Gå til innhold

Pakke til 11000 som skal hentes på posten..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda.. Jeg har bestilt noe på nettet til 11 tusen.. I postoppkrav..

Det jeg lurer på er om dette er merkelig? Det er fra komplett, og de sender det i postoppkrav. Jeg bestilte i postoppkrav fordi pengene hadde jeg ikke på konto når jeg bestilte, men har pengene nå.

Men tenker liksom at pakker som bestilles i postoppkrav er pakker som ikke koster all verdens.. Vet ikke hvorfor jeg spør, men angrer litt på at jeg bestilte for 11 tusen nå, for det er jo ganske mye å betale i postoppkrav.

Anonym poster: 08873bb126acb1ce749c5c01a17de21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har bestilt mye over 10k - bildeler, datamaskiner etc - i oppkrav. det er helt normalt, jeg og du er neppe de eneste her i verden. heng opp kvitteringen, hvis du synes det var litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 11 000 måtte du jo ha betalt uansett. Spiller fint liten rolle om du betaler de til komplett først eller til posten etterpå.

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11000 er nå 11000 enten du betaler med postoppkrav, kort eller faktura.

Komplett er et seriøst og kjent firma så tror ikke du trenger å bekymre deg for at de kommer til å lure deg heller.

De vil jo ikke sende fra seg dyre ting uten å være sikret betaling, postoppkrav er en måte for de å sikre seg at de får betalt for varene sine.

Anonym poster: 1e192cca5ecfb4fc0c3bdd31a9770d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Du hadde spart postoppkravsgebyret om du hadde venta til pengene var på kontoen din og betalt ved bestilling. Det er vel den eneste forskjellen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...