Gå til innhold

Hvorfor klarer jeg ikke å forelske meg i en heterofil mann?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor klarer jeg ikke å tenne på heterofile menn? I hele mitt liv har jeg kun forelsket meg i homofile menn, og det har ingenting med at de er "uoppnåelige" eller ser bedre ut, men heller det at de har en bedre personlighet. Jeg simpelthen elsker utstrålingen og humoren deres. Samtidig så er det heller ingen tvil om at de stort sett ser bedre ut enn heteroene.

Generelt sett så synes jeg at heterofile menn er så utrolig kjedelige. Har du møtt en, har du møtt dem alle. De har alle de samme interessene og preferansene, de samme sexfantasiene, de samme drømmedamene (høye og syltynne blondiner), de samme sportsinteressene (med mindre de er nerder), den samme personligheten, osv. De er bare så gruelig klisjeaktige, og jeg føler at homsene er så mye mer fascinerende. De er ikke redde for å skille seg ut. De er ikke redde for å innrømme at de tenner på eldre menn, feite menn, hårete menn, asiatiske menn, yngre menn, tynne menn - eller hva det nå enn måtte være. De er ikke redde for hva samfunnet måtte mene om deres interesser, preferanser eller væremåte. De har bare så mye varme, klokhet og styrke i seg.

Jeg er ganske følsom, og jeg takler ikke kynismen og råheten til heterofile menn. Derfor unngår jeg så godt jeg kan å ha et forhold til dem. Jeg er redd for å bli slått, kritisert eller latterliggjort for alle mulige ting (f.eks. utseendet eller vekt, personligheten, interessene mine, etc.). Jeg er både for følsom og kresen til å hengi meg til en mann, uansett hvor grei han virker på overflaten.

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...