AryaUnderfoot Skrevet 15. august 2012 #41 Skrevet 15. august 2012 1) Sure kunder. Dumme kunder. Frekke kunder. Argh. Må. Få. Meg. Ny. Jobb. 2) Matlyder (smatting/slafsing osv.) 3) Syklister i veien. 4) Dømmende folk 5) Folk som ikke kan kjøpe ting med mindre de er det og det merket 6) Nedlatende mennesker 7) Treigt Internett 8) Laaaaange (for) detaljerte Facebook statuser 9) Når lyspæren går 10) falske folk som slikker deg opp etter ryggen og snakker drit om deg så fort du snur ryggen til Jeez. Ser ut som jeg har litt people-issues
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #42 Skrevet 16. august 2012 1) Folk som er "ekspert på ditt liv" selv om man ikke kjenner dem særlig godt, og som gir deg råd som du aldri har bedt dem om. 2) Folk som "ikke er religiøse" som skal fortelle deg hvorfor det er idiotisk å være religiøs, uten at du har bedt dem om noen redegjørelse for deres syn. 3) Folk som bulker bilen din og sniker seg ivei uten å legge igjen kontaktinfo! 4) Folk som ikke kan innse at dere barn ikke er noen engler som aldri gjør en flue fortred, når ungen deres igrunnen er en manipulerende, ondsinnet, selvsentrert, bortkjemt, liten dritt. 5)Folk som sniker i køer. Maks irritasjonsfaktor. 6) Folk som ikke har alkolappen, og som drikker seg så møkkings at de ikke greier å oppføre seg lenger, eller også detter de sammen og ikke kan ta vare på demselv i det hele tatt, lenger. 7) Folk som later som de ikke er rasister, men som egentlig er noen diskriminerende, selvrettferdige drittsekker innerst inne. 8) Folk som lar bæsjen til hundene deres ligge igjen så den kommer fram igjen fra snøen når det blir vår 9) Folk som ikke vil ta ansvar på fellesarealet, sånn at de sniker seg unna dugnad, rydding og trappevask og sier de har vasket, selv om man kan strø fortauet med sanda og småsteinene fra trappa. 10) Folk som tuter på deg i trafikken, når du ikke begynner å kjøre straks det skifter fra gult lys. Anonym poster: 03252084a78c147ba072091c9c0de3d7 1
Fashiondiva Skrevet 16. august 2012 #43 Skrevet 16. august 2012 Tilfeldig rekkefølge 1. Folk med dårlig hygiene. 2. Religion. 3. Menn som hater kvinner. 4. Folk som ikke har respekt og empati for dyr, barn og andre mennesker. 5. Tobakk - og alkoholpriser. 6. Kald vind. 7. At man går opp i vekt av god mat og godteri. 8. Urettferdighet. 9. Politikere som er løgnaktige og bortforklarende. 10. Insekter.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #44 Skrevet 20. august 2012 Idioter på flyet som stiller seg i midtgangen så de sperrer veien for andre . For å legge håndbagasjen på den hylla. Utrolig plagsomt!! Vent til alle har funnet plassen sin. Folk som dytter og presser seg frem i køer. Unger Folk som ler HØYT. Fluer Lang og treeeig bilkø Folk som på dø og liv skal uttale seg som ting de overhode ikke har peiling på. Sure og grettne kjerringer i serviceyrket som ikke en gang gir deg et smil. Jeg takler svært dårlig sure mennesker i serviceyrket. Slike mennesker burde bytte jobb. Masete mennesker. Smatting og slafsing. Anonym poster: e774c1498839820ace0532a6750401bf 1
Wildchild Skrevet 23. august 2012 #45 Skrevet 23. august 2012 I tilfeldig rekkefølge: 1. Sure kunder som ikke engang gidder å løfte blikket og si hei tilbake når jeg sier hei. Det er faktisk vanlig folkeskikk, ditt jævla amøbe. 2. Kunder som klager på for lang kø når absolutt alle ansatte er opptatte, enten i posten, tippingen eller de andre kassene. Han tok kaken han som svarte "det kunne du sagt for ti minutter siden" når jeg sa hva summen ble. Jævla asshole med stygg, ukledelig bart. 3. Narkotika. Det ødelegger mennesker, familier, moraler og verdier. Det endrer mennesker. 4. Langere, smuglere og alle andre som har en finger med i spillet når det gjelder narkotika. 5. Late navere som utnytter systemet. Ikke gidder de å ta utdanning eller skaffe seg en jobb. Skaff deg en jobb! Kassayrket er ikke så jævla fett, men det gir deg penger i kassen på ærlig vis. 6. Det faktum at Nygårdsparken i Bergen er blitt en jævla frisone for kriminelle. Alle vet hva som skjer der oppe. Alle vet at det selges all tenkelig narkotika, og det irriterer meg så jævlig at de "får lov" til dette. 7. Voksne mennesker som oppfører seg som noen prepubertale drittunger. Når skal dere vokse opp?! 8. Folk som legger seg opp i alt. 9. Når jeg er skikkelig sugen på sjokolade, og alt vi har er After Eight. 10. Merkelige kombinasjoner: mint og sjokolade, appelsin og sjokolade, mørk sjokolade... Slutt å ødelegge sjokolade!
