Gjest Slowpoke Skrevet 11. august 2012 #21 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne bli kalt babymaskin, men jeg er ufrivillig barnløs så det blir lite med det foreløbig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babyfirefly91 Skrevet 11. august 2012 #22 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne bli kalt babymaskin, men jeg er ufrivillig barnløs så det blir lite med det foreløbig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2012 #23 Del Skrevet 11. august 2012 enig! men hvorfor maskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babyfirefly91 Skrevet 11. august 2012 #24 Del Skrevet 11. august 2012 men hvorfor maskin? nei si det! maskiner produserer jo noe/lager noe kvinne lager babyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2012 #25 Del Skrevet 11. august 2012 nei si det! maskiner produserer jo noe/lager noe kvinne lager babyer hun lager de jo ikke på egen hånd. Og hun er et menneske ikke en robot som spyr ut 50 babyer i minuttet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myrsnipa Skrevet 11. august 2012 #26 Del Skrevet 11. august 2012 Nei huff, er surrealistisk og feil å tenke på at et barn skulle være inni meg! Jeg vet ikke hva jeg mangler som føler det slik, kanskje jeg egentlig skulle vært mann?! hehe. Nei ingen barn skal vokse i min kropp! Er så glad for at jeg faktisk kan velge selv!! Glad jeg ikke er født for 200 år siden. Det var sikkert flere som fikk barn mot sin vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babyfirefly91 Skrevet 11. august 2012 #27 Del Skrevet 11. august 2012 hun lager de jo ikke på egen hånd. Og hun er et menneske ikke en robot som spyr ut 50 babyer i minuttet Figure of speech? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #28 Del Skrevet 11. august 2012 Liker kvinner også å tenke på at de kan lage barn? :-) Feministene hetset den tradisjonelle kvinne- og morsrollen i så stor grad at de lyktes i å få folk til å slutte å få barn (dette ble godt hjulpet av økt bruk av p-pillen mot slutten av 60-tallet). Ikke nok med det, feministene ønsker å gjøre oss alle foreldreløse og kjønnsløse og ser på dette som et ideal. I dag så utviser kvinner stadig mindre ønske om å få barn. Antall barn i Norge (og i mange andre europeiske land) per kvinne er ikke bærekraftig, og mange nøyer seg med en eller ingen. Det ser ut som europeiske kvinner ikke liker tanken på at de kan lage barn, de vil heller realisere seg selv og leve i en tom materiell luksus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 11. august 2012 #29 Del Skrevet 11. august 2012 hun lager de jo ikke på egen hånd. Og hun er et menneske ikke en robot som spyr ut 50 babyer i minuttet Babyen vokser i oss derav "maskin". Må ikke ta alt så bokstavelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 11. august 2012 #30 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg ville ikke blitt glad om noen hadde kalt meg en babymaskin. Jeg er da ingen maskin som er til for å befolke verden, jeg er et menneske som kan "lage" barn. Egentlig tror jeg ikke jeg og min kropp er skapt for å lage barn. Har gått gravid en gang og svagerskapet og fødselen var en kamp. Resultatet ble meget bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2012 #31 Del Skrevet 11. august 2012 Babyen vokser i oss derav "maskin". Må ikke ta alt så bokstavelig Liker ikke ordet maskin. En maskin er en maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 11. august 2012 #32 Del Skrevet 11. august 2012 Babyen vokser i oss derav "maskin". Må ikke ta alt så bokstavelig Du har helt rett ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #33 Del Skrevet 11. august 2012 er det lov å spørre hvor mang du vil ha? mellom 7-9 det er mange for noen. men besteforeldrene mine har 7 barn og jeg har 8 søsken så for meg er det normalen. må jo si det at det kan godt hende vi er fornøyd når det er 5barn så man vet aldri hva livet bringer:) Anonym poster: b83044149c7927334fdb7de81503fa3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2012 #34 Del Skrevet 11. august 2012 Du har helt rett ;-) aldri hørt om maskiner der ting vokser inni. Det er skammelig at kvinner finner seg i å bli kalt maskiner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2012 #35 Del Skrevet 11. august 2012 mellom 7-9 det er mange for noen. men besteforeldrene mine har 7 barn og jeg har 8 søsken så for meg er det normalen. må jo si det at det kan godt hende vi er fornøyd når det er 5barn så man vet aldri hva livet bringer:) Anonym poster: b83044149c7927334fdb7de81503fa3d at du orker å gå gravid så mange ganger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 11. august 2012 #36 Del Skrevet 11. august 2012 Verken er eller kommer til å bli noen babymaskin. Blir kvalm av tanken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 11. august 2012 #37 Del Skrevet 11. august 2012 at du orker å gå gravid så mange ganger Jeg synes du klager og syter litt vel mye. Kan du være snill og snurpe igjen smella litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 11. august 2012 #38 Del Skrevet 11. august 2012 Huff, nei. Muligheten til å være gravid er bare noe jeg må leve med at jeg har, men som jeg aldri skal benytte meg av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2012 #39 Del Skrevet 11. august 2012 jeg vil gjerne ha barn jeg også, men vil ha meg frabedt å skulle bli kalt en maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2012 #40 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg synes du klager og syter litt vel mye. Kan du være snill og snurpe igjen smella litt? Jeg mente ikke å være bitchy, men man gjennomgår masse plager ved å være gravid og å føde gjør vondt, jeg bare skjønner ikke at du ønsker å lide så mye for å få mange barn. Jeg mente det oppriktig, ikke for å være stygg med deg. Ikke bli så sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå