hilde1 Skrevet 10. august 2012 #1 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 mnd, og datet i 4mnd før vi ble offisielt kjærester. vi har nøkkel til hverandres leilighet,og gjør alt sammen. Vi sier vi skal være sammen for alltid,og at vi er ubeskrivelig glade i hverandre. ingen av oss har følt på denne måten før. Jeg har lyst til å si jeg elsker han. For jeg elsker han såå høyt. Men når vet man at han føler det samme? Jeg kaller ham elskling, vil det på en måte si at man elsker? er 25 og helt i skyene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 10. august 2012 #2 Del Skrevet 10. august 2012 Du kan vel aldri være garantert at han føler det samme, og du må være forberedt på at dersom du sier det vil han kanskje ikke si det tilbake enda. Folk har forskjellig terskel for å si de ordene også. Men, dersom det er det du helt oppriktig føler, så si det da vel! Jeg hadde blitt glad for å høre de ordene (nesten) uansett hvor tidlig det var i forholdet dersom jeg så at det var oppriktig ment, selv om jeg kanskje ikke var helt klar for å si det tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #3 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 mnd, og datet i 4mnd før vi ble offisielt kjærester. vi har nøkkel til hverandres leilighet,og gjør alt sammen. Vi sier vi skal være sammen for alltid,og at vi er ubeskrivelig glade i hverandre. ingen av oss har følt på denne måten før. Jeg har lyst til å si jeg elsker han. For jeg elsker han såå høyt. Men når vet man at han føler det samme? Jeg kaller ham elskling, vil det på en måte si at man elsker? er 25 og helt i skyene.. nei. Anonym poster: d29237c279ff15284868fb17999eb0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2012 #4 Del Skrevet 10. august 2012 elske noen etter 2 mnd? forstår ikke hvordan det er mulig. man kjenner jo knapt personen. og det er en vesentlig forskjell på å elske og det å være forelska og helt oppi skyene. det er vel helst når forelskelsen har lagt seg og dere har utviklet en dypere kjærlighet til hverandre at man vet om man elsker noen eller ei. men elsker man noen så kan man si det men man skal ikke forvente noe tilbake. å elske er en uegoistisk følelse. om man forventer at den andre skal si det samme så syns jeg ikke det er riktig grunnlag å si at man elsker noen. man skal gi og FÅ. ikke gi og ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 10. august 2012 #5 Del Skrevet 10. august 2012 Kjæresten min kjøpte ein hjertesjokolade kvar det stod "Jeg elsker deg" på valentinsdagen, så når eg skulle sei det til han visste eg at han følte det same. Men ein kan jo aldri vete om ein person elskar deg tilbake, må jo berre ta sjangsen, for får du høyre det tilbake er det jaggu verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 10. august 2012 #6 Del Skrevet 10. august 2012 Du kan jo eventuelt safe litt og si noe som "Jeg vet ikke om du føler det samme ennå, og jeg vil ikke legge noe press på deg, men jeg elsker deg". Det var i alle fall det jeg planla å si til min kjæreste før han kom meg i forkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 10. august 2012 #7 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg er selv veldig glad for at jeg aldri har sat de 3 ordene til noen tidligere kjærester, men sa det ikke før jeg hadde vært en stund sammen med min i dag samboer (2 år). For jeg har aldri følt det tidligere, og denne gangen er det virkelig ekte - er han jeg ser for meg resten av mitt liv sammen med. En må virkelig skille ekte kjærlighet og en forelskelse. Men føler du det er ekte, så er det ingen grunn til at du skal la være å fortelle ham det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everywhere I go Skrevet 10. august 2012 #8 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg husker at min kjæreste fortalte meg at han elsket meg til og med før vi ble sammen (Vi holdte på i 5 mnd), og jeg følte ikke det samme. Tror han ble litt skuffet, men det forandret ikke forholdet vårt. Etter noen måneder fikk jeg nok følelser for han til å si at jeg elsket han også. Så selv om han ikke elsker deg enda, så er ikke forholdet over. Det kommer etterhvert. Hvis du er redd for å si det, kan du like godt vente til han sier det først eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå