Gå til innhold

Spørsmål til menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere menn: Om dere var 21 år, ville dere holdt på med ei jente/dame som var 2-3 år eldre enn dere og som hadde unge? Eller er det en total turnoff? Kun for sex... Se for dere en utrolig deilig dame

Anonym poster: 36ffcd54ea7e2cb5e5fadd482dd84145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg var 21 år var jeg smertelig klar over at jeg var alt for ung/umoden til et forhold hvor det var kids. men, det er meg. det er garantert annerledes for mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere menn: Om dere var 21 år, ville dere holdt på med ei jente/dame som var 2-3 år eldre enn dere og som hadde unge? Eller er det en total turnoff? Kun for sex...

Kun sex? Altså ikke noe forhold? Om en kåt ung bukk på 21 ville pult en utrolig deilig dame på 23-24?

Jeg forsto ikke spørsmålet helt, det var for enkelt.

Anonym poster: 05ae5a708a6cd80c6a96fadf4ff36618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Kun for sex hadde jeg lett gjort det. Barn vil jeg selv ha, etter en stund, så hadde ikke vært aktuelt med noe mer alvorlig enn sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun for sex hadde jeg lett gjort det. Barn vil jeg selv ha, etter en stund, så hadde ikke vært aktuelt med noe mer alvorlig enn sex.

Den skjønte jeg ikke. Hun kan ha lyst på flere barn selv om hun har ett allerede.

Anonym poster: c0cef0cf1ac3fd37385c17738c9b0510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Fordi jeg ikke vil ha et barn nå, så vil jeg overhodet ikke ha noen av 'begrensningene' et liv med et barn fører med seg akkurat nå. Blir vi alvorlig, blir jeg stefaren til barnet.

Ikke før om et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...