Gå til innhold

Er det noen damer her som er sammen med frodige menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kan ikke bruke ordet "frodig" om menn som har mye fett på kroppen.

Frodig = fruktbar.

Fruktbar kvinne = ei dame som har fett rundt hofter og lår

Fruktbar mann = en mann som har brede skuldre og smal midje

:Nikke:

Anonym poster: f3dd9d74722506912a3c1fedba2bdd04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heller en mann med 20 kg for mye enn en med 10 kg for lite!

Min mann er vel overvektig i henhold til bmi (som jo ikke blir helt korrekt, i og med at det er så mye muskler på ham). Det han har til overs ligger rundt magen. For å si det rett ut: I couldn't care less!

Jeg elsker ham for den han er, uavhengig av hva vekten sier.

Jeg er mer opptatt av min egen vekt enn hans, for å si det sånn..

Anonym poster: f2d770a121e438b8693ef1a164cc08fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ikke bruke ordet "frodig" om menn som har mye fett på kroppen.

Frodig = fruktbar.

Fruktbar kvinne = ei dame som har fett rundt hofter og lår

Fruktbar mann = en mann som har brede skuldre og smal midje

Ja, men det som er en "klassisk" fruktbar dame innebærer jo også en smal midje. Altså fett rundt hofter og lår, men også en smal midje.

Anonym poster: fbb88ba4980b987eb840e0c8e26cbac8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Jeg likter store og kraftige menn, det gjør meg ingenting med litt mage, men det er ikke attraktiv hvis man kan se han ikke prøver å holde seg i form.

Tror dette gjelder mange, det er ikke ideelt å ha en partner som ikke har en god helse. Tror det ligger ganske instinktivt i kvinner, da det er naturlig å se etter en mann som kan beskytte seg selv og eventuelle barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 24 kilo nå på kort tid. Merker betydlig forskjell i interesse fra jenter.

Om det er min selvtilit eller om det er fordi man blir tynnere vet jeg ikke, men føler vekt er noe jenter generelt sett legger merke til.

Fins altid unntak selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste er en stor, stor mann. Og overraskelsen var stor da jeg falt pladask for et par år siden. Jeg hadde nok ikke fordommer, men hadde rett og slett ikke sett for meg at jeg skulle være sammen med en så stor kar.

Hadde sett for meg svømmer-ryggeog smale hofter og bra høyde, men det ble ikke sånn gitt. Og han er et absolutt råskinn og kan fyre opp meg med bare et blikk, i tillegg til en herlig kombinasjon av tøff-i-trynet og ærlig/bløt/morsom kosebamse.

Anonym poster: 9510295124fe0e8c25aac0deae315436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med tynne gutter, gutter med øl mage, og bamse-menn. Ølmagen var desverre ikke noe for meg!

Bamse-menn er for meg de som har litt ekstra over det hele, og er "jevne." Jeg synes det er best! :o) Noen ganger snur jeg meg etter bamse-menn også. Synes de virker så gode. rett og slett. :)

Anonym poster: f48468391ddd4d6019c06be2aeed5332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en frodig mann?

En ekte mann, vel! En med frodige kurver/former som elsker livet og det livet har å tilby.

ehehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir samme med noen med for mange, i dine øyne, kilo og blir lei deg om de ikke slanker seg? Vet du ikke at man ikke skal ha som målsetning å forandre partnere?

Du er så engasjert! Girl you on fire!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er en syk stalker. :)

Nei, men nå er jo dumskapen din spredd godt over KG også, da. Umulig å unngå, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men nå er jo dumskapen din spredd godt over KG også, da. Umulig å unngå, dessverre.

I alle dager? :overrasket: Silfen skriver jo så mye bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var i tre år sammens med en gutt/mann som brukte xxl. Men personlig synes jeg ikke det er fysisk tiltrekkende og foretrekker spinkle gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kunne ikke det. Overvekt er et tegn på sykdom og usunn livsstil. Hvilket i mine øyne, er frastøtende. Jeg vil aldri kunne tenne seksuelt på en mann med ølvom og bleikfeite overarmer som disser ved berøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, ikke om de er fluffy.

Jeg trodde du spøkte. Faktisk så tror jeg at du spøker enda. Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...