Gå til innhold

Litt for klissete?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Haha hadde noen sagt det til meg, hadde de fått + for kreativitet, og fordi jeg er svak for sukker og godterier >;-D

Endret av Pixie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne fint funnet på å sende noe slikt selv, selvsagt med overdrivelse og ironi. Kan ikke tenke meg at det er noen som tar en slik melding blodseriøst, når det er så overdrevet så må jo folk skjønne at man virkelig setter det på spissen?

• Liker 1
Skrevet

:hoppendeglad::bolledeig:

Ikke at det betyr så mye for meg da som du ser :sjenert:

Jeg vurderer å skrive et dikt til deg!

:)

Skrevet

Jeg vurderer å skrive et dikt til deg!

Do your worst :pisk:

Skrevet

Hadde sletta deg fra facebook og sluttet å svare om jeg fikk noe så LATTERLIG. Blir flau på dine vegne :-|:-|

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke en prippen, selvhøytidelig og stuck-up bitch. Det er derfor jeg liker henne.

La meg få lov til å sitere meg selv nok en gang. Om hun hadde slettet meg fra Facebook eller blitt sur når jeg sender henne verdens mest sjarmerende melding, så hadde hun gjort meg en tjeneste. Da hadde hun ikke vært den type jente jeg ser etter, i hvert fall for et romantisk forhold.

Jeg har fått svar på meldingen og i den grad jeg greier å tolke hva en ung pike egentlig mener, så tror jeg den ble positivt mottatt og jeg er fortsatt ikke slettet fra vennelisten hennes.

Skrevet

Vær så snill å bekreft 1 av 2:

1) dette er ment som en hysterisk spøk.

2) du er singel.

• Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Jeg lurer på hvordan en sexy dame får honning til å miste klebrighet?? Min logiske hjerne klarer ikke å akseptere dette her altså :P

Er du en litt tøysete type så hadde jeg nok ikke blitt forferdet over en sånn melding. Da hadde jeg nok skjønt det var ironisk ment. Hadde uansett fått meg en god latter :)

Skrevet

Jeg lurer på hvordan en sexy dame får honning til å miste klebrighet?? Min logiske hjerne klarer ikke å akseptere dette her altså :P

Sexy lady - hot and sweaty > melt honey - flushing off by sweat

Skrevet

Fremdeles ikke logisk.

Gjest white tiger
Skrevet

Sexy lady - hot and sweaty > melt honey - flushing off by sweat

Jeg tenkte at hun kunne være svett, men når ble sexy synonymt med svett?

Skrevet

Beklager! Diktfixing er jeg ikke så veldig flink til. :Hehe:

Skrevet

Vær så snill å bekreft 1 av 2:

1) dette er ment som en hysterisk spøk.

2) du er singel.

Ja på begge spørsmål.

Er du en litt tøysete type så hadde jeg nok ikke blitt forferdet over en sånn melding. Da hadde jeg nok skjønt det var ironisk ment. Hadde uansett fått meg en god latter :)

En sexy kvinne har evner som langt overgår å få honning til å miste sin klebrighet. Mer om det i et senere dikt.

Gjest white tiger
Skrevet

En sexy kvinne har evner som langt overgår å få honning til å miste sin klebrighet. Mer om det i et senere dikt.

Aha, da har vi noe å se frem til altså? *smører seg inn med honning for å teste*

Skrevet

Hehe, Janus, jeg har lest litt av deg, og har hatt litt på følelsen av at du er en kompis av meg, men det diktet der avkreftet det. Håper jeg. Jeg fikk meg i hvert fall en god latter! ;)

• Liker 1
Skrevet

Virker som at jeg venta på det diktet forgjeves. Uansett:

Kan dere ikke ha litt humor? Han har jo sagt at det ikke var seriøst og var rett og slett ironisk. Da er det bare morsomt og man kan le av det istedenfor å skrike om hvor klysete og "umandig" han er.

Skrevet

Hehe, Janus, jeg har lest litt av deg, og har hatt litt på følelsen av at du er en kompis av meg, men det diktet der avkreftet det. Håper jeg. Jeg fikk meg i hvert fall en god latter! ;)

Jeg er nok ikke en kamerat av deg, men vi kan gjerne bli venner? Hyggelig at du fikk deg en latter. Det var vel egentlig hele intensjonen.

Virker som at jeg venta på det diktet forgjeves. Uansett:

Kan dere ikke ha litt humor? Han har jo sagt at det ikke var seriøst og var rett og slett ironisk. Da er det bare morsomt og man kan le av det istedenfor å skrike om hvor klysete og "umandig" han er.

Du er nå nummer to på listen min (og den er lang). Førsteplassen kan bli veldig hard å utkonkurrere, men du skal aldri si aldri. Diktet kan fortsatt dukke opp.

Skrevet

Jeg er nok ikke en kamerat av deg, men vi kan gjerne bli venner? Hyggelig at du fikk deg en latter. Det var vel egentlig hele intensjonen.

Venner er fint. Og jeg liker å le også :)

Skrevet

Du er nå nummer to på listen min (og den er lang). Førsteplassen kan bli veldig hard å utkonkurrere, men du skal aldri si aldri. Diktet kan fortsatt dukke opp.

Får vel fortsette å vente da :D Hmm interessant at jeg er på 2. plassen føler ikke at jeg er såå aktiv her, lurer på hvem førsteplassen er. Tenk at det i det hele tatt er noen som er bedre enn meg :( (hehe den siste er jeg ironisk på).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...