Gjest Violetta Skrevet 12. august 2012 #21 Skrevet 12. august 2012 1. Når man handler sammen med noen og de kommer bort fra deg og du må lete etter dem i stedet for å handle 2. Plystring 3. Folk som ikke forstår at det går an å holde fred om morgenen, spesielt i helgen 4. Folk som lar hunden sin hilse på min hund uten å spørre først 5. Når jeg har sagt ja og seinere kommer på at jeg skulle sagt nei 6. Tregt Internett 7. Folk som alltid og i alle sammenhenger klager over været 8. Når man har tatt opp en film, sendeplanen er forskjøvet og man går glipp av de siste ti minuttene 9. At alle andre virker så utrolig mye mer vellykket enn meg selv 10. At jeg alltid velger feil kø
Gjest badeand1 Skrevet 12. august 2012 #22 Skrevet 12. august 2012 6. Skrivefeil som den i overskrifta.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #23 Skrevet 12. august 2012 1. Folk som alltid kommer for sent til avtaler. I alle fall de som ikke sier i fra i forkant, utrolig respektløst. 2. Religion/religiøse mennesker. Religion er roten til mye vondt og ikke minst er mange av dem trangsynte idioter som tror at alle svar kommer fra en bok. Her kan jeg skrive mye, but that pretty much sums it up. 3. Folk som snakker i kinosaler. Seriøst, se en film hjemme eller noe; ekstremt irriterende. 4. Smatting. 5. Mennesker (spesielt barn), som sparker i flysetet. Og da foreldrene som ikke gidder å be barna om å holde føttene sine i fred. 6. Dumme mennesker. 7. Folk som griser på toaletter. Seriøst, hvor vanskelig er det å putte papiret i søppelbøtten og tisse nedi do? 8. Ekstremt negative mennesker. 9. Snorking. 10. Barn som sutrer, bråker, hyler, o.l. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #24 Skrevet 13. august 2012 6. Skrivefeil som den i overskrifta. Åja, så dette for deg til å koke av sinne altså? Anonym poster: 43d9bb656e6d610630fc6d151b829bb2 3
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 #25 Skrevet 13. august 2012 1. folk som bruker tiden min unødvendig. om x antall personer er 4-5 minutter forsinket, så tar det mye av min dag. 2. folk som har et noe ambulerende forhold til sannhet 3. folk som ikke evner å ha respekt for andre menneskers behov eller ønsker, og forventer at alle andre skal kunne stille med samme premisser som dem selv. 4. folk som tyr til vold, hersketeknikker eller på andre vis ser det som helt greit å undertrykke den som er svakere enn dem selv. 5. folk som ikke kan lukke munnen når de tygger. 6. religion 7. norsk media og norske journalister 8. franske biler 9. realityprogram på tv 10. folk som hele tiden skal være musikkpoliti og må ha en mening om hva andre hører på 1
Djungelvrål Skrevet 13. august 2012 #26 Skrevet 13. august 2012 1. Feminisme 2. Feminisme 3. Feminisme 4. Feminisme 5. Feminisme 6. Feminisme 7. Feminisme 8. Feminisme 9. Feminisme 10. Feminisme Feminisme har ødelagt mange ekteskap. Feminisme har ødelagt mange barns oppvekst. Det var bedre før. Anonym poster: 30a0fc406e1088909b62fedbb2d5bae9 Bedre for hvem Brutal mann? 5
skreppamedleppa Skrevet 13. august 2012 #27 Skrevet 13. august 2012 Topp 10 (alt irriterer like mye så rekefølgen er tilfeldig) 1) Folk som elsker morninger og vil gjerne at jeg skal elske morninger Seriøst, ta deg en banan og en joggetur til ulriken og la meg vær i fred til å nyte stillhet og kaffen, kom igjen når du har roet deg med den irriterende måren optimismen din. 2) Måker Når de åpner kjeften. For når de åpner kjeften og skriker og vræler og har denne forbannede egoistiske ”skal ha” innstillingen til alt, og de kviner og gir gass med deres evinnelige måkedrit og ……………. grrr jeg hater måker. 