Gå til innhold

trur dere på evig kjærlighet?

Gjest Hurt Girl

Anbefalte innlegg

Gjest Hurt Girl

Jeg og samboern har virkelig hatt noen tøffe tider, men vi kommer åss bestandig vidre!

er det noen som tror at enkelte bare er skapt for hverandre og aldri klare og gi slipp, eller er det pga av at vi er svake mennesker som ikke klare og avslutte et forhold som til tider virkelig kan såre og drepe følelsene? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tro på at noen ganger skal man tørre gi slipp på partneren.

Ser så mange gamle ektepar langt oppe i årene som bare lever sammen og er dypt ulykkelige, men ikke tør gi slipp fordi de ikke kjenner til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror på evig kjærlighet.

Men ser jo også at det er alt for mangen som ikke tør å gi slipp der kjærligheten er død.

Trist men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboern har virkelig hatt noen tøffe tider, men vi kommer åss bestandig vidre!

er det noen som tror at enkelte bare er skapt for hverandre og aldri klare og gi slipp, eller er det pga av at vi er svake mennesker som ikke klare og avslutte et forhold som til tider virkelig kan såre og drepe følelsene? :forvirret:

Jeg tror ingen "bare er skapt for hverandre". Skal man ha et lykkelig forhold må man jobbe for det. Det er nok dem som ikke gir slipp, men det kan mange ganger være fordi de ikke tør gi slipp. Å være i forholdet føles tryggere, da vet de hva de har.

Noen har levd i et lykkelig forhold og bevarer kjærligheten helt til døden skiller dem langt opp i åra. De passer nok godt til hverandre, men de har nok også hatt riktig innstilling, vært oppmerksomme på hverandre og hatt vilje og evne til å inngå kompromisser og derfor klart å bevare kjærligheten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig som et matematisk prinsipp er nå en sak, det nærmeste mennesket kommer er en ed, et løfte om å holde seg på den smale sti mot et ideal.

Slikt krever fremfor alt at en faktisk i bunnen har en tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror på evig kjærlighet. Den en mor har til sitt barn. Noen annen type evig kjærlighet vet jeg ikke om.

Anonym poster: 5c5ce5c2c5d0c97e3657338c675b8900

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror på evig kjærlighet. Den en mor har til sitt barn. Noen annen type evig kjærlighet vet jeg ikke om.

Anonym poster: 5c5ce5c2c5d0c97e3657338c675b8900

Enig!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EasyRider

Evig kjærlighet er kanskje en klistrelapp som du kan sette på den du liker og som liker deg og setter sin evige kjærlighetsklistrelapp på deg.

Slutter man å like noen så tar man klistrelappen tilbake og venter til man finner en ny å sette den på.

Noen klistrelapper har dårlig lim. Andre har superlim. Når din har superlim og den andres har dårlig lim så må du bruke lang tid på å få den av.

Hvis begge har superlim så er det ofte bra. Da sitter de til evig tid. Så det gjelder å finne den rette med superlim. Hvodan man lager superlim selv vet jeg ikke, men jeg eksperimenterer stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror på det! Kanskje litt naivt, men jeg tror alle har en person der ute som er skapt for nettopp deg ;) Noen er heldige og møter den personen, andre går hele livet uten å finne h*n. Også har jo timing mye å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på evig kjærlighet, av den typen som dukker opp av intet, helt av seg selv, gløder som ei sola fra start til slutt og minner om noe som har falt ut av ei eventyrbok.

Det jeg derimot tror på er at om man er villig til å jobbe med det, kommuniserer og respekterer hverandre, så kan belønningen være en kjærlighet som er sterk nok til og tåle prøvelser og gi et godt, langt og kjærlig samliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste ukene har jeg begynt å tvile...

Evig lykke derimot, det har jeg full tro på. Det kan oppnås ved å drite i alt og alle og bare være alene. SÅ DET SÅ!

Anonym poster: a02e6c32eac78785ea3078d4adeb9a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...