Gjest Janus Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 "Du minner meg om en teddybjørn som aker nedover en magisk regnbue og ned i en stor krukke med honning, men når du kommer ut av krukken så er ikke honningen lengre klissete, fordi du er så sexy at du får honningen til å miste sin klebrighet."
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Spørs hvilken reaksjon du er ute etter. For dette : Er det perfekt. For dette: Not so much. 21
Gjest Janus Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Idiotisk. Sannsynligvis, men ikke helt uten sjarm vel? Jeg sendte den til en ung pike som jeg er veldig sjarmert av, men som jeg ikke har snakket med på en stund. Vi har god kjemi, men bor på hver vår kant akkurat nå og dessuten tror jeg hun har en kjæreste. Intensjonen er å holde det litt varmt slik at hun husker meg når hun en gang blir ledig i fremtiden. 1
Gjest Vampen Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Med mindre en del av greia her er "Nå skal vi gjøre narr av cheesy og klissete fraser, og le litt av hva noen tror de drar damer på å si", så var dette bare kleint. Veldig, veldig kleint. 12
Feminist1 Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 (endret) Hvis noen hadde sendt det til meg -og spesielt når jeg er opptatt- og han ikke hadde vært ironisk så hadde jeg syntes at det ville vært veldig pinlig.. Du kunne jo (kan) bare flørte med henne? Late som at du ikke vet at hun er opptatt gi henne komplementer og finne ut hvor hun står, hvem vet kanskje hun ikke har kjæreste? Og hvorfor/hvordan ble du sjarmert? Kun av utseende eller at hun faktisk flørtet med deg? Endret 9. august 2012 av Feminist1
Gjest Marmot Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Sannsynligvis, men ikke helt uten sjarm vel? Jo, fullstendig uten sjarm. 7
Gjest Minde09 Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Huff, tror jeg fikk hull i tennene mine. Dette var ikke bra. Synes det er rart at du sender slikt når du vet tror at hun er opptatt. 2
Silfen Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Vet du, det er så sjarmløst at jeg faktisk synd synd på deg om du har klart å lire det der av deg. Det der er greier som man forteller hverandre for å le av avsender, som sendes som kjedebrev på nettet fordi det er så dumt og som brukes i bøker om sjekking for å vise hvordan det for all del ikke skal gjøres. 1
Gjest Janus Skrevet 9. august 2012 #10 Skrevet 9. august 2012 (endret) Med mindre en del av greia her er "Nå skal vi gjøre narr av cheesy og klissete fraser, og le litt av hva noen tror de drar damer på å si", så var dette bare kleint. Veldig, veldig kleint. Jeg er ikke helt uenig. Hvis noen hadde sendt det til meg - og spesielt når jeg er opptatt- og han ikke hadde vært ironisk så hadde jeg syntes at det ville vært veldig pinlig... Du kunne jo (kan) bare flørte med henne? Late som at du ikke vet at hun er opptatt gi henne komplementer og finne ut hvor hun står, hvem vet kanskje hun ikke har kjæreste? Og hvorfor/hvordan ble du sjarmert? Kun av utseende eller at hun faktisk flørtet med deg? Men dette er meg som flørter med henne? Og det er selvsagt humoristisk og ironisk. Vi har egentlig snakket sammen bare ti-femten minutter i det virkelige liv, men det var hun som ba om kontaktinformasjonen min før vi skilte lag og la meg til på Facebook. Hun nevnte at hun hadde kjæreste, men har ikke nevnt det noe mer siden og profilen hennes avslører ikke noe om sivilstatus, men bilder hun er avbildet i bekrefter på lang vei at hun fortsatt har en borefriend. Men, en dag er hun ledig og en dag flytter jeg hjemover, så jeg ønsker bare å holde liv i vårt bekjentskap i tilfelle noe skulle skje ettersom hun unektelig er veldig attraktiv og jeg liker henne. Om ikke noe skjer, så er jeg komfortabel med det også. Jo, fullstendig uten sjarm. Brutalt. Endret 9. august 2012 av Janus 1
Gjest Janus Skrevet 9. august 2012 #11 Skrevet 9. august 2012 Vet du, det er så sjarmløst at jeg faktisk synd synd på deg om du har klart å lire det der av deg. Det der er greier som man forteller hverandre for å le av avsender, som sendes som kjedebrev på nettet fordi det er så dumt og som brukes i bøker om sjekking for å vise hvordan det for all del ikke skal gjøres. Etter min mening er hun allerede "sjekket opp". Det tok jeg hånd om i løpet av de femten minuttene vi snakket sammen. Dette er bare humoristisk. Om enn dårlig om jeg skal tro dere. 1
Feminist1 Skrevet 9. august 2012 #12 Skrevet 9. august 2012 Men dette er meg som flørter med henne? Og det er selvsagt humoristisk og ironisk. Vi har egentlig snakket sammen bare ti-femten minutter i det virkelige liv, men det var hun som ba om kontaktinformasjonen min før vi skilte lag og la meg til på Facebook. Hun nevnte at hun hadde kjæreste, men har ikke nevnt det noe mer siden og profilen hennes avslører ikke noe om sivilstatus, men bilder hun er avbildet i bekrefter på lang vei at hun fortsatt har en borefriend. Men, en dag er hun ledig og en dag flytter jeg hjemover, så jeg ønsker bare å holde liv i vårt bekjentskap i tilfelle noe skulle skje ettersom hun unektelig er veldig attraktiv og jeg liker henne. Om ikke noe skjer, så er jeg komfortabel med det også. Åja hvis det er humoristisk så er det en annen sak, fikk inntrykk tidligere i tråden at du var seriøs. Da er saken en annen og da viser du henne at du har humor og selvironi Vel siden hun tydeligvis har en "borefriend" så lar du dem enten være i fred eller så snakker du videre med henne og ber henne ut. Sistnevnte er kanskje ikke så moralsk riktig, men da får du nok finne ut hvor hun står og om det er noe å satse på eller om du skal vente. Men om du skal vente så er sannsynligheten stor for at du finner deg en annen i mellomtiden og hvem vet kanskje de kommer til å være sammen med hverandre i flere år fremover. Men har hun flørta med deg åpenlyst? Gitt deg klare signaler, virker hun interessert? 1
Steinar40 Skrevet 9. august 2012 #13 Skrevet 9. august 2012 Jeg foretrekker da heller denne hehe "Du svetter jaggu lite til å være så tjukk!" Skal visstnok ha vært en eller annen fyr som sa dette til ei "heldig" dame etter en dans 5
Gjest Janus Skrevet 9. august 2012 #14 Skrevet 9. august 2012 Åja hvis det er humoristisk så er det en annen sak, fikk inntrykk tidligere i tråden at du var seriøs. Da er saken en annen og da viser du henne at du har humor og selvironi Vel siden hun tydeligvis har en "borefriend" så lar du dem enten være i fred eller så snakker du videre med henne og ber henne ut. Sistnevnte er kanskje ikke så moralsk riktig, men da får du nok finne ut hvor hun står og om det er noe å satse på eller om du skal vente. Men om du skal vente så er sannsynligheten stor for at du finner deg en annen i mellomtiden og hvem vet kanskje de kommer til å være sammen med hverandre i flere år fremover. Men har hun flørta med deg åpenlyst? Gitt deg klare signaler, virker hun interessert? Krisen avblåst med andre ord? Jeg hadde kanskje vært litt mer aggressiv om jeg bodde i nærheten, men akkurat nå bor jeg i Oslo og hun bor i nærheten av mitt hjemsted, så da er jeg ikke tjent med å gjøre så mye ut av det akkurat nå før jeg eventuelt flytter hjemover eller hun hitover. Om hun noensinne har vært interessert er vanskelig å si og jeg vil ikke tro hun er spesielt interessert nå ettersom jeg ikke har hørt fra henne på en måned, men det var hun som insisterte på å få nummeret mitt og som la meg til på Facebook, så en eller annen form for interesse er det vel. Jeg reagerte vel egentlig litt på at hun var så ivrig som hun var når hun hadde kjæreste, men godt mulig hun bare var interessert i en venn. Og det også er helt i orden for meg.
Feminist1 Skrevet 10. august 2012 #16 Skrevet 10. august 2012 Krisen avblåst med andre ord? Jeg hadde kanskje vært litt mer aggressiv om jeg bodde i nærheten, men akkurat nå bor jeg i Oslo og hun bor i nærheten av mitt hjemsted, så da er jeg ikke tjent med å gjøre så mye ut av det akkurat nå før jeg eventuelt flytter hjemover eller hun hitover. Om hun noensinne har vært interessert er vanskelig å si og jeg vil ikke tro hun er spesielt interessert nå ettersom jeg ikke har hørt fra henne på en måned, men det var hun som insisterte på å få nummeret mitt og som la meg til på Facebook, så en eller annen form for interesse er det vel. Jeg reagerte vel egentlig litt på at hun var så ivrig som hun var når hun hadde kjæreste, men godt mulig hun bare var interessert i en venn. Og det også er helt i orden for meg. Hehe kan hende at du skremte henne vekk? Hvis du ikke understreket på noen måte -både direkte og indirekte, helst indirekte- at det var ironi så kan det hende at hun ble skremt vekk. Jeg ville iallefall blitt det Vel siden du bor i denne fantastiske byen så kan du bare si fra neste gang, til henne, du besøker hjembyen din. Som f.eks: "Forresten så skal jeg i bursdagselskap til (la oss si) søsteren min, kanskje vi kan møtes dagen i forveien eller dagen etterpå. Da finner du fort ut hva hun vil, men kan godt hende at hun bare var interessert i vennskap og da hun så deg sende meldingen så skjønte/trodde -vet ikke selv om du liker henne eller ikke, tar utgangspunkt i at du gjør det- hun at du ikke var på det stadiet. Men hvis hun er interessert så er det dårlig gjort å prøve seg på en som har kjæreste og langdistanseforhold er heller ikke så "kult".
Gjest Janus Skrevet 10. august 2012 #17 Skrevet 10. august 2012 Hehe kan hende at du skremte henne vekk? Hvis du ikke understreket på noen måte -både direkte og indirekte, helst indirekte- at det var ironi så kan det hende at hun ble skremt vekk. Jeg ville iallefall blitt det Vel siden du bor i denne fantastiske byen så kan du bare si fra neste gang, til henne, du besøker hjembyen din. Som f.eks: "Forresten så skal jeg i bursdagselskap til (la oss si) søsteren min, kanskje vi kan møtes dagen i forveien eller dagen etterpå. Da finner du fort ut hva hun vil, men kan godt hende at hun bare var interessert i vennskap og da hun så deg sende meldingen så skjønte/trodde -vet ikke selv om du liker henne eller ikke, tar utgangspunkt i at du gjør det- hun at du ikke var på det stadiet. Men hvis hun er interessert så er det dårlig gjort å prøve seg på en som har kjæreste og langdistanseforhold er heller ikke så "kult". Rett fra munnen til en ekte playette. Jeg begynner å vurdere om jeg heller skal prøve meg på deg. Eller la deg prøve deg på meg. At du er en feminist er ikke nødvendigvis et problem. 1
Feminist1 Skrevet 10. august 2012 #18 Skrevet 10. august 2012 Rett fra munnen til en ekte playette. Jeg begynner å vurdere om jeg heller skal prøve meg på deg. Eller la deg prøve deg på meg. At du er en feminist er ikke nødvendigvis et problem. Haha neida jeg er ingen feminist, er heller noe ironisk
super-s Skrevet 10. august 2012 #19 Skrevet 10. august 2012 Kleint.. Jeg hadde IKKE blitt sjarmert. Jeg ville tenkt "hva faen?", og ikke snakket med deg mer. Jeg hadde dessuten fortalt om det til alle bare for å ha noe å le av. Du gir henne en god historie å fortelle ihvertfall. 2
Gjest Janus Skrevet 10. august 2012 #20 Skrevet 10. august 2012 Nei, nå er det nok! Er det ingen som har en sans for humor her inne? Dette er ikke en prippen, selvhøytidelig og stuck-up bitch. Det er derfor jeg liker henne. Og når jeg får svar, så skal jeg skrive det her inne. Om jeg har lyst. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå