Gå til innhold

sjalu


Gjest Pepsi89

Anbefalte innlegg

Gjest Pepsi89

Jeg har samboer og har vært sammen i over 7år. Vi er forlovet og har egen leilighet. For en liten måned siden vart det slutt med xén min og dama og jeg hadde ikke snakket med han på 7år. Vi møttes dagen etter det var slutt med de for han var lei seg. Vi hadde en kjempe fin kveld der vi så mange filmer og snakket sammen. Når han skulle dra skjedde det ting. Vi begynte å kline og havnet til slutt til sengs. Vi har møttes en del ganger etter dette, ikke bare for sex, men for venner. Vi har hatt sex noen ganger i den siste tiden.

I dag når jeg snakket med han kunne han fortelle at han skulle ha ei jente på overnatting i helgen. Følte med en gang at jeg ble sjalu. Han sa at det var ikke for sex, men for at han liker å ha noen at med seg. Jeg sa til han at du er jo kåt 24/7 så det blir nok sex på deg. Jeg var ikke sur gjennom samtalen, måtte bare late som ingen ting. Jeg ble veldig still i samtalen, sa ikke så mye som da er ganske uvanlig for meg. Han kommenterte at jeg var still. Jeg sa til han at du får gjøre hva du vil. Jeg sitter nå å er drit sjalu og klarer ikke å komme over det at han garantert kommer til å ha seg i helgen. Bør jeg si noe til han eller skal jeg bare la han holde på?

Dere kommer sikkert til å si mye negativt ang det at jeg er utro, har ikke sakt noe til min samboer, men han vet jeg er en del ute med guttevenner og det godtar han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Synes du bør si noe til ham. Samt alle andre. Slik at du får det helvete den egoistiske rævva di fortjener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

Fy flate!

Godtar samboeren din at du puler med dine guttevenner?

Jeg håper eksen din koser seg glugg ihjel. Han trenger heldigvis ikke stå til rette for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Herrefred. Du har samboer, men han har ikke lov til å ha overnattingsgjest?

Hvis du skal si noe til noen, så skal du si til samboeren din at du er utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kommer sikkert til å si mye negativt ang det at jeg er utro, har ikke sakt noe til min samboer, men han vet jeg...

...nettopp har kjørt diverse tester på kjønnssykdommer?

Tipper at ettersom det var en ex- så brukte ikke dere noen form for beskyttelse, ikke uten grunn at antallet tilfeller diagnostisert for klamydia er stabilt høyt i Norge.

Etter den søte kløen kommer som kjent den sure svien.... av klamydia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke dette helt. Er det din ex. som du nå er utro med som du er sjalu på? Isåfall så vet du vel svaret selv. Er vel bedre å drite i dette og snakke med samboeren din om din utroskap. Forventer du å få seriøse svar på hvordan du skal håndtere sjalusien iforhold til elskeren din? Mener du han er utro mot deg? Kjære vene.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...