sauen87 Skrevet 24. august 2012 #46 Skrevet 24. august 2012 (endret) 1) Sure mennesker som klager over alt her i verden, men nekter å gjøre noe med situasjonen - det er nemlig andres jobb å ordne DERES liv 2) Dumme folk med masse fordommer og enkle løsninger på vanskelige problemer ("Muslimer er terrorister, ergo bør vi sprenge hele Afghanistan og lage parkeringsplass av det") 3) Drittunger uten oppdragelse, som hyler og skriker og ikke eier folkeskikk 4) Mennesker som driter i andre folks eiendeler 5) Folk som sniker i køen 6) Gamle folk som tror de har førsterett på alt fordi de er gamle (Fikk kjeftet huden full av en gammel dame da jeg tok siste pakken med meierismør under smørkrisen. Hun burde få den, man må da respektere de eldre må vite!) 7) Mannfolk i 40-årene som kjører Audi eller BMW og tror de eier hele veien 8) Bussjåfører som tror de eier hele veien 9) Fulle, innpåslitne folk 10) Fjortisser som fniser, hyler, dytter, peker, breier seg, tuller og styrer. Endret 24. august 2012 av sauen87 2
nevermind Skrevet 24. september 2012 #47 Skrevet 24. september 2012 Nr 1-10... Mennesker i serviceyrker som ikke skjønner at kundeservice er jobben deres. Norge har utrolig mye å lære av f.eks USA her. Opplever ofte norske servicearbeidere som uhjelpsomme, uhøffelige, utålmodige, frekke, sure. Spesielt de som er yngre, som har jobben som deltidsjobb, og helst skulle de ønske de var et helt annet sted og gjorde noe helt annet, enn akkurat jobben sin. Jeg blir så irritert at jeg sprekker! Oppfyller du ikke på disse punktene overfor, så er du rett og slett elendig i jobben din. Nei, du gjør faktisk ikke jobben din. Synes serviceyrket (servitør, servicehjelp, ekspeditører, osv) burde vært delvis tipsbasert - på den måten måtte hver og en faktisk fortjene lønnen sin. Kjære serviceyrke-arbeider: Kunden jobber ikke for deg. DU jobber for KUNDEN!
Gjest henrix Skrevet 24. september 2012 #48 Skrevet 24. september 2012 Jeg begynte på lista, skrev "1.", men kom ikke videre. Jeg er veldig skjeldent irritert.
