Gå til innhold

Hvordan svelge sæd?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Mmm, hvem sier at sæd ikke er godt? Jeg nyter det iallefall ;) Smaken gjør meg skikkelig kåt og våt. Bare det å suge er himmelen for seg selv ;)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk på å rape i ansiktet hans etterpå. Ikke så deilig? Nei, sæd er ikke det tenk!

Anonym poster: f1160b4dcad68e9f15573c616ad3bdf2

Skrevet

Jeg jobber som prostituert, og kan si at når man skal svelge sæd, så skal man late som man digger det, selv om det er salt, varmt og jævelig.

Når man later som man nyter den, skal du >bygge< opp spytt som du vanner ut sæden med, og når sæden ikke har blitt så tykk kan du lett svelge alt ned.

Anonym poster: cbda18c85981b97423f96e6ac6a3a654

Skrevet

Hei, lurere rett og slett på tips til hvordan jeg kan lære å like/svelge sæd?

Har kun prøvd 1 gang, og brakk meg så alt endte opp på kjæresten + i sengen.. lite sexy.

Jeg ELSKER følelsen av å suge, og har ingenting imot sæd i det hele tatt. Men brekker meg av det meste.. hostesaft feks.

Likte dere alle sæd fra første gang? Noe tips, vil SÅÅ gjerne kunne svelge det.

Hva skal jeg gjøre om jeg har en flørt, og skal suge han.. Kan jo ikke prøve å svelge og brekke meg over han!!!

Hei!

Det hjelper å være huleboerkåt, full eller begge deler!

Kjøp en flaske vikingmjød fra vinmonopolet, det gjør susen. Da smaker det som Honning.

Ikke svelg dagen etter fylla, da smaker det som en narkokokelab.

Og om du får deg en type og at du har blitt dreven på å svelge, og du plutselig ikke har lyst til å svelge noe mer; ikke svelg noe mer. Det henger som regel sammen med én eller flere følelsesknuter på en tråd som ikke blir løst. Altså at man ikke har fått lov av partneren til å kommunisere om noe nødvedig. Eller at man ikke blir forstått eller respektert.

Lykke til!

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Folk spiser da raspaballer, da er ikke sæd noe ekkelt.

Noe herligere enn en mann som pumper og pumper godsaker inn i deg,

så skal du ikke svelge?

Kyss ham gjerne. Etter 2 - 3 ganger med nekting, så gjør han det.

Er da bare kroppvæsker dere deler, som dere allerede har delt.

Anonym poster: 261ee2aa7821e9aa2df174b02295a5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...