Gå til innhold

Hvorfor spiser ikke islamkritikerne kebab?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har merket meg at de som er mest åpenhjertige om sin motstand til islam og muslimske innvandrere aldri spiser kebab. Hva skyldes det? De samme folkene spiser jo annen junkfood, så det har ikke noe med sunnhet å gjøre.

Anonym poster: 90cdbae9def371f20e78850477fc5a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje de ikke liker kebab. Må man like kebam om man liker hamburger? Hverken jeg eller mannen min synes kebab er godt.

Anonym poster: f75151942b2954beaab781ac7dc2100b

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi kjøttet er halal-slaktet,vet egentlig ikke,men har merket det jeg og

Anonym poster: ff9829d1924d511091cbbc6cfce94204

• Liker 2
Skrevet
Har merket meg at de som er mest åpenhjertige om sin motstand til islam og muslimske innvandrere aldri spiser kebab.

Hvordan vet du det?

• Liker 1
Skrevet

Sikkert fordi kebab smaker død, råtten rotte.. Og det at de er islamkritikere kan kanskje ha noe med det å gjøre? Ikke det at jeg tror at forskjellige menneskegrupper unngår mat av den grunn egentlig.

Skrevet

Har merket meg at de som er mest åpenhjertige om sin motstand til islam og muslimske innvandrere aldri spiser kebab. Hva skyldes det? De samme folkene spiser jo annen junkfood, så det har ikke noe med sunnhet å gjøre.

Er det bare jeg, eller var dette spørsmålet litt merkelig? Svaret ligger vel i det du selv skriver, at ettersom de er kritiske mot islam, er de kritiske mot maten som kommer fra de muslimske landene også.

Skrevet

Kebab som vi kjenner det fra gatekjøkken her i Norge ble vel først laget av en nordmann?

Kebab er uansett skikkelig godt. Adegami tar 100% feil!

Skrevet

Kebab er blitt rævamat her i norge. Kjøttet er farse,grønnskaer som består av kinakål,mais som er druknet i tousenislansaus. Du skal ikke ha stort krav til mat om du kjøper dette.

Selv brødene er halvfabrikata

Anonym poster: ad4c66f2b005002d9ccd2f307dbc95e3

• Liker 2
Skrevet

Er det bare jeg, eller var dette spørsmålet litt merkelig? Svaret ligger vel i det du selv skriver, at ettersom de er kritiske mot islam, er de kritiske mot maten som kommer fra de muslimske landene også.

Det høres rart ut, jeg er kritisk til Islam, men det har vel ikke noe med mat å gjøre...

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Nå har jo ikke utsalgssteder for kebab noe godt rykte med tanke på hygiene, og det er kanskje de som ikke liker islam/muslimer som er mest ops på dette.

Skrevet
Selv brødene er halvfabrikaat

Pitabrød som halvfabrikat?

Skrevet

Jeg er kritisk til islam, men liker kebab veldig godt.

Anonym poster: ee1285265dbcceb18b4caf239c9eed67

Skrevet

Lurer på hvor dere spiser kebab.. Takeawayvogn på gatehjørnet?

Anonym poster: 1a04b1738ff75fbb2816b3b0439fdd51

Gjest Skogmann
Skrevet (endret)

Merkelig tankerekke TS.

For det første er kebab med farse i pita en norsk rett, og har ingenting med ekte kebab å gjøre. Med andre ord, det er stort sett bare nordmenn som spiser norsk kebab. Utlendinger spiser kebab slik den skal være med kalvekjøtt, saus og salat på tallerken. Så hvorfor islamkritiske nordmenn ikke skulle kunne spise norsk kebab er for meg uforståelig. Selv tar jeg meg en kebab en gang i året, mest pga minnene fra storefri på ungdomsskolen. "Kebabb ferdi! 19 krone!"

Endret av Skogmann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...