3) Folk som kjører påvirket Hvor stokk dum går det an å være. 4) Menn som hater kvinner Tullinger 5 Folk som ikke er fornøyd med julepresangen sin fordi den ikke kostet 10 000, eller fordi de ikke fikk bil. %&¤%¤&…. Du hendelse til bortskjemte og udelikate mennesker 6) Folk som ikke skjønner at det er jeg som lever mitt liv men skal blande seg i alt og som mener deres måte å leve på er den eneste rette. Æææææ nei…. 7) De som snakker på både ut og inn pust Er det mulig å være så glad i sin egen stemme at man må snakke hele tiden, gjør det i det minste når du er alene da. 8) Folk med 1001 fordommer som ikke gidder å gjøre noe med holdningene sine Med tanke på en annen tråd her inne for tiden gidder jeg ikke engang å utdype 9) Å få noe inn på øyet Det er en ting som virkelig kan irritere, og samme søren hvor lite det er så virker det jo som den minste sandkorn forvandler seg til en gigantisk murstein, arrrg… 10) Folk som tror det er søtt å være dum Ingen kan være smarte på ALT, alle er dumme på noe, og alle kan si noe dumt som alle ler av. Men det er en meget stor forskjell på å være dum og på å LATE som at man er dum. Å late som om man er dum e bare ufattelig lite sjarmerende, og enormt irriterende. 2
Gjest badeand1 Skrevet 13. august 2012 #28 Skrevet 13. august 2012 (endret) . Endret 13. august 2012 av Mortem
Gjest badeand1 Skrevet 13. august 2012 #29 Skrevet 13. august 2012 (endret) Forskjell på sinne og irritasjon. Skrivefeil irriterer meg. Endret 13. august 2012 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #30 Skrevet 13. august 2012 1= Bortskjemte snørrunger som alltid får villja si av foreldrene.Ikke rart så mange ungdommer er pisse bortskjemte i dag 2= Kaklehøner. 3= Folk som blir overgitt pga jeg sover til 11-12 på dagen når jeg har fri. "Du sover jo bort halve dagen jente. Det er så deilig å stå opp kl 6 " Blæh. Irriterende. 4= De som skal rette på hver minste lille skrivefeil. 5= Snørrunger som sparker i setet mitt på flyet. Like før jeg hiver ungen ut av vinduet. 6= Mobbere 7= At alkoholen er så dyr på byen. 8= Selvopptatte folk. 9= Treig service 10= De som ikke har hunden sin i bånd. Har det slått dere at noen faktiske er redde for hunder eller?? Idioter! Anonym poster: 43d9bb656e6d610630fc6d151b829bb2 3
Hjernesurr Skrevet 13. august 2012 #31 Skrevet 13. august 2012 Tilfeldig rekkefølge. 1) Bananfluer. 2) At alt er så dyrt i Norge. (Jeg forstår hvorfor, men det er likevel et irritasjonsmoment når man har dårlig råd). 3) At jeg ikke kan bruke en eneste fuktighetskrem uten å få kviser. Jeg må velge mellom tørr og kvisefri hud, eller myk hud med kviser. 4) At håret mitt er så kort. Angrer på at jeg klipte det. 5) Mennesker som jobber på helt feil sted. Har flere eksempler på mennesker som aldri skulle jobbet med funksjonshemmede. De gjør det antageligvis bare for pengene. 6) Jeg blir så lett kvalm. Har utrolig sterk brekningsrefleks. 7) Folk som er 2-3 år eldre enn deg og oppfører seg som om de er moren din. 8) At nordmenn er mindre høflige og åpne enn andre folkeslag. 9) Gutter som tror man er forelsket i dem fordi man er hyggelige mot dem og vil snakke med dem. 10) Folk som ikke respekterer at jeg ikke liker å sole meg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #32 Skrevet 13. august 2012 At nesten alt på nyhetene nå dreier seg om 22 juli Anonym poster: 43d9bb656e6d610630fc6d151b829bb2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #33 Skrevet 13. august 2012 1. Hensynsløshet og egoisme, mangel på høflighet og omsorg for andre. Folk som brøyter seg fram, dytter, spiller høy musikk, snakker høyt i mobilen på kollektivtrafikk, snakker på kino, bråker og hyler i gatene. 