LilleMy Skrevet 9. august 2012 #1 Del Skrevet 9. august 2012 I morgen er det nøyaktig 10 år siden vi sa ja til hverandre og til en felles fremtid. Nå i helgen feier vi det med barnefri, og gjemmer oss unna på et intimt og svært koselig sted med god mat og drikke, og selvsagt hverandre. Champagne er bestillt ved ankomst også! Jeg har kjøpt vakre roser og skal skrive ett hyggelig kort, trenger jeg gjøre noe mer, type gave!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2012 #2 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jeg synes ikke det er nødvendig, er ikke oppholdet en felles gave til hverandre? Uansett .. gratulerer så mye med den store dagen i morgen! Endret 9. august 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 9. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2012 Takk Rumle! Det er den, så jeg tenker slik og forventer absolutt ikke noe mer! Men her har jeg jo ingen egen erfaring å høste fra...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå