Jotunjenta Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei! Har noen vært på/hørt noe om Fuerteventura? Jeg har vært på Tenerife, men synes det var for mye trafikk for sykling der. Hvordan er Fuerteventura med tanke på sykling? Og er det bra plass for kjæreste-tur? Vi trenger ikke noe voldsomt med diskotek-liv. Helst ikke, egentlig. Rolig og billig og masse god mat. Og en sykkeltur innimellom. Og masse bading. Og turer. Noen som kan si om Fuerteventura er noe for oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Mye vind,hadde konstant vond i hodet hele uka.Masse katter der,de er visst hellige så det kryr.Kjempe fine strender,men det er dyrt der.Jeg skal aldri tibake dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. februar 2004 #3 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg var på et sted som var stille og rolig, lite vind i den perioden vi var der. Mye lava. Likte stedet godt. Har vært lite rundt, så aner ikke hvordan det er å sykle. Kjenner imidleritd mange som har syklet på Mallorca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har vært på Fuerteventura,tror det het Coralejo det var nord i landet. fin liten fiskeby ,og helt flatt..Hvite fine strender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå