AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Del Skrevet 5. august 2012 Kjæresten min jobber kun natt fra 18-06. Hvor han jobber er det 50/50 fordelt kjønn. Saken er at jeg er så innmari redd for at han skal være utro mot meg. Den andre faktoren som spiller inn her som egentlig skremmer meg mer enn selve angsten for utroskap, er at han er svært konfliktsky. Jeg vet med 90% sikkerhet at han ikke hadde innrømmet utroskap, dersom han faktisk hadde vært det. Fordi han vet jeg ville forlatt han med en gang og skapt et hell på jord. Han har aldri gjort noe som tilsier han skal være det, men med hans fortid som singel så skremmer det meg. Når han var singel (noe han var i en lang periode) så hadde han sex med alt av kvinner både på jobb og privat. Han har svært høy sexlyst og kan lett ha sex 4-5++ gr. per dag. I tillegg er han også svært implussiv og spenningssøkende, samt lever i nuet. Han er en mann som ikke er redd for å bli avvist. I tillegg tror jeg han lett klarer å skille mellom sex og kjærlighet. Flere sier at man bare må stole på kjæresten sin, men jeg kan desverre ikke trylle. Jeg er åpen med han ang. tankene mine, og han sier som alle andre menn at jeg må stole på han og at han ikke vil ha andre. Det er helt forferdelig å ha disse tankene hver kveld han er på jobb. Jeg ser for meg de verste scenarioene hvor han knuller en av de ansatte på jobb. Han er også ganske kjekk og frempå, så jeg tror ikke han hadde hatt problemer med å fått napp heller. Noen trøstende ord? Alt hadde liksom vært så lettere om jeg bare hadde visst 100% at dersom det skulle skjedd, så hadde han faktisk fortalt meg det. Anonym poster: 6426e2cd183807874432edd7b3894a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 5. august 2012 #2 Del Skrevet 5. august 2012 Kjæresten min jobber kun natt fra 18-06. Hvor han jobber er det 50/50 fordelt kjønn. Saken er at jeg er så innmari redd for at han skal være utro mot meg. Den andre faktoren som spiller inn her som egentlig skremmer meg mer enn selve angsten for utroskap, er at han er svært konfliktsky. Jeg vet med 90% sikkerhet at han ikke hadde innrømmet utroskap, dersom han faktisk hadde vært det. Fordi han vet jeg ville forlatt han med en gang og skapt et hell på jord. Han har aldri gjort noe som tilsier han skal være det, men med hans fortid som singel så skremmer det meg. Når han var singel (noe han var i en lang periode) så hadde han sex med alt av kvinner både på jobb og privat. Han har svært høy sexlyst og kan lett ha sex 4-5++ gr. per dag. I tillegg er han også svært implussiv og spenningssøkende, samt lever i nuet. Han er en mann som ikke er redd for å bli avvist. I tillegg tror jeg han lett klarer å skille mellom sex og kjærlighet. Flere sier at man bare må stole på kjæresten sin, men jeg kan desverre ikke trylle. Jeg er åpen med han ang. tankene mine, og han sier som alle andre menn at jeg må stole på han og at han ikke vil ha andre. Det er helt forferdelig å ha disse tankene hver kveld han er på jobb. Jeg ser for meg de verste scenarioene hvor han knuller en av de ansatte på jobb. Han er også ganske kjekk og frempå, så jeg tror ikke han hadde hatt problemer med å fått napp heller. Noen trøstende ord? Alt hadde liksom vært så lettere om jeg bare hadde visst 100% at dersom det skulle skjedd, så hadde han faktisk fortalt meg det. Anonym poster: 6426e2cd183807874432edd7b3894a83 Du sier at han ikke har gjort noe som tilsier at du ikke bør stole på ham, borsett for at han er kjekk og frempå. Hans fortid som singel, er nettopp fortid og teller ikke her. Hva folk gjør når de er single, skal ikke bli brukt i mot dem om de innleder et forhold. Han trenger ikke å være utro mot deg for det. Du må jobbe med deg selv. Det er hos deg og ingen andre poblemet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå