AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #1 Del Skrevet 11. august 2012 Hei. Jeg er jente som nylig fylte 18 og er svæært usikker og forvirret.. Jeg har vært i et forhold nå i snart 3 år, siden jeg var 15, men i det siste har jeg tenkt veldig mye. Tenker mye på hvordan livet mitt vil være om jeg gjør det slutt med han og hvordan det er å være singel osv. Jeg sitter ofte hjemme om kvelder og slikt og hører på depressiv musikk mens jeg gråter. Jeg er redd for at jeg bare tror at jeg savner å være singel. Jeg er bare utrolig forvirret! Når vi er sammen gjør vi svært lite.. Vi er ofte med venner og slikt da, men når bare vi er sammen ender det ofte med hver sin pc. Jeg har også utrolig mange venner som jeg er blitt kjent med gjennom han og jeg er redd jeg mister dem hvis jeg gjør det slutt. Alt er helt håpløst. Og jeg VET at han ikke har det på samme måte.. Han fortelle meg hele tiden hvor mye han elsker meg og hvor nydelig jeg er osv. Jeg elsker han virkelig, men jeg tror ikke jeg ønsker å f.eks gifte meg med han.. Problemet er også at jeg har så sinnsykt masse minner med han og de kommer alltid til å være der. Trenger hjelp! Anonym poster: 929ac3a7879b41ca14e1377a5019e386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 11. august 2012 #2 Del Skrevet 11. august 2012 Du er 18 år. Ikke bekymre deg så mye. Enten er dere sammen noen år til, eller så slår dere opp nå snart. Mannen i ditt liv finner du ikke før du er 25+ uansett. Slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EasyRider Skrevet 11. august 2012 #3 Del Skrevet 11. august 2012 Hvis du er mye lei deg så snakk med han. Hvis han elsker deg så klarer han ikke å se at du har det vondt. Kanskje dere kan finne en løsning sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #4 Del Skrevet 11. august 2012 Problemet er at jeg ikke greier å snakke med han om det.. Jeg er så redd for at han skal bli så såret slik at forholdet aldri kan fikses.. Anonym poster: 929ac3a7879b41ca14e1377a5019e386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EasyRider Skrevet 11. august 2012 #5 Del Skrevet 11. august 2012 Hvis du bare har det vondt og aldri sier noe så lever dere begge på en illusjon. Men bare du vet det. Du kan prøve å skrive et brev om tankene dine. Og si at du vil snakke med han etterpå. Rolig. Og at du vil at dere finner ut av det sammen. En feigere vei er å dumpe han uten grunn og bare si du ikke føler noe lenger (men det gjør du kanskje - men ikke det du burde?). Kanskje du bør snakke med flere og finne ut hva som er best. Kanskje du følelsesmessig allerede har gått videre allerede og at du nå egentlig bare tenker på hvordan du kan gjøre det slutt uten å såre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #6 Del Skrevet 11. august 2012 Hvis du bare har det vondt og aldri sier noe så lever dere begge på en illusjon. Men bare du vet det. Du kan prøve å skrive et brev om tankene dine. Og si at du vil snakke med han etterpå. Rolig. Og at du vil at dere finner ut av det sammen. En feigere vei er å dumpe han uten grunn og bare si du ikke føler noe lenger (men det gjør du kanskje - men ikke det du burde?). Kanskje du bør snakke med flere og finne ut hva som er best. Kanskje du følelsesmessig allerede har gått videre allerede og at du nå egentlig bare tenker på hvordan du kan gjøre det slutt uten å såre. Det kan være, jeg har jo allerede grått veldig mye over dette her. Jeg tror også jeg har fått småfølelser for en annen, men det kan jo godt være det bare er noe jeg innbiller meg, fordi det er en følelse jeg ikke har følt på veldig lenge? Men jeg har aldri vært utro. Men jeg er veldig usikker på om at jeg kun er usikker på forholdet og slikt fordi det er sommerferie og jeg ser alle de nye kjæresteparene som er så forelsket osv.. og at dette kanskje endrer seg når skolen begynner igjen? Er bare utrolig forvirret, for jeg bryr meg virkelig om han og vil han ikke noe vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EasyRider Skrevet 11. august 2012 #7 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg tror jeg skal gå rolig ut døren av denne diskusjonen. Jeg vil råde deg til å bruke litt tid og tenke deg godt om. Kanskje det blåser over. Eller kanskje det blir klarere hva du må gjøre. Lykke til da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå