Gå til innhold

Hvordan svelge sæd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, lurere rett og slett på tips til hvordan jeg kan lære å like/svelge sæd?

Har kun prøvd 1 gang, og brakk meg så alt endte opp på kjæresten + i sengen.. lite sexy.

Jeg ELSKER følelsen av å suge, og har ingenting imot sæd i det hele tatt. Men brekker meg av det meste.. hostesaft feks.

Likte dere alle sæd fra første gang? Noe tips, vil SÅÅ gjerne kunne svelge det.

Hva skal jeg gjøre om jeg har en flørt, og skal suge han.. Kan jo ikke prøve å svelge og brekke meg over han!!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmmmmm... Det finnes ikke noe deiligere enn å se dama svelge! :D

Anonym poster: f1160b4dcad68e9f15573c616ad3bdf2

• Liker 4
Skrevet

La han komme så langt ned i halsen din at du slipper å svelge :closedeyes: det er godt det.

Anonym poster: 07d2c2b00c91e2455c7591991334a4ff

Skrevet

Du kan minimere eller helt fjerne brekningsrefleksen ved å holde en stram knyttneve på venstre hånd med tommelen på innsiden.

Jeg har ikke funnet kilder som vitenskapelig har bevist at dette fungerer, men det er et kjent triks blant mange og jeg har brukt det selv.

Om det er fysisk eller psykisk ikke viktig, det fungerer hos alle jeg har snakket med og det er ikke vanskelig å prøve selv!

• Liker 1
Skrevet

altså ingen liker sæd... det er salt og varmt.. men in the heat of the moment kan det være ganske hot å svelge ;) mitt tips er å konsentrere seg om hvor deilig han har det, og hvor deilig det er at det er DU som gjør det deilig for han. ikke "kjenn" på smaken, bare tenk på hva du gjør. er du kåt nok så smaker det greit ;)

• Liker 2
Skrevet

Hold pusten og gjør det fort som faen.

• Liker 7
Gjest Loverdose
Skrevet

Du kan minimere eller helt fjerne brekningsrefleksen ved å holde en stram knyttneve på venstre hånd med tommelen på innsiden.

Jeg har ikke funnet kilder som vitenskapelig har bevist at dette fungerer, men det er et kjent triks blant mange og jeg har brukt det selv.

Om det er fysisk eller psykisk ikke viktig, det fungerer hos alle jeg har snakket med og det er ikke vanskelig å prøve selv!

Prøvde dette og holdt på å spy over PC'en min.. Er visst ikke for alle det funker for! Og nei, jeg sitter ikke her og suger kuk, jeg prøvde med en finger i halsen.. :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

Ikke gjør noe du ikke har lyst til

Anonym poster: 905bde343fd5d573e71c6b5e0f47a250

• Liker 5
Gjest Skogmann
Skrevet

Hold deg for nesa. Det pleier kjerringa å gjøre. Virkelig hot... :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er ikke noe jeg ikke vil :)

VIL SÅ SYKT! Gir ikke opp om jeg så må drikke sæd hver dag for å like det. hahah

Endret av mrc93
  • Liker 1
Skrevet

Haha, jeg svelgte en gang, og det minte om død og fordervelse. Tviler på om jeg noen gang kommer til å like det heller... Men jeg har hørt at ananas får sæden til å smake bedre. Så kanskje du bør servere ananas til han før blowjob'en og se om det stemmer?

• Liker 2
Skrevet

Haha, jeg svelgte en gang, og det minte om død og fordervelse.

Hvordan kan det smake død og fordervelse når det er selve mannesaften som skaper liv? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan det smake død og fordervelse når det er selve mannesaften som skaper liv? :klo:

Fordi naturen advarte meg når jeg sløste med mannesaften ved å ta den i munnen

• Liker 9
Gjest Carla H.
Skrevet (endret)

Haha, jeg svelgte en gang, og det minte om død og fordervelse. Tviler på om jeg noen gang kommer til å like det heller... Men jeg har hørt at ananas får sæden til å smake bedre. Så kanskje du bør servere ananas til han før blowjob'en og se om det stemmer?

Er faktisk enig med deg! Mannen kan knulle meg sanseløs inn i en koma, men det er en glemmesak at jeg skal svelge det dritet. Har ingen problemer med å suge så lenge han ikke kommer i munnen på meg.

Jeg lurer egentlig på hva som er så godt med sæd egentlig? Sånn helt ærlig?

Endret av Carla H.
  • Liker 5
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva som er så godt med sæd egentlig? Sånn helt ærlig?

Det skal visstnok være veldig bra for huden, men da skal man ikke svelge det, men heller smøre det på huden. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er ikke noe ikke vil :)

VIL SÅ SYKT! Gir ikke opp om jeg så må drikke sæd hver dag for å like det. hahah

Jenta si det :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Det skal visstnok være veldig bra for huden, men da skal man ikke svelge det, men heller smøre det på huden. :fnise:

Fikk det godt smurt over øynene og i pannen en gang, ble ikke mykere hud av dette! Myth busted! :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Det skal ikke spises, det skal lages barn av det, dere har misforstått alt. :roll:

:ler:

Dessverre ingen råd fra meg, klarer det ikke litt en gang.<br /><br /> Anonym poster: 400f7243965dca15197051aeaebdd892

• Liker 2
Skrevet

Svelger ikke fordi det er godt, for det er det ikke! Men jeg svelger fordi han nyter at jeg gjør det og det gir ham tenning.

( Og så er det mindre søl etterpå ;) )

• Liker 2
Gjest J.Bourne
Skrevet

La han komme så langt ned i halsen din at du slipper å svelge :closedeyes: det er godt det.

Denne er vel sikkert mest brukbar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...