2. Folk som forsøpler med de jævla engangsgrillene, pølsepakkene og ølboksene sine i parkene og andre som kaster søppel på gata. 3. Folk som ikke plukker opp etter hunden sin. 4. Folk som bare klager uten å gjøre noe godt for andre, uten å bidra eller engasjere seg i noe positivt 5. Idiotene på internett som alltid må mase om feministstaten, islam osv 6. Folk som ikke har empati for dyr, barn og andre mennesker 7. Rike bortskjemte folk som kaster om seg med penger og har kjempeforbruk 8. Folk som seriøst mener Norge er et jævlig land å leve i med mangel på demokrati og frihet 9. Falske, kalde, overfladiske og selvopptatte mennesker 10. Alle de kriminelle jævlene, mafiaen og gjengene i Oslo. Anonym poster: 01094c1abea3bc78a4ec7cd1d78a3e65 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. august 2012 #34 Skrevet 13. august 2012 Sånn generelt er det dette, alt i tilfeldig rekkefølge. 1. Folk som gjør andres tragedier til sine egne 2. Løse hunder 3. Folk som bare har hundene sine i hundegård så de står der og bjeffer hele døgnet 4. Folk som tror de har fasiten på hvordan jeg skal bli psykisk frisk, fordi de jo tross alt er det så deres metoder må jo da fungere! 5. Folk som kaller små hunder for veskehunder. 6. Folk som skryter på seg at de leser "tung" litteratur, og når man prøver å diskutere boken med dem så er det tydelig at de ikke har lest den i det hele tatt. 7. Folk som synger med på sanger de ikke kan teksten på. 8. Brautende mennesker 9. Folk som uffer og stønner og er TYDELIG oppgitte og veldig travle når de står bak noen i kø. 10. Mennesker som lukter på fingrene sine når de har klødd seg et sted.
AuroraB Skrevet 13. august 2012 #35 Skrevet 13. august 2012 Sånn uten å tenke meg veldig om: 1. Foreldre som mener at alt barnet/ barna gjør er så sjarmerende og yndig at det ikke kan falle de inn at andre vil nyte et måltid på restaurant uten andres barn løpende og hoiende rundt bordet. 2. Folk med breie biler som parkerer helt inntil den hvite stripa, og gjør sånn at jeg ikke kommer inn i bilen min uten å måtte krabbe inn via bagasjerommet. 3. Mennesker som ikke er løsningsorienterte og som foretrekker (jeg tenker ikke på de som ikke makter eller evner) å gnure rundt i vanskelighetene sine og syte mens de venter på at noen andre skal ordne opp. 4. Brunsniler 5. Dumskap 6. Korttenkte kolleger som ødelegger slutten på bøker jeg leser ved å si ting som "...den som slutter så trist...jeg trodde aldri at han skulle dø...Å, ups, det burde jeg kanskje ikke ha sagt?" Nei, tror du? 7. At noen har spist opp all melkesjokoladen, bortsett fra en liten bit, men har lagt den inn i kjøleskapet igjen på en slik måte at det se ut som det er mye igjen. 8. En kamerat av sønnen min som snakker ubeskrivelig høyt, og som aldri tar et hint i forhold til at det ikke passer at han kommer eller at det er på tide å gå hjem. 9. Køsnikere 10. den sorten hyttefolk som kommer hit 3 uker i året og oppfører seg som om de eier hele stedet, at lover og regler ikke gjelder her og som i tillegg tror at vi som bor her er sååå lykkelige for at feriefolket "endelig har kommet" slik at det skjer noe i bygda. ( For eksempel ting som at de spaserer inn i hagen din for å se på rosene, plukke bringebærene dine eller sperre stiene med steiner og stokker) 1
