Gå til innhold

Er menn mer moralske og ærlig enn kvinner?

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Etter å ha sett noen par tråder om hvorvidt man bør innblandet seg i forhold til en andre personer så må jeg si at kvinner og menn er svært forskjellige. Menn mener at man bør fortelle uansett, så lenge det har vært utroskap inni bildet, mens kvinner mener at man ikke bør blande seg.. Bekrefter dette bare at kvinner er mer uærlige enn menn? Og har lavere moral enn menn?

Dvs kvinneguiden forumet og diskusjon.no forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei. det har ikke noe med moral å gjøre. jeg bare blandet meg før å da ble bare jeg dratt inn i drama det gidder jeg ikke med mindre det er en god venninne eller kamerat. jeg trenger ikke mer drama i livet mitt.

vet forresten om en som har en utro mann. ikke faen om jeg sier noe til hun .hun var utro med han da han var sammen med min venninne. så jeg synes det er helt greit at han gjør det samme mot hun.karma is a bitch.

Anonym poster: e3f81681ea2cda00cf693239b6e89f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner sier da ikke noe om utroskap fordi dem ikke vil ha noe drama? Menn hater drama, men klarer likavelå håndtere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en konsekvens av feminismen. Feminismen lærer kvinner at de ikke trenger å ta ansvar eller konsekvensene av handlingene sine for alt er mannens feil. Slik unnskylder utro kvinner seg også, "det er hans feil at jeg er utro", "jeg kunne ikke noe for det, han ga meg oppmerksomhet og var så øm og god", og så videre.

Anonym poster: a745775075be63dc5ba673b55815e95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en konsekvens av feminismen. Feminismen lærer kvinner at de ikke trenger å ta ansvar eller konsekvensene av handlingene sine for alt er mannens feil. Slik unnskylder utro kvinner seg også, "det er hans feil at jeg er utro", "jeg kunne ikke noe for det, han ga meg oppmerksomhet og var så øm og god", og så videre.

Anonym poster: a745775075be63dc5ba673b55815e95e

Måtte komme en god årsaksforklaring.

Vi er vel like gode eller jævlige alt ettersom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si fra om andre sin utroskap, er ikke det samme som å ha høy moral. Det som avgjør din moral er hva du selv gjør, om du er utro eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...