Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom en drita full kar på byen oprovosert sa han visste hvem som bortførte Sigrid, hva ville du gjort?

Han sa det må være "noen svartinger" sin handling og at det er opplagt at det ikke er en hvit person som har gjort dette. Han visste ikke hva personene het, men sa han hadde sett dem før.

Jeg husker ikke navnet hans, og det var ikke akkurat overbevisende at han visste det, men hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Ringe politiet?

Anonym poster: 164acf51511d4e9a6d40fa4a4fbe0a9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ring politiet med en gang. Dette hørtes jo ut som viktig og seriøs informasjon!

:ironi:

Anonym poster: 3c6de673bc06003bc57a4089a54c2f25

• Liker 12
Skrevet

Hvis du ikke husker navnet og ikke vet hvem som sa det, og videre ikke har noen informasjon overhodet, så er det vel lite å ringe politiet for.

Skrevet

Jeg syns virkelig synd på politifolka som sitter og tar imot tips, de får vel toppen ett bra tips for hver tusende hjernedøde tulling som ringer :rolleyes:

Anonym poster: 0f283dc193e6843bb895b733cac80861

• Liker 9
Skrevet

Dersom en drita full kar på byen oprovosert sa han visste hvem som bortførte Sigrid, hva ville du gjort?

Han sa det må være "noen svartinger" sin handling og at det er opplagt at det ikke er en hvit person som har gjort dette. Han visste ikke hva personene het, men sa han hadde sett dem før.

Jeg husker ikke navnet hans, og det var ikke akkurat overbevisende at han visste det, men hva skal jeg gjøre med denne informasjonen? Ringe politiet?

Man kan ikke ringe politiet hver gang man hører en hjernedød rasistisk ytring. Da hadde de ikke fått gjort annet enn å sitte i telefonen.

Anonym poster: 4d2271a01bf571ebbc46b6075d40554d

• Liker 3
Skrevet

Ok.

Selv synes jeg det er ganske greit å iallefall prøve å finne ut hvem denne fyren er, ettersom han sa han visste hvem som bortførte jenta. Vi vet jo aldri om han faktisk mener det eller ikke.

Dersom man fanger han på overvåkingskameraer og derifra følger ruta hans hjem der han bor vil man finne han og kunne spørre hva han vet.

Politiet sier jo de vil ha ALLE tips. Man vet aldri hva som kan få saken oppklart. Detaljer har av og til ført til avklaring.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns virkelig synd på politifolka som sitter og tar imot tips, de får vel toppen ett bra tips for hver tusende hjernedøde tulling som ringer :rolleyes:

Anonym poster: 0f283dc193e6843bb895b733cac80861

Det er virkelig synd at det som kan være et avgjørende tips drunkner i mengden data fra tullinger.

Anonym poster: 510883a4c3572b4b40f205cc49f5c875

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ringer politiet og forteller dem at "noen svartinger" har kidnappet Sigrid så fortell oss gjerne hva du fikk for svar. Veldig spent!

• Liker 11
Skrevet

Man kan ikke ringe politiet hver gang man hører en hjernedød rasistisk ytring. Da hadde de ikke fått gjort annet enn å sitte i telefonen.

Anonym poster: 4d2271a01bf571ebbc46b6075d40554d

Jeg er egentlig enig, men nå sa han ikke bare at det var hvilke som helst "svartinger", han sa også han visste hvilke "svartinger" det gjalt, det varierte litt hvor mye han visste. Men han sa han ikke visste hvem de var uanset. Så.., han virka litt forvirra, eller useriøs. Men man vet jo aldri.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ringer politiet og forteller dem at "noen svartinger" har kidnappet Sigrid så fortell oss gjerne hva du fikk for svar. Veldig spent!

Politiet må (dessverre) svare høflig og takke for tipset.

Skrevet (endret)

Jeg ville ringt politiet, de trenger tips i saken og det er de som avgjør hva som er relevant. Du vet hvor du møtte han, og om du ikke vet hans navn var dere på et utested og det er overvåkningskamerarer plassert i Oslo sentrum og ellers også.

