Gå til innhold

"Den andre kvinnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bla bla bla...

Du klarte ikke ligge unna en annen dames mann og klarte å ødelegge en familie.

Jaja, forholdet var selvsagt dødt allerede, ingen følelser og den vanlige leksa...hørt det før kan du si.

Likevel så klarer ikke mannen å gjøre slutt dette elendige forholdet før han treffer en annen dame. Merkelig, egentlig, siden forholdet var så dødt og trolig hadde vært det lenge...

Vel, dette er vel medaljens bakside. Håper det blir så kjipt for deg at det ødelegger hele forholdet og gleden din ved foholdet. Alt er kanskje ikke så rosenrødt likevel, når alt kommer til alt. Hverdag kalles det.

Sorry, men klarer ikke synes synd på deg bare for at alt ikke går på skinner når du stjeler noen annen sin familie..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir et bilde av et grusomt menneske, men som en annen skrev: alt er ikke svart og hvitt! Dette grusomme menneske som du beskriver har vært sammen med din vidunderlig, snille forlovet i mer end 10 år...tviler på hun da er 100 % ond. Din kommende mann må ha sett noen vidunderligt i damen i mange år.

Et samliv har opp og nedture. Man møter fristelser på sin vei, men det er viktigt og ikke gi slikt næring. Din forlovet valgte, at gi deg "næring" mens han stadig var sammen med hende. Standard svar hos de fleste: forholdet var allerede dødt etc. Han forsøker at finne en unnskyldning for det han gjorde og et forsøk på å retferdiggjøre hans svik! Uansett skal ingen barn lide for et avbrutt samliv, men kan desverre ikke tro, at barnas mor er roten til al vondt *sorry* jeg kan kun prate for meg selv, men hvis jeg ble sammen med en mann på samme måte, ville jeg bare gå å vente på, han ville hoppe videre...vet godt der finnes unntakelser, men...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oh jeezz....hjelpes utkantfolket! Snøscooter og reinslede til nabokommunen 10 timer unna. Kunne ha kommet til Afrika på den tiden.

Anonym poster: fa789af48a209aeb362cf213b4f84a52

Oh jeezz....hjelpes utkantfolket! Snøscooter og reinslede til nabokommunen 10 timer unna. Kunne ha kommet til Afrika på den tiden.

Anonym poster: fa789af48a209aeb362cf213b4f84a52

Det er faktisk byer/bygder og tettsteder lenger nord enn Tr.heim også. Avstanden er veldig variabel fra sted til sted. Og tviler de bare bruker snøscooter og reinsleder i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er barna?

Har de ingen fast samværsavtale? Hvor mye er de hos pappaen nå?

X-n høres utrolig bitter ut og klarer fortsatt å kontrollere pappaen til barna. Dere må få faste avtaler ogfølge dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at den eldste av ungene burde snakke med noen.

Når det gjelder eksen til samboeren din, så er historien din helt lik mamma sin. Min fars ekskone var akkurat som henne, foreldrene mine slet med henne i mange år. Men de har nå vært gift i 25 år! Så hold ut! :) skjønner at det er innmari vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...