Børil Skrevet 10. august 2012 #21 Del Skrevet 10. august 2012 NEI, det er IKKE sjarmerende. Aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #22 Del Skrevet 10. august 2012 er det en ting jeg ikke liker er det mannfolk som det. jeg synes det er ubehagelig å bli plystret på å jeg synes de virker ekle og sleipe . jeg generelt liker ikke greske,eller franske menn spesielt det er noe sleipt å uforklarlig over dem. jeg bare ikke liker. å når jeg drar på ferie til fremmede land som det så skulle du tro jeg hadde låst igjen musa,for ikke fader at de slipper til.å jeg kan heller ikke fatte hvorfor folk reiser dit for å åpne beina.en jeg liker amerikanere som gjerne stopper meg på gaten om dem liker meg. å er hyggelig og skikkelig. Anonym poster: 1b188d5d75b998517c63329be084d543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #23 Del Skrevet 10. august 2012 NEI, det er IKKE sjarmerende. Aldri. Med mindre dere befinner dere i Syden. Da sprer dere bena bare noen stirrer på dere. Anonym poster: 573be84ffe5eea6b2610a7e9d32702a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. august 2012 #24 Del Skrevet 10. august 2012 Med mindre dere befinner dere i Syden. Da sprer dere bena bare noen stirrer på dere. Anonym poster: 573be84ffe5eea6b2610a7e9d32702a7 Ja, absolutt alle gjør det. Ingen unntak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2012 #25 Del Skrevet 10. august 2012 Kvalitetssikringen av artikler på KG er skyhøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #26 Del Skrevet 10. august 2012 Kvalitetssikringen av artikler på KG er skyhøy Kvalitetssikringen er så enkel som: Diskriminerer denne kvinner? Forby! Diskriminerer denne menn? Heeeeelt åhhkei! Anonym poster: 573be84ffe5eea6b2610a7e9d32702a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 10. august 2012 #27 Del Skrevet 10. august 2012 Med mindre dere befinner dere i Syden. Da sprer dere bena bare noen stirrer på dere. Anonym poster: 573be84ffe5eea6b2610a7e9d32702a7 Ja, ett blunk og ett blikk så går bena fra hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #28 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg er forøvrig litt usikker på hva som kreves for å skrive disse hjernedøde artiklene som postes her, og hva meningen egentlig er. Er de der for å være informativ, slik jeg liker at presse og journalistikk skal være, eller er de der for å provosere frem diskusjon? De er i alle fall kraftig med på å opprettholde fordommer mot både kvinner og deres lesestoff. Og, for så vidt også menn. Jeg vil kalle disse artiklene kraftig fordummende, og vedkommende som skriver dette mølet burde ta seg en tur innom en eller annen form for arbeid hvor det kreves mindre - eventuelt at vedkommende tar en titt ut og ser den virkelige verden FØR man danner en mening om den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle** Skrevet 10. august 2012 #29 Del Skrevet 10. august 2012 I motsetning til strandløvene mener du? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva mørkebrune strandmenn mener om forhold, ONS osv. Men norske menn kunne gjerne blitt flinkere til å forplikte seg før de er 45år spør du meg. Angående poenggivning; dersom du leser på KG finner du en del "guider" om hvordan man deler kvinner opp i grupper langs en skala fra 1-10 basert på utseende. Jeg har hørt det samme snakket fra mannlige kompiser, og de er i slutten av 20årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. august 2012 #30 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva mørkebrune strandmenn mener om forhold, ONS osv. Men norske menn kunne gjerne blitt flinkere til å forplikte seg før de er 45år spør du meg. Angående poenggivning; dersom du leser på KG finner du en del "guider" om hvordan man deler kvinner opp i grupper langs en skala fra 1-10 basert på utseende. Jeg har hørt det samme snakket fra mannlige kompiser, og de er i slutten av 20årene. På tide å revurdere vennekretsen kanskje? Slik er IKKE normalt når man er eldre enn 12. At norske menn ikke ønsker forpliktelse før de er godt voksne er da ikke så merkelig. De trenger vel litt tid på å komme seg etter at kvinnene deres har dratt på "venninneturer" til Tyrkia... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 10. august 2012 #31 Del Skrevet 10. august 2012 Få ting som er like usjarmerende som plystring og biltutting. Jeg er ikke en hund,kommer ikke når du kaller på meg på den måten Mange gode menn her i Norge, og mange som også kunne blitt mer selvsikre og følsomme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 10. august 2012 #32 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Komplimenter og plystring bryr jeg meg ikke om. Tror ikke mange kvinner gjør det. Men de fleste menn (og sikkert kvinner) kan nok bli flinkere på hva de gjør for å kose seg sammen og bevare romantikken. Hvorfor ikke ta en tur til stranda/i fjæra eller elvebredden på kvelden, lage et bål, og dele ei flaske vin? Eller om så på verandaen med noen stearinlys? Eller utenfor ytterdøra om dere ikke har veranda? Ta en campingtur, der dere ligger i telt og kan tenne bål og se på stjernene. Ta en dagstur til en fjelltopp der dere kan se langt utover sammen. Ta en stille kveld framfor peisen eller noen stearinlys der dere kan prate og kose dere uten tv. Gå ut på restaurant en varm sommerkveld, og gå hånd i hånd gjennom gatene etterpå (for de som bor i by). Det er den slags ting kvinner faller for i "syden" av sydlandske menn. De tar med seg kvinner på ulike ting de tror kvinner liker, de prater med dem, gir komplimenter, og lar kvinnene stortrives. Det kan norske menn også gjøre. Med letthet. Men glem da kompisene, fotballkampen, OL og jobben. Prat om det menn ellers ikke prater om, men som de gjerne har godt av å prate om. Så kommer dere nærmere kvinnene. Om det er det dere ønsker, da. Og kvinner kunne med fordel blitt med på fotballkamp eller annet som mannen liker, men ikke hun selv. Dette innebærer vel oppofringer for både kvinne og mann, men hvorfor skal man se det slik istedet for å se at det gleder den andre? Og dermed også en selv. Det er å dele opplevelser som er viktig, og det å bli sett som den kvinnen/mannen man helst vil være. Å dele gode opplevelser sammen er noe å leve på i hverdagen. Endret 10. august 2012 av Majott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eriks Skrevet 10. august 2012 #33 Del Skrevet 10. august 2012 På tide å revurdere vennekretsen kanskje? Slik er IKKE normalt når man er eldre enn 12. Har du ikke sitti på kafé med vennene i en travel gate og gitt karakter til jentene som går forbi? Samt diskutert utseendet til jentene i omgangskretsen? Sikker på at damene dømmer oss like hardt selv på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 10. august 2012 #34 Del Skrevet 10. august 2012 Har du ikke sitti på kafé med vennene i en travel gate og gitt karakter til jentene som går forbi? Samt diskutert utseendet til jentene i omgangskretsen? Sikker på at damene dømmer oss like hardt selv på alle måter. Joda, i en alder av 45, kan jeg fortsatt sitte på cafeer og se på folk som passerer. Og klart jeg vurderer menn etter utseendet. Det har jeg alltid gjort. Har ikke sluttet med det. Så når mannen og jeg er på fortauscafe, så ser vi på hvert vårt, tenker jeg:) Jeg liker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. august 2012 #35 Del Skrevet 10. august 2012 Har du ikke sitti på kafé med vennene i en travel gate og gitt karakter til jentene som går forbi? Samt diskutert utseendet til jentene i omgangskretsen? Sikker på at damene dømmer oss like hardt selv på alle måter. Nei, ikke siden jeg var 12. Vi har selvsagt diskutert damers utseende, men karaktergiving og poeng for diverse kvaliteter, vokste vi kjapt ifra, og jeg blir like overrasket de få gangene noen forteller om slik neandertaloppførsel fra voksne mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2012 #36 Del Skrevet 11. august 2012 Har du ikke sitti på kafé med vennene i en travel gate og gitt karakter til jentene som går forbi? Samt diskutert utseendet til jentene i omgangskretsen? Sikker på at damene dømmer oss like hardt selv på alle måter. Mennesker med liv og noe lettere sirkulasjon i hjernebarken gjør ikke sånt, nei. Sånt skjer bare på gaten i Tyrkia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Børil Skrevet 11. august 2012 #37 Del Skrevet 11. august 2012 Med mindre dere befinner dere i Syden. Da sprer dere bena bare noen stirrer på dere. Anonym poster: 573be84ffe5eea6b2610a7e9d32702a7 snakk for deg sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartless Skrevet 11. august 2012 #38 Del Skrevet 11. august 2012 Noe av det ekleste jeg vet er å bli plystra og ropt etter, føler det sinnsykt ubehagelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #39 Del Skrevet 11. august 2012 Hallooo jeg har bodd i hellas , guttene holder selvsagt ikke på sånn mot sine egne jenter, da er de minst like beskjedne som norske!!! Enda mer kanskje. De gjør dette mot turister, fordi disse jentene er ekstreme åpne for flørt, gi slipp på hemminger og gjøre ting de kan la bli der og ikke ta med til Norge<br /><br /> Anonym poster: 0798a439a6599d1fd1cc3dc581b155a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2012 #40 Del Skrevet 11. august 2012 ]disse jentene er ekstreme åpne for flørt, gi slipp på hemminger og gjøre ting de kan la bli der og ikke ta med til Norge Disse jentene du refererer til er ekstremt åpne ja... de blogger om mye rart, har søkt opp div. shady restauranter og har fått bakoversveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå