Gå til innhold

Er det noen damer her som er sammen med frodige menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmålet står i emnetittelen. Utbroder og diskuter gjerne. Hvorfor er du, eller kunne tenke deg å være sammen med en frodig mann. Eller hvorfor kunne du ikke tenke deg det.

Og dette er ikke noe forsøk på å gjøre narr av den lignende tråden som nettopp ble opprettet. Jeg er frodig mann og lurer oppriktig på dette, men hadde ikke tenkt på tanken å lage en tråd som dette før jeg leste den andre tråden. Og siden jeg ikke ønsker å prøve å spore den av lager jeg en egen.

Anonym poster: 4c906ba56eb7db4df7657bf827b0d6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok ikke ha brukt ordet frodig om en mann.

Jeg ble kjæreste med en. Allerede da en stor mann, men han sa han trente og hadde gått ned 20 kg. Falt for personligheten hans og også var det viktig at han gjorde noe med vektproblemet sitt. Jeg har ikke sans for alt for store menn. Etter at han traff meg så sluttet han å trene og har pga samboerskap lagt på seg 30 kg. Vi snakker nå om en mann som har en bmi på drøyt 30 og som er feit. Jeg må dessverre si at jeg ikke finner ham attraktiv lenger. Det var lettere å akseptere en stor mann når jeg så viljen til endring. Selv er jeg en veldig slank utgave og har alltid vært det.

Anonym poster: 2678a1db2937abd741082565c4157cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektig. Feit. Ølmage. Stor rompe. 38+ i buksestørrelse.

I etterpåklokskapens lys kan jeg si meg enig i at frodig nok ikke er et ord man bruker om menn.

Anonym poster: 4c906ba56eb7db4df7657bf827b0d6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg har datet en ganske så svær fyr (30kg+) og han var en kjempetype. Synd det ble over mellom oss, men omstendighetene var sånn lagt an at vi ikke hadde noen kontroll over hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker store og bamsete menn. Det gjør ingenting om han har litt mage, så han kan gjerne være i godt hold. Men ikke feit og kvapsete med mage som henger over bukselinningen, det er ikke pent.

Anonym poster: 9a21696f7c158cedd6bedf856b11e0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sammen med en mann med BMI på ca 45.

Jeg tenker at det ikke spiller så stor rolle om man er feit eller tynn når det kommer til det å være glad i noen.

Anonym poster: effbdb3a0fc4ecff49ae9da6e51bfc0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i motsetning fitness menn som liker feite damer, så liker ikke jeg feite menn. Jeg er stram og fit, men fortsatt med pupper og lår, likevel fit.jeg vil ha en mann som også jobber for en sunn og sterk kropp. Daske menn som ikke trener er ikke noe for meg med tanke på holdninger og tanker. Sixpack er ikke påkrevd, bare slank og trent kropp, takk ;)<br /><br /> Anonym poster: 3e45cab502cf6765af41fef7bd68b2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med et par stk med vaskeball istedet for brett og uten særlig definerte overarmsmuskler. Men må si jeg ikke hadde blitt LEI meg om de hadde gått ned 10-15 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir samme med noen med for mange, i dine øyne, kilo og blir lei deg om de ikke slanker seg? Vet du ikke at man ikke skal ha som målsetning å forandre partnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?!?

Er da ganske vanlig at folk legger på seg når de blir samboere. Blir ekstra kos med mat og godis og kanskje litt mer inaktiv. At det ble 30 kg + gikk vel mer på både kos og at han sluttet å trene. Hadde jo fått seg dame så da var det ikke så nøye lenger.

Anonym poster: 2678a1db2937abd741082565c4157cde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jeg ikke hadde blitt lei meg om de gikk ned i vekt. Men jeg sa aldri noe, jeg prøvde ikke slanke dem og jeg slepte dem ikke med på fysiske aktiviteter mot sin vilje. La meg omformulere da, for de som ikke gidder lese skikkelig: jeg hadde ikke dumpet dem om de hadde gått ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært sammen med en såkalt "frodig" mann fordi jeg ikke har forelsket meg i noen med den kroppstypen. Jeg vet ærlig (og brutalt) ikke an om jeg er istand til å gjøre det. Time will tell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ja, jeg er sammen med en bamse :)

Hvorfor? Fordi jeg forelska meg i han, vel. Hvor mye han veide hadde absolutt ingen innvirkning på beslutningen om å bli sammen med han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nylig sammen med en rund mann, som klassifiseres i fedme klasse 2 på bmi kalkulator. Han var bare lett overvektig når vi ble sammen og har senere hoppet 2 skalaer opp. Likte jeg det? Nei. I begynnelsen tenkte jeg ikke over magen hans, jeg var stormende forelsket i han som person. Men etterhvert som forholdet ble gammelt og vi ikke vannet det lenger gikk det skeis. Mot slutten av forholdet ble jeg kvalm av å se på han og taklet ikke lenger den enorme magen som moste meg i sengehalmen. Etter nesten 2 år uten sex gikk jeg.

Aldri mer.

Anonym poster: 5782716bd33e67f8ebbdea361dff55b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann er overvektig. Han var ikke så stor da vi møttes. Kraftig, ja, men med masse arbeidsmuskler. Så røyk ryggen hans, og trening ble vanskelig for han. Etterhvert gikk vekten oppover, men helt ærlig kan jeg ikke si jeg la så mye merke til det siden det skjedde gradvis. På sitt største har han vært rundt 38 i BMI, men han er nå på vei ned igjen etter å ha tatt kontroll over kosthold og trening.

Synes det er veldig bra at han går ned med tanke på helsen, men jeg var ikke mindre glad i han da han var tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er en av de "frodige". Jeg elsker han for den han er, uansett hvor stor eller liten han er!

Jeg elsker kosemagen hans spesielt! Syntes faktisk det er litt søtt at han må løfte litt på magen, for å knippe opp buksa hihi! :)

Om han hadde gått opp noen kilo til, tror jeg ikke det hadde plaget meg heller. Men det finnes jo grenser. Han trener ikke, men har ett tungt fysisk arbeid + vi har to hunder å gå tur med.

Min mann er perfekt akkurat som han er, ingen over, ingen ved siden <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ikke bruke ordet "frodig" om menn som har mye fett på kroppen.

Frodig = fruktbar.

Fruktbar kvinne = ei dame som har fett rundt hofter og lår

Fruktbar mann = en mann som har brede skuldre og smal midje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...