 år pga at han ikke var sikker på følelsene sine. Så on etter hans ønske for nå føltes det mer riktig. I går slutt, jeg var lei og sliten for jeg har følt at ting ikke er som det burde dette siste halvåret...han innrømmer at han fortsatt ikke er 100 % in to me. han har aldri i løpet av dette halvåret sagt noe som kunne tilsi at han ikke var 100 %, på tross av at jeg har spurt ham. Drittsekk?

Anonym poster: f6846046d080201b9944137d822b09be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det høres ut som om han er veldig usikker på følelsene sine, i hvert fall! Det kan godt hende han prøver, men ikke blir helt klok på seg selv. Følelser er kompliserte greier.

Har dere det fint når dere er sammen? Men hva mener han med "ikke 100 % into"? At han ikke har følelser for deg - eller har, men vet ikke om de holder? Hmm.. Kanskje du bør spørre han direkte om dere har noen fremtid sammen?

Da blir han nødt til å svare ærlig, for din og hans egen skyld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det høres ut som om han er veldig usikker på følelsene sine, i hvert fall! Det kan godt hende han prøver, men ikke blir helt klok på seg selv. Følelser er kompliserte greier.

Har dere det fint når dere er sammen? Men hva mener han med "ikke 100 % into"? At han ikke har følelser for deg - eller har, men vet ikke om de holder? Hmm.. Kanskje du bør spørre han direkte om dere har noen fremtid sammen?

Da blir han nødt til å svare ærlig, for din og hans egen skyld.

Det er slutt. Kan ikke være med en som ikke har rette følelser for meg, altså ikke elsker meg 100 %. Han har ikke/hadde ikke tenkt å si noe, men la det gå litt mer tid for "fortvilet" å finne frem resten av følelsene. Og i mellomtiden har jeg følt dette sterkt og blitt nesten syk av å være sammen med ham..følelsen av å ikke være god nok var grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slutt. Kan ikke være med en som ikke har rette følelser for meg, altså ikke elsker meg 100 %. Han har ikke/hadde ikke tenkt å si noe, men la det gå litt mer tid for "fortvilet" å finne frem resten av følelsene. Og i mellomtiden har jeg følt dette sterkt og blitt nesten syk av å være sammen med ham..følelsen av å ikke være god nok var grusom.

Hei.

Huff, det forstår jeg veldig godt. Det var selvfølgelig rett valg av deg å slå opp! Han kan jo ikke gå rundt og håpe på at de "riktige" følelsene skal dukke opp etter 1, 5 år! Det var dumt av han å være så uærlig.

Jeg ville ikke sett på han som en "drittsekk" - men han burde selvsagt vært mer åpen mot deg, og forklart tingene som de virkelig var! Han var kanskje naiv som trodde det ville ordne seg av seg selv.

Håper det går bedre med deg etter hvert! :klem:

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Huff, det forstår jeg veldig godt. Det var selvfølgelig rett valg av deg å slå opp! Han kan jo ikke gå rundt og håpe på at de "riktige" følelsene skal dukke opp etter 1, 5 år! Det var dumt av han å være så uærlig.

Jeg ville ikke sett på han som en "drittsekk" - men han burde selvsagt vært mer åpen mot deg, og forklart tingene som de virkelig var! Han var kanskje naiv som trodde det ville ordne seg av seg selv.

Håper det går bedre med deg etter hvert! :klem:

Burde vært åpen ja, men om han hadde vært det hadde jeg gått..så på sin egoistiske måten har han latt vær å si noe. Drittsekk synes jeg. Naiv er feil, jeg manglet nemlig den siste finishen når det gjaldt utseende og dette har han visst hele tiden..at jeg ikke var fin nok for ham (vet det fordi jeg så det på sms til en venn). Drittsekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...