Gå til innhold

Overreagerer jeg veldig?

Gjest Mette

Anbefalte innlegg

Kjæresten har vært utro mot meg for en tid tilbake, han skrev masse meldinger til andre damer og x kjærester på facebook. Da jeg oppdaget det og etter mye frem og tilbake med oss lovet han meg å slette alle disse x kjærestene og "venninnene" fra facebook.

Nå skal han på guttetur til Tyskland. Det er helt greit, men jeg mistenkte at han ville spørre om tips til ene x kjæresten fordi jeg vet at hun har bodd der.

Nå så jeg at de var blitt venner igjen på facebook. Så han skal tydeligvis spørre hun ut om det ja.

Han skrev ikke noen meldinger til denne x damen da han gikk bak ryggen med meg. Men jeg synes allikevel det er unødvendig. Overreagerer jeg veldig her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke syntes det var greit at typen ble venner med eksen på Facebook for å få reisetips. Det er sånt man har Google til.

Anonym poster: ac61af6226c8e7bad3d465681962c291

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke syntes det var greit at typen ble venner med eksen på Facebook for å få reisetips. Det er sånt man har Google til.

Anonym poster: ac61af6226c8e7bad3d465681962c291

Jeg vet også at han sitter og drikker nå, og det gjør det bare mer irriterende..sender "nå må du gå og legge deg;) " meldinger på face til meg..hm. greit å vite at flere hadde reagert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg hadde også reagert. Man kontakter ikke ekser igjen for slike ting når man er i ett nytt forhold.

Hva faen er det med menn..? Må liksom finne unnskyldninger for å involvere seg med andre kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han SKREV MELDINGER og du anser ham da å ha vært utro?

Nei. Han var utro i tillegg, dette med meldingene gjorde at han lovet å slette x damer på facebook. Det er lenge siden han var utro nå og jeg trodde vi hadde jobbet oss oppover til tillit igjen. Men dette synes jeg var unødvendig, å legge hun til mens han drikker, han har andre han kan spørre ut om det landet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...