CathFoto Skrevet 24. september 2012 #49 Skrevet 24. september 2012 Vet ikke om jeg kommer til ti, men vi prøver.... 1. Techno 2. Folk som prøver å presse seg inn på t-banen når andre skal av. 3. Folk som starter denne setningen: "Jeg er ikke rasist,men..." Kommer alltid noe rasisitisk da. 4. Kø 5. Folk som mener at de bør komme først alltid fordi de har barn. 6. Barn på fly. 7. Folk som alltid er blide, går ikke an. Skummelt og unaturlig. 8. Prating på kino. 9. De som tror at de som ikke er anti-innvandring kun er politisk korrekte. 10. De som påstår at Oslo er farlig. Jøss, lettere enn jeg trodde å komme til ti, og dette var jo ikke de store viktige tingene engang.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #50 Skrevet 24. september 2012 Nr 1-10... Mennesker i serviceyrker som ikke skjønner at kundeservice er jobben deres. Norge har utrolig mye å lære av f.eks USA her. Opplever ofte norske servicearbeidere som uhjelpsomme, uhøffelige, utålmodige, frekke, sure. Spesielt de som er yngre, som har jobben som deltidsjobb, og helst skulle de ønske de var et helt annet sted og gjorde noe helt annet, enn akkurat jobben sin. Jeg blir så irritert at jeg sprekker! Oppfyller du ikke på disse punktene overfor, så er du rett og slett elendig i jobben din. Nei, du gjør faktisk ikke jobben din. Synes serviceyrket (servitør, servicehjelp, ekspeditører, osv) burde vært delvis tipsbasert - på den måten måtte hver og en faktisk fortjene lønnen sin. Kjære serviceyrke-arbeider: Kunden jobber ikke for deg. DU jobber for KUNDEN! Jeg opplever sjelden/aldri det du beskriver. Kanskje har det noe å gjøre med måten man oppfører seg ovenfor de i servicenæringen? Anonym poster: ab2da9694c3033816bd9eeef65d4efef 3
lashara Skrevet 24. september 2012 #51 Skrevet 24. september 2012 1. folk som vil/prøver/kan bestemme over meg når jeg ikke vil 2. å ha rett uten å få bevist det. Tenker da om episoder, ting som har blitt sagt osv 3. falske og løgnaktige mennesker 4. at jeg har så vanskelig for å gi blaffen i ting 5. at jeg ikke er rik 6. folk som ikke klarer å oppføre seg ovenfor de jeg bryr meg om 7. jenter som klager over de elendige partnerene sine men som akdri dumper han (inkl. meg selv tidligere) 8. Folk jeg synest er teite og som jeg ikke ønsker å hverken se eller snakke med men som jeg kanskje må pga jobb, bosted, aktiviteter 9. Folk som skaffer seg dyr som en midlertidig leke, eller som ikke tar vare på dem. 10. Folk som får unger tidlig og synest det er kjeeeempelurt.
Gjest Honeypuff_1992 Skrevet 6. februar 2015 #52 Skrevet 6. februar 2015 Tilfeldig rekkefølge: 1.Mennesker som tror de kan forandre en person dersom det er snakk om karakterbrist og personen ikke viser vilje til forandring (f.eks manglende evne til empati, notorisk utro, gjeldsslave o.l) 2.Mennesker som tror de kan komme unna med å si hva de vil bare fordi de er "ærlige" og som ikke skjønner at a) man på død og liv ikke må si alt man tenker, b) at ting kan såre 3.Folk som "glemmer" avtaler eller som avlyser avtaler i siste liten uten en god forklaring. 4.Uvitende og fordomsfulle mennesker. Som gjerne i tillegg tror de vet alt. 5.Bedrevitere. 6.Menn eller kvinner som ikke tar et nei for et nei på byen. 7.Folk som alltid har humor på andres bekostning, og som ikke klarer å skjønne det hvis de lar det gå for langt, og som heller vrir det over til at man er altfor hårsår som ikke lar de dra spøken så langt. 8. Nedlatende mennesker som tror de er bedre enn andre. 9. Respektløse mennesker som bruker hersketeknikker eller overkjører andre. 10.Folk som er usikre på seg selv og som til stadighet må hevde seg på andres bekostning.
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 6. februar 2015 #53 Skrevet 6. februar 2015 Det er så lite som faktisk irriterer meg. At det ikke er mulig for meg å lage en liste på 10 ting Og om noe irriterer meg går det over etter noen sekunder.
