Gå til innhold

Venninne med på kjærestetur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du tenkt/sagt/gjort hvis du og kjæresten planla tur sammen, og en felles venninne sa at ååh, dit vil hun også! Før hun faktisk gikk hen og bestilte plass på samme fly og samme hotell, og gleder seg vilt til å dra på tur med dere? :overrasket:

Man kan jo ikke hindre noen i å bestille ferie. Men?

Anonym poster: 635f39f15843de6df9bf816262c1597d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde pakket henne ned i hennes egen koffert, og sendt den med pakkepost til Huttiheita! :takke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør reiseselskapet om dere kan bytte reise til et annet land. Problemo solvedo!

Ellers ville jeg sagt det rett fram, at dette er en tur som vi egentlig vil bruke tid sammen på for å "pleie" kjærlegen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til jenta at dere hadde planlagt en romantisk tur i tosomhet, og at planen fortsatt står. Men samtidig sier du at det er kjekt med litt pauser i romantikken av og til, så noe kontakt vil dere jo ønske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg sagt det rett ut at dette var en ferie for meg og kjæresten min, men at jeg gjerne reiser på venninnetur med henne en annen gang :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til jenta at dere hadde planlagt en romantisk tur i tosomhet, og at planen fortsatt står. Men samtidig sier du at det er kjekt med litt pauser i romantikken av og til, så noe kontakt vil dere jo ønske.

Hva om vi ikke ønsker det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi ikke ønsker det? :)

Trenger dere å være kliss tosomme absolutt hele uka? Litt kan hun vel få bli med på. Men du må sette grenser så hun ikke spiser dere opp, og du må være klinkende klar i kommunikasjonen.

Det er forresten fullt mulig at hun finner noen andre å bruke tid med der nede, samtidig som det gir henne en trygghetsfølelse å ha noen hun stoler på i nabolaget.

Når dere er tre, så kan dere faktisk spille kort, som f.eks Amerikaner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Book om selv til et nytt sted og ikke si noe.

Anonym poster: 57ab6d7cb28bf5aa4f958a36bb82baa7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Aldri i livet om jeg hadde spandert av tiden jeg hadde satt av til kjærestetur på en venninne som bare tok seg til rette på den måten. Hun burde spurt først, det blir hennes ansvar hva hun vil gjøre ut av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når dere er tre, så kan dere faktisk spille kort, som f.eks Amerikaner.

Drømmeaktiviteten på en kjærestetur... :riste:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes rart ut! Er du helt sikker på at verken du eller kjæresten har gitt noen uklare signaler i forhold til hvorvidt dette er greit for dere?

Jeg ville aldri ha bedt meg selv med på den måten hvis jeg ikke var helt sikker på at det var ok. Kanskje ikke engang om jeg var sikker, da femte hjul på vogna-rollen sjelden er noen høydare.

Hun må jo ha tidenes dårligste sosiale antenner dersom hun bare blir med på deres tur på den måten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeaktiviteten på en kjærestetur... :riste:

Klespoker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i nesten samme situasjon, bare at det er en kompis som skal være med meg og kjæresten på ferie. Han kompisen skulle egentlig ha med seg ei dame han rota litt med, men hun ombestemte seg i siste liten. Vi reiser på lørdag, og jeg kjenner jeg gruer meg litt.. Hadde håpet på en "kjærlighetstur", men nå må vi vel være sammen med han fjompen som er med også :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville du tenkt/sagt/gjort hvis du og kjæresten planla tur sammen, og en felles venninne sa at ååh, dit vil hun også! Før hun faktisk gikk hen og bestilte plass på samme fly og samme hotell, og gleder seg vilt til å dra på tur med dere? :overrasket:

Man kan jo ikke hindre noen i å bestille ferie. Men?

Hun må jo ha veldig dårlige sosiale antenner. Kan umulig være en god venninne?

Si til henne at det var en dårlig idé, og at dere trenger å være for dere selv i ferien. Forhåpentlig får hun booket om til et annet sted i samme selskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde synes det var helt greit så lenge hun ikke skal ligge på samme rom.

Å sitte i tosomheten og se hverandre inn i øynene en hel uke....nja! Kan være kjekt med litt avveksling.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...