Gå til innhold

Utro med en som er gift, har du?

frk.bettina

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært i noen lignende situasjon så jeg synes det er vanskelig å tenke seg til det..men jeg synes at det er forkastelig selvom jeg vet at dette skjer på mange arbeisplasser idag.

Kjæresten min tok avstand fra det ja,- fordi hun tok såpass mye kontakt og jeg reagerte på det. Han ga beskjed til henne om å ikke kontakte han privat, om det ikke hadde noe med jobb å gjøre. Det ble bedre, men av og til ser jeg hvordan hun smått prøver seg...og det er utrolig irriterende!

Jeg har ikke selv tatt kontakt med henne, har bare latt det være..vil ikke lage noe kvalme på arbeidsplassen..men jeg har mistet all respekt for denne kvinnen, stakkars barn og mann!!

Ville dere gjort noe mer når hun prøver seg slik av og til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke en tredjeparts ansvar at et ekteskap skal gå på skinner.

Nei, men det er bare enkle simple sjeler som ikke har noen betenkligheter med å pule en de vet er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en gift mann. Vi ble kjent på en ganske seksuell nettside, og kom i kontakt pga en felles fantasi. Han var en gift tobarnsfar, som var medlem på den nettsiden fordi kona var smått kommet i overgangsalderen og hadde mistet sexlyst. Dessuten nektet hun å delta på fantasien hans.

Vi chattet ganske lenge før vi møttes, for jeg ville være heeelt sikker på at han virkelig ville være utro, for det var første gang han var utro. Han ville svært gjerne møte meg, og etter å ha pratet på nettet i noen måneder, møttes vi. Første gangen pratet vi bare og ble litt kjent, og jeg spurte igjen flere ganger om han virkelig ville. Andre gang vi møttes hadde vi sex på den måten vi begge hadde fantasier om. Jeg likte det ikke noe særlig, så har ikke truffet ham igjen - selvom han stadig vekk maser.

Hadde sexen vært bedre, hadde jeg truffet ham igjen - med god samvittighet. Han er en voksen mann (dobbelt så gammel som meg), så jeg regner med at han kan ta sine egne avgjørelser. Jeg spurte flere ganger om han virkelig ville, og ga ham flere muligheter til å trekke seg, og da mener jeg at jeg har gjort mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksende

Synes at det er så tragisk at dere over nett bare kan sitt å si "dump han på flekken".. Det er faktisk ikke slik at man kan si; en gang utro alltid utro, og at det er så svart hvitt som det..

Dette vet jeg, fordi jeg selv har vært utro.. Og den smerten som jeg ikke bare pådro andre, men også meg selv vil jeg ALDRI føle igjen, og har ikke følt igjen og det er lenge siden utroskapen nå..

Mennesker kan forrandre seg, mennesker kan vokse.. Selvom man har vært litt tankeløs og dum i yngre dager er man ikke dømt til å forbli en drittsekk til evig tid dessverre, eller skal jeg si takk og lov?..

Jeg er overhode ikke for utroskap, og den som ligger med en som man vet er i et forhold er like ille.. Men det værste er mennesker som er så trangsynte og selvopptatt at man ikke klarer å se det bedre i andre mennesker, og tro at man kan forrandre seg!!

Nekter å tro at alle dere som sitter å lirer av dere sånt er like skinnhellige som dere liker å tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nei, men det er bare enkle simple sjeler som ikke har noen betenkligheter med å pule en de vet er gift.

Mennesket, i all dets kompleksitet, er enkel og simpel.

Du kan få sitte på hesten din med et ulykkelig smil, jeg stortrives i gjørmen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fant ut at kjærsten min har hatt sex med ei fra jobben som var gift og hadde barn (før jeg ble sammen med han selvfølgelig). Han var singel uten forpliktelser da, hun hadde mann og barn..Hun var kjemep forelsket og tok mye kontakt og prøvde seg..uansett synes jeg dette er helt forkastelig! Både av han og henne...men hvem er den værste i dette? ble fryktelig sint inni meg ved tanken på at folk kan gjøre slikt..har noen av dere gjort dette?

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til saken...vet jo at det er mange som driver på slik, men jeg syns det er helt sykt. Kunne aldri gjort det!!

Jeg kan ikke dømme noen på grunnlag av så lite informasjon. Kanskje dama ble psykisk mishandlet av gubben sin, og trengte gutten får å ha ett ok liv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke dømme noen på grunnlag av så lite informasjon. Kanskje dama ble psykisk mishandlet av gubben sin, og trengte gutten får å ha ett ok liv .

Enig. Disse skinnhellige menneskene som tilsynelatende aldri gjør en feil har ikke opplevd mye.

Livet er ikke sort/hvitt. Det er mange årsaker til at mennesker handler som de gjør, og når en ikke vet noe om bakgrunnen skal en heller ikke dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer var sammen med en git kvinne før han ble sammen med meg. han hadde sagt til henne at han ikke ville ødelegge mellom dem. Var kun sex.

tenkte ikke over den holdningen der og da, når han fortalte det.

Men i ettertid ser jeg a den holdningen viser til en dårlig moral, for nå har han vært utro mot meg. For fremtiden skal jeg bli sammen med en mann som er totalt imot utroskap.

Og hvordan skal du kunne være sikker på det? Min xmann var totalt mot utroskap. I løpet av vårt 16 år lange eksteskap var dette noe han ofte poengte, gjerne ifm at venner og bekjente gikk fra hverandre, noen ganger pga utroskap. Han fordømte det så sterkt at jeg aldri tvilte på han, jeg stolte 100 % på han.

Så oppdaget jeg at han hadde et forhold bak ryggen på meg, et forhold som hadde pågått i over et halvt år. Man kan aldri være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte folk skal drite i å ha seg med andre og single folk burde drite i å legge seg etter gifte eller ta imot flørten oppmerksomhet fra gifte, er min mening...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at dere ikke trenger å ha dårlig samvittighet eller føle skyld ("fordi det er den giftes ansvar")- vel, håper dere sier det samme når det er deres ektemann/samboer som puler rundt på noen andre.

Er man singel og tar velvillig i mot mer enn uskyldig flørt fra folk i forhold er man rett og slett: ei HORE. I beste fall en egoistisk billig tøs. Ingen dame med respekt for seg selv og andre ligger med gifte menn.

Det BURDE ringe bjeller i hodet på folk om at dette er noe man rett og slett ikke gjør- selv om det klør i musa. Hadde du likt det om det var din mann? Nei, for din mann hadde aldri gjort det mot deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesket, i all dets kompleksitet, er enkel og simpel.

Du kan få sitte på hesten din med et ulykkelig smil, jeg stortrives i gjørmen.

Ja, griser gjør jo gjerne det. Må skuffe med smilet men, det er nok mer overbærende og sleskt enn det er ulykkelig.

Enig. Disse skinnhellige menneskene som tilsynelatende aldri gjør en feil har ikke opplevd mye.

Ja, noe må du/dere trøste dere med. Alle kan gjøre feil, men visse feil sier en del om personen som gjør de. Man bør heller stå for det man gjør i stedet for å skulle rettferdiggjøre det overfor seg selv og andre med "ting er ikke svart/hvitt, man har ikke opplevd mye om man ikke har vært utro osv.". Mer sansen for en kar som sier "jeg puler gifte damer fordi jeg driiiiter i mannen hennes!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenavn så mange ufeilbarlige mennesker som finnes..

Venter bare på at noen skal foreslå at vi starter opp med steiningen som foregår rundt i usiviliserte strøk, det hadde sikkert passet fint inn i enkeltes livssyn.

Slik enkelte uttrykker seg skulle man tro man hadde med monstre å gjøre.

Voks opp og lær dere at mennesker kan gjøre feil, og at det ikke betyr at de er verdig de benevnelsene dere kommer med. Det er mye som foregår blant hjemmets fire vegger som dere ikke har anelse om. Har folk det bra er det sjelden de har behov for å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier at dere ikke trenger å ha dårlig samvittighet eller føle skyld ("fordi det er den giftes ansvar")- vel, håper dere sier det samme når det er deres ektemann/samboer som puler rundt på noen andre.

Er man singel og tar velvillig i mot mer enn uskyldig flørt fra folk i forhold er man rett og slett: ei HORE. I beste fall en egoistisk billig tøs. Ingen dame med respekt for seg selv og andre ligger med gifte menn.

Det BURDE ringe bjeller i hodet på folk om at dette er noe man rett og slett ikke gjør- selv om det klør i musa. Hadde du likt det om det var din mann? Nei, for din mann hadde aldri gjort det mot deg?

Og det var vel dagens minst dømmende kommentar.. Jeg tenker at folk møtes på ulike tidspunkt i livet, og gjør av og til dumme ting selv om det ikke er planlagt. For min egen del ville jeg aldri ha innledet et forhold med en mann som var i et forhold, men har vært i nærheten av å havne til sengs med menn med kjæreste fordi de har løyet om at de ikke er single. Jeg synes også andre bør forsøke å holde seg unna mennesker i forhold og i hvert fall unngå å være utro hvis man selv er i et forhold. Men, som sagt, det er menneskelig å feile, og dermed tenker jeg at du TS må selv vurdere hvordan du vil forholde deg til at kjæresten din tidligere har hatt en forhold til en gift kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ja, griser gjør jo gjerne det. Må skuffe med smilet men, det er nok mer overbærende og sleskt enn det er ulykkelig.

Jeg har orgasmer som varer i nesten en halvtime. Jeg vinner.

Et menneske som bare er overbærende og slesk er intet ekte menneske i de flestes bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei,det er menneskelig å feile!

Enkelte bør komme seg ned fra sin høye hest og stikke fingrene litt i jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Jeg har orgasmer som varer i nesten en halvtime. Jeg vinner.

Et menneske som bare er overbærende og slesk er intet ekte menneske i de flestes bok.

Du har fått med deg at det er årets orgasmedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har begge solid feilet på flere punkter hva angår omtanke, respekt og tillit, men frøkna har feilet på én meir enn herren, og det er nemlig sitt ansvar for å holde sitt løfte til ektemannen ved like. Om en fremtidig partner mener det er problemfritt å bidra til utroskap mot andre uskyldige partnere så lenge en selv er singel, er vedkommende diskvalifisert fra alt som kalles tillit og gjensidig respekt fra mitt vedkommende.

Enkelte ting gjør man ikke, og da spesielt ikke om det ikke handler om liv eller direkte død. Og jeg kan virkelig ikke se at manglende sex med en gift kvinne eller mann er i stand til å ta livet av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...