Gjest Gjest Skrevet 10. august 2012 #1 Del Skrevet 10. august 2012 Dette har faktisk skjedd. En kamerat kunne fortelle at han var på besøk hos sin kompis som var gift. de er i 40-årsalderen. Når han kom på besøk vare kompisen i dusjen, så han fikk kaffe av kona og satte seg i stua og ventet til han skulle bli ferdig i dusjen. Når han var ferdig i dusjen kom han spankulerende splitter naken inn i stua uten så mye som et håndkle rundt seg. Mens kona og kameraten satt og drakk kaffe valset altså denne karen rundt i stua splitter naken som om ingenting var unormalt. Han prøvde sågar å føre en samtale mens han stod iført Adams drakt. Min kamerat synes mildt sagt dette var ubehagelig og hadde mest lyst til å bare dra.. Er dette normalt?? Ville dere ha godtatt dette om din mann hadde gjort noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #2 Del Skrevet 10. august 2012 Nei, dette er ikke normalt! Anonym poster: aa86ce29603065e92f1b264178c83585 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 10. august 2012 #3 Del Skrevet 10. august 2012 Vil ikke akkurat karakterisere det der som videre normalt nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swipper Skrevet 10. august 2012 #4 Del Skrevet 10. august 2012 IKKE normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #5 Del Skrevet 10. august 2012 Han tenkte seg vel kanskje ikke om hvis det var en kompis han kjente godt, eller så visste han kanskje ikke han var der heller. De fleste menn har jo dusjet sammen med andre menn etter gym, trening, svømming etc. uansett så dette er vel egentlig ikke så oppsiktsvekkende. Regner med kona hans også har sett han naken. Anonym poster: 2e1d75ca93bc3c2333f47547d4e3885e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 10. august 2012 #6 Del Skrevet 10. august 2012 En ting er å se venninna eller kameraten i dusjen etter trening, en annen ting er en sånn episode, jeg hadde ikke tatt det ille opp men hadde nok kommet med en køddette kommentar. Er jo litt spesiellt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 10. august 2012 #7 Del Skrevet 10. august 2012 Åh, hvor jeg elsker ekshibisjonister! Vanlig? Nei. Festlig? Ja, rasende festlig :-) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 10. august 2012 #8 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg hadde nok følt meg litt ukomfortabel om det hadde skjedd meg, men enkelte har vel ingen grenser når det kommer til nakenhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #9 Del Skrevet 10. august 2012 En ting er å se venninna eller kameraten i dusjen etter trening, en annen ting er en sånn episode, jeg hadde ikke tatt det ille opp men hadde nok kommet med en køddette kommentar. Er jo litt spesiellt.... Joda, kanskje ikke helt vanlig hvis man setter det på spissen, men hvis den som er i stua kun er en kompis man kjenner godt og sin egen kone så er det jo ikke akkurat en grunn til å rødme som en fjortis og løpe tilbake for å hente et håndkle. Selvsagt noe annet hvis det hadde vært flere man ikke kjenner, for eksempel. Anonym poster: 2e1d75ca93bc3c2333f47547d4e3885e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. august 2012 #10 Del Skrevet 10. august 2012 Ikke normalt, men hvor normal er egentlig normen? Det virker jo ganske sykt at mennesket trenger å dekke seg til. Og det har ikke alltid vært sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 10. august 2012 #11 Del Skrevet 10. august 2012 Noen tenker bare ikke så mye på nakenhet. Jeg er ikke helt komfortabel med det selv, men jeg har en kjæreste som gjerne valser naken gjennom stuen tross at jeg har besøk, og en kompis som plutselig drar av seg alt av klær om han får lyst på et bad. Ikke som et nakenbad i måneskinn, men på dagtid der andre bruker badetøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 10. august 2012 #12 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg hadde nok begynt å le litt jeg, for det hadde vært en smule uventa. Men jeg tåler å se folk naken, så hadde ikke vært noe stort problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 10. august 2012 #13 Del Skrevet 10. august 2012 Dette har faktisk skjedd. En kamerat kunne fortelle at han var på besøk hos sin kompis som var gift. de er i 40-årsalderen. Når han kom på besøk vare kompisen i dusjen, så han fikk kaffe av kona og satte seg i stua og ventet til han skulle bli ferdig i dusjen. Når han var ferdig i dusjen kom han spankulerende splitter naken inn i stua uten så mye som et håndkle rundt seg. Mens kona og kameraten satt og drakk kaffe valset altså denne karen rundt i stua splitter naken som om ingenting var unormalt. Han prøvde sågar å føre en samtale mens han stod iført Adams drakt. Min kamerat synes mildt sagt dette var ubehagelig og hadde mest lyst til å bare dra.. Er dette normalt?? Ville dere ha godtatt dette om din mann hadde gjort noe slikt? Mannen min gjorde det da han hadde dusjet med sin bror. De måtte utveksle noe informasjon i farta og broren var bare en rask svipptur innom og måtte dra slik at min mann ikke tok seg tid til å ta på seg noe i trappa. Er vel ikke så farlig dersom det bare er slekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 10. august 2012 #14 Del Skrevet 10. august 2012 Mannen min gjorde det da han hadde dusjet med sin bror. De måtte utveksle noe informasjon i farta og broren var bare en rask svipptur innom og måtte dra slik at min mann ikke tok seg tid til å ta på seg noe i trappa. Er vel ikke så farlig dersom det bare er slekta! PS Men litt verre da som TS snakker om at han vandrer rundt i stua med en kamerat der. Kanskje han ikke likte at kona drakk kaffe med kameraten og ville med dette skremme ham bort uten å måtte bruke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 10. august 2012 #15 Del Skrevet 10. august 2012 Det virker jo ganske sykt at mennesket trenger å dekke seg til. Og det har ikke alltid vært sånn. Hvor jeg kommer i fra kaller man det ikke for sykt, men vanlig oppdragelse at man kler på seg... ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 10. august 2012 #16 Del Skrevet 10. august 2012 Vanskelig å si. Hvor stor var penisen hans? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 10. august 2012 #17 Del Skrevet 10. august 2012 Samboeren kunne utført dette som en prank, men det er absolutt ingen normal situasjon nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #18 Del Skrevet 10. august 2012 Å reagere på en nydusjet kamerats nakenhet med ubehag og lyst til å dra, er i høyeste grad unormalt. Hvis din venn ikke hadde gitt uttrykk for ikke å tåle nakenhet tidligere, kunne den nydusjete ikke ha forutsett dette. Anonym poster: 5604b37fe13c383babbeed5d12ebcecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 10. august 2012 #19 Del Skrevet 10. august 2012 Hei. Seriøst? Noe så ubehagelig.. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #20 Del Skrevet 10. august 2012 Samboeren kunne utført dette som en prank, men det er absolutt ingen normal situasjon nei Gjort det selv når dama hadde venninner på besøk. Det ble helt stille da jeg gikk forbi de. Ganske gøy egentlig. Fikk høre det for å si det sånn da venninnene hadde dratt. Anonym poster: 380195e7247aef4aa783358e6fdf0daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå