Gå til innhold

kinkig situasjon, veldig kinkig. Eks, herpes, og annet gøy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en type som behandlet meg som dritt, likevel var jeg glad i ham.

Det ble slutt mellom oss, og det er nok alle bare glade for, jeg også, selv om jeg utrolig nok savnet ham.

Etter noen måneder kommer han tilbake til meg og vil prøve igjen. Siden ham har ikke jeg hatt sex med noen, absolutt ikke.

Vi har sex, plutselig føler vi oss dritdårlige begge to, jeg først. Hva faen foregår tenker jeg, influensa? Blærekatarr? Sopp? Hele kroppen brenner i feber, og underlivet likeså.

En kjapp tur på legevakta konstanterer at jeg har herpes...............

Uka etterpå ligger eksen der, dårligere enn noensinne, med snoppen full av sexy blemmer.

Han hater meg, og han truer meg omtrent på livet fordi han mener jeg har gitt ham herpes som hevn for det han gjorde mot meg når vi var sammen.

Jeg skal fortelle dere at dritt, det var han, en stor jævla dritt, men jeg hadde aldri med vilje smittet noen med sykdom, jeg hadde vel faen ikke herpes før jeg pulte ham igjen jeg heller!

Jeg sliter med å sove om natta, fordi han er så forbanna på meg, han sier han har sagt til alle hva slags fitte jeg er, som ligger med alle og får sykdommer. Jeg er sjenert og det plager meg hva folk tenker.

Sukk..

Anonym poster: b3b35fd900354385c06e6d456d46b21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud. Det er jo helt tydelig at han skal snu mistanken over på deg og gjøre seg selv glemt som mistenkt ved å bli drama queen- forbanna.

Sett hardt mot hard, spill iskald, få fyren ut av livet ditt og glem han.

Anonym poster: 5580d3f2aa387b675b081fb162dc3a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...