Gå til innhold

Korleis kan ej tenke på noko anna?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei :)

For tre månedar sidan slo kjæresten min opp med meg etter eit 2 årig forhold, vi har hatt eit utruleg tubulent brudd, der det har enda med at vi ikkje har kontakt. Eg har klart med veldig bra med å ikkje tenke så mykje på han, og legge han bak meg, men i de siste dagane har eg begynt å tenke på han igjen :s og istaden for sinne eller irritasjon føler eg savn :(

Er dette normalt? Eg har ikkje lyst å tenke på han noko meir, eller drømme om han, men kome meg vidare, er det nokon som har tips til noko eg kan gjere for å slutte å tenke på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper å begynne å tenke på andre? Det har gått bare tre mnd, så jeg skjønner at du ikke vil inn i et nytt forhold, men å flørte litt på byen, kanskje opprette en dateprofil på nett kun for flørt eller noe kan hjelpe deg å få fokuset vekk fra eksen og til noe som kan være spennende og interessant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje lyst å tenke på han noko meir, eller drømme om han, men kome meg vidare, er det nokon som har tips til noko eg kan gjere for å slutte å tenke på han?

Når du begynner å tenke på ham, så kan du velge å fokusere på de tingene ved ham som gjorde at du ikke orket å være med ham lenger. Tenk på de negative sidene ved ham, for ved å fokusere på det negative, så vil du forstå at det var riktig å bryte med ham, og du vil føle en lettelse over å være kvitt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...