Om han var en som skulle tøffe seg litt og komme med rasistiske uttalelser, vel, det er mulig, men la politiet avgjøre det.

Edit, svarer kun på ts hovedinnlegg nå. Høres ut som en full ola dunk rasist. Men - noen ganger kan det vise seg å stemme, kanskje han vet noe, selv om det er lite trolig, men la politiet avgjøre det.

Endret av Alvina
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er egentlig enig, men nå sa han ikke bare at det var hvilke som helst "svartinger", han sa også han visste hvilke "svartinger" det gjalt, det varierte litt hvor mye han visste. Men han sa han ikke visste hvem de var uanset. Så.., han virka litt forvirra, eller useriøs. Men man vet jo aldri.

Hvis du ikke troller, og du mener dette på alvor, krever jeg at settes i gang tiltak med tvangsforing av IQ piller for deg.

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som om han prøvde å gjøre seg interessann og viktig.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke troller, og du mener dette på alvor, krever jeg at settes i gang tiltak med tvangsforing av IQ piller for deg.

Jøss, så hyggelig du er da.

Jeg prøver bare å hjelpe fordi jeg faktisk bryr meg. Og fordi jeg selv har vurdert informasjonen som noe tvilsom (ja, det klarte jeg faktisk med min lave IQ), så spør jeg her før jeg ringer politiet.

Jeg synes det er ganske alvorlig å si at man vet hvem som bortførte og forgrep seg på Sigrid. Kanskje han bare er rasist, kanskje han ikke vet, men tenk om han gjør det! Hva da?

Han sa han kom fra Holmlia-området, er gjengmedlem osv... Han er nok "inni" et miljø som sikkert vet litt av hvert av hva som skjer på den kanten av byen?

Og nei, jeg troller ikke. Jeg vil bare gjøre det rette.

• Liker 4
Skrevet

Vel, du kan hvertfall anta at vedkomne er Frp'er!

Dermed utelukke mange.

• Liker 3
Skrevet

Tatt en ny slurk av ølen min, så fortsatt å danse inn i natten

Skrevet

Vel, du kan hvertfall anta at vedkomne er Frp'er!

Dermed utelukke mange.

Nok et intelligent innlegg fra deg ( ironi)

Hva er greia med deg egentlig? Du har et personlig hatforhold til et parti. Er det noen som har såret deg dypt eller er du bare indoktrinert?

• Liker 6
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg ville ha ringt og fortalt det samme som du har fortalt oss. De lurer sikkert på hvordan han ser ut, hva du vet om han osv og analyserer tipset sammen med alt det andre. Hvis han er en del av et gjengmiljø fra holmlia har politet kanskje en interesse av å ta seg en prat med den gjengen.

Skrevet

Nok et intelligent innlegg fra deg ( ironi)

Hva er greia med deg egentlig? Du har et personlig hatforhold til et parti. Er det noen som har såret deg dypt eller er du bare indoktrinert?

Sebastianen, jeg refererte til hovedinnlegget, men fordi jeg har ny Mækkbukk klarer jeg dessverre ikke lime inn det jeg refererte til etter ditt sitat.

Altså; "det må ha vært noen svartinger".

Det er faktisk svært usannsynlig at en SVer eller APer omtaler andre mennesker på den måten, for å nevne noen eksempler.

• Liker 2
Skrevet

Sebastianen, jeg refererte til hovedinnlegget, men fordi jeg har ny Mækkbukk klarer jeg dessverre ikke lime inn det jeg refererte til etter ditt sitat.

Altså; "det må ha vært noen svartinger".

Det er faktisk svært usannsynlig at en SVer eller APer omtaler andre mennesker på den måten, for å nevne noen eksempler.

Ja, iallefall i media. Det er heller ikke vanlig blandt FrPere. Selv om noen av de som omtaler folk på denne måten sier de er FrPere betyr ikke det at de har påvirkning på vår politikk. Jeg har og vært borti politikere fra de fleste partier som omtaler mennesker som svartinger. Av en eller annen grunn tror de jeg synes det er greit...det er ikke det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...