Savannah87 Skrevet 6. februar 2015 #54 Skrevet 6. februar 2015 (endret) 1. Lang og treg kø. Spesielt bilkø. Jeg hater å stå i kø og blir så utålmodig. Ikke skjønner jeg hvordan folk orker å bo i storbyer med den rush trafikken. 2. Alt med å fly. Jeg hater å fly. 3. Folk som er brutalt ærlige og som sier ALT de tenker. Hadde en slik venninne før. Skryt av at hun snakket rett fra leveren og ikke var redd for å si meningen sin. Fint det, men du trenger ikke å være frekk og såre andre. Noen ganger holder man kjeft. 4.foreldre som har fri oppdragelse og lar ungene gjøre som de vil. Slike unger er ofte dårlig likt. 5. Når nettet plutselig ikke vil fungere og jeg ikke vet hva skal gjøre. Det er hvert fall irriterende når jeg feks skal betale en regning og nettet plutselig klikker! 6. Folk som smatter og slurper i seg maten. Æsj. 7. De som har munndiare og ikke klarer å holde kjeft i 5 sekunder. Bare avbryter hele tiden. Urk irriterende! 8. Egosentriske mennesker som kun tenker på seg selv. Meg meg meg meg meg!! 9. De som låner penger av deg og som LOVER du skal få de tilbake, men du får ikke en eneste krone! 10. Masete og innpåslitne mennesker. Endret 6. februar 2015 av Savannah87
melatonin Skrevet 6. februar 2015 #55 Skrevet 6. februar 2015 Tilfeldig rekkefølge. 1. folk som ikke klarer å lukke kjeften når de spiser sprø ting som potetgull, dete har ødelagt mange kinoopplevelser. 2. Skrikende, sutrende, masete, høylytte barn. 3. Masing. 4. når ting ikke funker som det skal. 5. samboerens bestemor. 6. når det er masse folk på treningssenteret. 7. når folk forventer noe av eg som jeg ikke har lyst til. 8. bedrevitere. 9. folk som er høy på pæra. 10. rot. i could go on and on and on.. 1
Gjest Belle âme Skrevet 6. februar 2015 #56 Skrevet 6. februar 2015 1. Pusting og spiselyder. Det er INGENTING som irriterer meg meir! 2. Enkelte 00'ere, alle 01'ere og 02'ere. 3. Kattane som skal ut klokka 5 om natta. 4. Mennesker, for folk er så inni h****** dumme. 5. Oppmerksomhetsjuke folk. 6. Folk som er så care. Eg seier ein og ting og spesielt den personen bare:'Hmm.' 1 min etter. Har begynt å bli sjukt arrogant og bitch ovenfor ho også. 7. Når eg har brukt opp 3G'en. 8. Når vi har prøve eller innlevering, uten at eg har visst om det. 9. Fluger, mygg, klegg, edderkopper osv. 10. At folk aldri svarer på sosiale medier. F.eks 1 dag etter har skrevet noke til venninna mi på Facebook, så svarer ho endelig. Hjelpez.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #57 Skrevet 7. februar 2015 1. Pusting og spiselyder. Det er INGENTING som irriterer meg meir! 2. Enkelte 00'ere, alle 01'ere og 02'ere. 3. Kattane som skal ut klokka 5 om natta. 4. Mennesker, for folk er så inni h****** dumme. 5. Oppmerksomhetsjuke folk. 6. Folk som er så care. Eg seier ein og ting og spesielt den personen bare:'Hmm.' 1 min etter. Har begynt å bli sjukt arrogant og bitch ovenfor ho også. 7. Når eg har brukt opp 3G'en. 8. Når vi har prøve eller innlevering, uten at eg har visst om det. 9. Fluger, mygg, klegg, edderkopper osv. 10. At folk aldri svarer på sosiale medier. F.eks 1 dag etter har skrevet noke til venninna mi på Facebook, så svarer ho endelig. Hjelpez. 00, 01, 02'ere? Er ikke de sånn 13-15 åringer? Anonymous poster hash: c579f...a03 2
Gjest Belle âme Skrevet 7. februar 2015 #58 Skrevet 7. februar 2015 00, 01, 02'ere? Er ikke de sånn 13-15 åringer? Anonymous poster hash: c579f...a03 Jo, det er egentlig ganske rart kor voksne 97'ere, 98're og 99'ere er i forhold(I alle fall dei eg kjenner.) 00, 01 og 02'erene seier 'ebola' så ler dei seg halvt ihjel -_-
Fame Skrevet 7. februar 2015 #59 Skrevet 7. februar 2015 - Dyremishandling - Treige mennesker - Arrogante mennesker - Egoistiske mennesker - Barn - Folk som ikke kan trafikkregler - Folk som ikke blinker - Religiøse som dytter religionen sin på andre - Hip Hop - Snusing
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #60 Skrevet 8. februar 2015 -Folk som spammer meg ned med meldinger -Folk som tror de som er psykisk syke er gale -Folk som synes så synd på de med kreft, men de med alvorlige psykiske lidelser er ingenting.. -Gjenger som står i veien så andre folk ikke kommer forbi.. Vet ikke hvor mange ganger jeg har faktisk måtte dytte folk for å komme forbi -Utlendinger på toget som absolutt skal snakke til meg og som prøver å ta bilde av meg (!!) En prat er greit, men ikke når jeg sitter med ørepropper i. -Folk i klassa som kaster ut den negative energien sin så hele klassa og lærere blir i dårlig humør Anonymous poster hash: 26e3f...944
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå