Gå til innhold

Liker damer tanken på at de er "babymaskiner" :)

Gjest Lion

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg elsker damer og liker å tenke tanken på at de kan gi meg unger. Liker kvinner også å tenke på at de kan lage barn? :-)

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

mellom 7-9 :) det er mange for noen. men besteforeldrene mine har 7 barn og jeg har 8 søsken så for meg er det normalen.

må jo si det at det kan godt hende vi er fornøyd når det er 5barn :) så man vet aldri hva livet bringer:)

Anonym poster: b83044149c7927334fdb7de81503fa3d

For en karriere du kommer til å ha når du har vært/er/vil være borte så lenge og så mange ganger fra arbeidslivet.

Anonym poster: 52a0520241eab6bcc8fc878d67f4d36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke ordet babymaskin, men jeg liker at jeg som kvinne kan skape og bære fram liv. Det gir meg en maktfølelse og en følelse av overlegenhet i forhold til menn. De kan starte kriger, bygge og leke verdensherrer men VI bærer liv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest BettyBoop

Liker ikke ordet babymaskin, men jeg liker at jeg som kvinne kan skape og bære fram liv. Det gir meg en maktfølelse og en følelse av overlegenhet i forhold til menn. De kan starte kriger, bygge og leke verdensherrer men VI bærer liv......

Starte kriger kan vi også hvis vi vil, og vi skaper ikke liv uten en mann...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet babymaskin er jeg ikke så fan av, men synes det er en fin tanke at jeg kan bære frem et liv:) Jeg bare håper at naturen lar meg beholde resten av barna jeg eventuelt kommer til å få i løpet av livet, første gangen gikk ikke så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener at kvinner ikke kan starte krig, bygge, leke og være verdensherrer??

Det blir ikke så mye liv å bære uten hjelp fra mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt lyst på barn, og aldri prøvd og bli gravid. Så absolutt ikke.

Så ikke vet jeg om jeg har evnen til og være såkalt fødemaskin o ikke har jeg tenkt og finne ut av det heller.

Når det er sagt så synes jeg det er vondt og se mennesker som virkelig vil ha barn og som ikkefår det til . Bla min bestevenninne .

Så veldig hypotetisk , hvis at dersom at, jeg visste jeg kunne få barn ( og selv om jeg ville bittelitt selv kanskje) og man kunne gi evnen bort til min veninne i stedet, så hadde jeg gjort det på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker damer og liker å tenke tanken på at de kan gi meg unger. Liker kvinner også å tenke på at de kan lage barn? :-)

Nei, det tenker jeg ikke på i det hele tatt, og helt ærlig, så hadde jeg ikke falt for en mann som ser på meg som en "babymaskin". Det er veldig usjarmerende.

Anonym poster: 6c7b4303322a4d27115d29fbac9345a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nope, det tenker jeg ikke på i det hele tatt. Jeg vil ha familie en gang, men akkurat nå er barn såppas fjernt for meg at jeg ikke engang vil forestille meg å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, ikke ta alt så bokstavlig. Er det så vanskelig da?

Jeg hadde helt ærlig blitt glad om jeg kunne blitt kallt det. Det hadde betydd veldig mye for meg om jeg hadde vert en "babymaskin" da jeg ønsker flere barn, men jeg klarer dessverre ikke å produsere det.

Det er jo bare en måte å si at man er fruktbar og klarer å lage avkom på, skjønner ikke hvorfor alt må være så høytidelig for alltid.

Og du må tåle at andre tenker annerledes enn det du gjør. Jeg hadde reagert om noen hadde kalt meg for en "babymaskin", det er ganske frekt, og som en her nevner, umenneskeliggjøring av kvinner. Jeg er jo ikke til for å lage barn, noe som ordet "babymaskin" insinuerer, og det gjør meg forbannet. Kvinner er så mye mer enn "babymaskiner" som du liker å bli kalt. Men da kan du like så greit kalle menn for "sædbanker" - for, ja, det er jo det de er etter din logikk.

Anonym poster: 6c7b4303322a4d27115d29fbac9345a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...