Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Når legges deres ettåring og sover den hele natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susie C Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Min legges stort sett en gang mellom 1900 og 1930, og våkner stort sett en gang mellom 0630 og 0730. Jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Da er vi to:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 min legger seg ca åtte, men kan være våken opp til åtte ganger om natten før han står opp mellom 7 og 9 om morgenen. Hadde en periode på tre-fire uker før jul hvor han sov 12 timer sammenhengende hver natt, men det ble ødelagt da han ble syk. Nå har vi vært ute og reist også og har enda ikke fått orden på det, så det blir nok en ordentlig "skrikekur" noen netter når vi kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 16. februar 2004 #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Min legger seg mellom halv syv og syv. Han sover stort sett 12 timer. Og så sover han en gang på dagen. (Halvannen til to timer.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå