AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #1 Del Skrevet 10. august 2012 ... pleier samboeren deres å si ifra noen dager før/litt på forhånd at han/hun skal forskjellige ting? Altså - ut med kompiser, på fotballkamp, være borte hele kvelden osv. Samboeren min sier det i sekundet han skal noe virker det som. Føler at han alltid planlegger ting og så gidder han aldri å involvere meg. Føler at han prioriterer alt annet enn kvalitetstid oss to imellom. Anonym poster: 48099b7e6d1d2b311b9ca879c01c9f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. august 2012 #2 Del Skrevet 10. august 2012 Han pleier å si i fra mange dager o forveien dersom det er noe han skal. Samme gjelder meg. Særdeles sjeldent at vi ikke gjør det på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 10. august 2012 #3 Del Skrevet 10. august 2012 Jepp, sier alltid ifra i forveien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 10. august 2012 #4 Del Skrevet 10. august 2012 I utgangspunktet ja. Men en ettermiddag i blant kan det hende jeg glemmer å si ifra at jeg feks skal ut og trene med hunden. "Åja, forresten, skal på trening klokka sju". Men ikke noe verre enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 10. august 2012 #5 Del Skrevet 10. august 2012 Han gjør vel det, men jeg hører ikke etter. Jeg pleier ofte å ikke si ifra, eller så sier jeg i fra så lang tid i forveien at han glemmer det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. august 2012 #6 Del Skrevet 10. august 2012 Så lenge det er planlagt sier han fra. Ellers spør han om jeg skal noe og om jeg synes det er greit at han stikker ut om det blir kort tid til noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 10. august 2012 #7 Del Skrevet 10. august 2012 Det spørs. Noen ganger sier han ifra i forveien, noen ganger sier han ifra samme dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 10. august 2012 #8 Del Skrevet 10. august 2012 Han sier som regel i fra senest dagen før og ofte akkurat i det han vet om han skal noe. Noen ganger så planlegges jo ting i siste liten, og da har jeg ingen problemer med det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kokos19 Skrevet 10. august 2012 #9 Del Skrevet 10. august 2012 Kjæresten min sier i fra i siste sekund, og det irriterer vettet av meg. Men man kan ikke styre spontane sjeler. Jeg er selv slik. Jeg er elendig på å holde avtaler, så for meg funker det best å avtale noe samme dagen, gjerne noen timer før. Sånn er han òg, så regner med jeg ikke har grunn til å klage:) Men jeg spør han alltid med, det skal sies. Det gjør ikke han. Menn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Strøken. Skrevet 10. august 2012 #10 Del Skrevet 10. august 2012 Min sier i fra i forveien. Jeg derimot sier ikke fra før akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå