Gå til innhold

Litt for klissete?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha neida jeg er ingen feminist, er heller noe ironisk ;)

Endelig en som har innsett at kvinnen hører hjemme ved kjøkkenbenken?

:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nå er det nok! Er det ingen som har en sans for humor her inne? :)

Dette er ikke en prippen, selvhøytidelig og stuck-up bitch. Det er derfor jeg liker henne. Og når jeg får svar, så skal jeg skrive det her inne. Om jeg har lyst.

Jeg hverken prippen, selvhøytidelig eller stuck-up. Allikevel var min umiddelbare reaksjon "Au! Kleint!". Men det er du som kjenner henne best - det kan godt hende hun ble sjarmert.

Anonym poster: 0884f5098062dbf202f3895dff309847

Skrevet

Endelig en som har innsett at kvinnen hører hjemme ved kjøkkenbenken?

Jaja da blir det veldig lite sex på menn da hvis alle kvinner skal holde seg hjemme, og når de først er hjemme så skal de være på kjøkkenet og ikke i senga.

Bare mine tanker :)

Skrevet

Jeg hverken prippen, selvhøytidelig eller stuck-up. Allikevel var min umiddelbare reaksjon "Au! Kleint!". Men det er du som kjenner henne best - det kan godt hende hun ble sjarmert.

Anonym poster: 0884f5098062dbf202f3895dff309847

Dette lover ikke bra.

Jaja da blir det veldig lite sex på menn da hvis alle kvinner skal holde seg hjemme, og når de først er hjemme så skal de være på kjøkkenet og ikke i senga.

Bare mine tanker :)

"A wife must be a maid in the living room, a cook in the kitchen and a whore in the bedroom."

• Liker 1
Skrevet

"A wife must be a maid in the living room, a cook in the kitchen and a whore in the bedroom."

Ja jeg skjønner. Men det blir fortsatt noen praktiske problemer: Hvordan skal dere i det hele tatt få koner hvis man ikke får lov til å gå ut på byen å kose seg eller arbeide? ;)

Gjest Tidssone
Skrevet

"Du minner meg om en teddybjørn som aker nedover en magisk regnbue og ned i en stor krukke med honning, men når du kommer ut av krukken så er ikke honningen lengre klissete, fordi du er så sexy at du får honningen til å miste sin klebrighet."

Hoho.

Skrevet

Men tilbake til diktet, hva legger du egentlig i: "fordi du er så sexy at du får honningen til å miste sin klebrighet." :P

Skrevet

Hoho.

Sjarmerende?

Hvor har du vært. Har du hatt et liv? Jeg har savnet deg.

Gjest Tidssone
Skrevet

Sjarmerende?

Hvor har du vært. Har du hatt et liv? Jeg har savnet deg.

E r i k k e h e r s å o f t e . A k k u r a t n å s i t t e r j e g p å e n b e n k i s t o r b y e n .
Gjest Lurifix
Skrevet

Usj klarer ikke lese hele greia og jeg liker faktisk å gjøre sånn at folk føler at det er kleint.

Skrevet (endret)

Æsj, æsj, æsj. Hadde heller satt pris på et realt spørsmål om det var mulighet for å få pule meg. Ærlig talt, grøss og gru. Huff og uff. Lite mandig.

Menn skal være ordentlige menn, og ikke noen smalskuldrede poetiske greier med hull etter gitaren i brøstkassa.

Endret av Mrs. Jones
  • Liker 2
Skrevet

Æsj, æsj, æsj. Hadde heller satt pris på et realt spørsmål om det var mulighet for å få pule meg. Ærlig talt, grøss og gru. Huff og uff. Lite mandig.

Menn skal være ordentlige menn, og ikke noen smalskuldrede poetiske greier med hull etter gitaren i brøstkassa.

Der lollet jeg.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes den var morsom. Det er vel ingen som hadde tatt en slik melding seriøst? Det er jo så overdrevet at det burde være tydelig at det er ment til å le av. Og jeg hadde definitivt husket deg :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Hehe, den er iallefall over-the-top så det holder :P Håper hun kjenner deg? Ellers kan den slå litt ut i alle retninger...

Anonym poster: de77d4e790f93e342209af106188abab

Skrevet

Jeg synes den var morsom. Det er vel ingen som hadde tatt en slik melding seriøst? Det er jo så overdrevet at det burde være tydelig at det er ment til å le av. Og jeg hadde definitivt husket deg :gjeiper:

Og det er derfor jeg liker deg så godt.

Skrevet

:spy: Ha-ha.

Hverken sexy, eller romantisk..

Minnet meg om Ole Brumm. :riste: Disturbing.

Skrevet

Huff, tror jeg fikk hull i tennene mine. :(

Dette var ikke bra.

Synes det er rart at du sender slikt når du vet tror at hun er opptatt.

Jeg føler diabetesen snike innpå :jepp:

Skrevet

Og det er derfor jeg liker deg så godt.

Trodde du likte meg, jaja.

Skrevet

Trodde du likte meg, jaja.

Du er fortsatt blant favorittene.

Skrevet

Du er fortsatt blant favorittene.

:hoppendeglad::bolledeig:

Ikke at det betyr så mye for meg da som du ser :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...