BellaSwan Skrevet 13. august 2012 #36 Skrevet 13. august 2012 1. Den rødgrønne regjeringen. 2. Hysterisk glade folk. 3. Folk som nyser. 4. Grilling. 5. Gneldrebikkjer. 6. Naboer. 7. Folk med dårlig hygiene. 8. Senkveld med Thomas og Harald. 9. Søndagskjørere. ....og til slutt reality-serier av alle slag. 1
Pene sko... Skrevet 14. august 2012 #37 Skrevet 14. august 2012 (endret) Ikke rangert: 1. Vulgært språk. Folk som med viten og vilje snakker så bondsk og vulgært som de bare klarer fordi de tror det er tøft og gjør dem ekstra macho. 2. Folk som bruker evigheter på å gjøre seg klar til noe. 3. Folk som ikke eier selvsikkerhet og/eller selvbilde nok til å gjøre som de selv vil. 4. Smatting er grusomt å høre på. 5. Selvgode mennesker som tror de har svaret på alt og kan alt. 6. Hyklere. 7. De som tror de er mer verdt enn andre pga sin stilling, sitt vakre ytre, bakgrunn og/eller sin formue. 8. Bilkø. 9. Folk som ikke klarer å holde avtaler. Pacta sunt fucking servanda! 10. Smålige mennesker som har det moro på andres bekostning. Kommer med skjulte personangrep som ofte er innpakket i syrlig sarkasme, gjerne sagt med et lite smil om munnen. Slike mister min respekt totalt med umiddelbar virkning. 11. Barnslige sinn som forsøker å fraskrive seg ansvaret for sin egen dumhet med å si at "fylla har skylda". "Jeg visste ikke hva jeg gjorde, det bare ble slik, og nå angrer jeg så sinnsykt". Blæh! Spar meg. Du har vært klanderverdig som bare rakkern, noe du selv er vitterlig klar over. Gjort er gjort. Slikt får konsekvenser uansett hva. Endret 14. august 2012 av Pene sko... 2
Icam.02 Skrevet 15. august 2012 #38 Skrevet 15. august 2012 1. Folk som tror de kan alt ( min svoger) 2. Folk som er unødig engstelige for alt mulig. Ludviger... det er faaali det... 3. Å ikke finne ting i veska mi. 4. De som kjører 10 km under fartsgrensa. 5. Sure mennesker som jobber i service yrker. 6. Ungdom ( og andre) som naver unødig. Snylting!! 7. Nordmenn i syden som løper ut om morgenen og reserverer en haug med solsenger de slett ikke bruker hele dagen. 8. Foreldre som ikke klarer å oppdra barna sine og lar de styre alt. 9. Folk som ikke klarer å se en sak fra flere sider. 10. Bortforklarende, løgnaktige, handligslammede politikere.
Gjest Paul Skrevet 15. august 2012 #39 Skrevet 15. august 2012 (endret) 1. Norge. 2. Bilder av snegler og edderkopper på Internett. NRK legger ut bilder av slimete brunsnegler hele tiden. Herlig. 3. Folk som går på venstre side av fortauet/gangveien. 4. Insekter som flyr rett på meg når jeg sykler. 5. Folk som roter/griser. 6. En del ansatte i norske klesbutikker. Enten prøver de å gjemme seg bak kassen i håp om at ingen skal se dem, eller så hopper de på deg før du har satt foten innforbi døren. 7. Regn. 8. Skrivefeil. Og spesielt folk som blir sur når jeg prøver å rette på dem. Det er jo bare godt ment. 9. Alle som ikke har samme mening som meg. 10. Jenter som bruker for mye sminke, er overpyntet til en hver tid og som i tillegg tror de er deilig. Lite fint og lite deilig. Stygt med andre ord. Endret 15. august 2012 av Paul
Djungelvrål Skrevet 15. august 2012 #40 Skrevet 15. august 2012 (endret) 1.Folk som kjører under fartsgrensa på sommerføre. 2.Navere 3.Folk som er ekstremt pertentlige 4.Folk som bare prater om seg selv og driter i alt jeg forteller. 5.Folk som låner småbeløp og ikke betaler tilbake, man gidder ikke spørre om pengene heller fordi man føler seg gnien... 6.Syklister 7. Alkohol og tobakkpriser. 8.Uoppdragne mennesker 9.Big Brother, Paradise Hotel og Bonderomantikk 10. At man legger på seg av god mat og godteri Endret 15. august 2012 av Liquorice
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå