Gjest Madley Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Synes du det er dyrt å gifte seg i Norge?Ta en titt her Så kan du fortelle foreldrene dine hvor glad de skal være for at de ikke bor i England Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Å fytti rakkern!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Men så tar de jo helt av i England og USA da..Herregud sier jeg. Vi betaler mesteparten av bryllupet selv, våre familer spytter i symbolske summer. Da sier det seg selv at man ikke kan "ta helt av" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Glad vi har tatt avgjørelsen om å gifte oss uten et "bryllup" i tradisjonell betydning av ordet, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2004 #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Fy søren! Det er det verste!!!! Synets svigerinna mi tok av jeg (80.000) men dette er jo helt sykt!!!!!!!!!!!! Vi regner med å bruke ca 25.000.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. februar 2004 #6 Del Skrevet 16. februar 2004 Jaja, engelskmenn og amerikanere er jo verst da, men tviler på at mine foreldre hadde brydd seg noe særlig, for her er det vi selv som betaler gildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #7 Del Skrevet 16. februar 2004 Det virker da som flere her inne har planlagt bryllup i 6-siffer-klassen. Helt utrolig spør du meg, bruke flere hundre tusen på en dag! Er det ikke ekteskapet og livet sammen som er det viktigste da? Nei, jeg kan tenke meg mange mange bedre ting å bruke så mye penger på enn en bryllupsfest, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 16. februar 2004 #8 Del Skrevet 16. februar 2004 :o Gud bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. februar 2004 #9 Del Skrevet 16. februar 2004 :o Oi! Det var mye penger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 16. februar 2004 #10 Del Skrevet 16. februar 2004 Usannsynlig dyrt!!! :o Men, det her må vel være den aller dyreste maten på den aller dyreste restauranten med den aller dyreste fotografen etc et etc.....og en helt sinnsykt overdådig overprisa brudekjole....right? - til en sånn pris mener jeg?! Nuvel, godt vi bor i steinrøysa Nooooreg og kommer til å bruke vel 50000 på våres "èn-dagers-kalas" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå