Gå til innhold

Jenter! hvordan blir dere kvitt femte hjulet på vogna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte når jeg og venninnene mine er på byen kommer vi lett i kontakt med gutter. Ofte kjekke gutter også og da er det hyggelig. I går møtte vi for eksemel 3 kjekke gutter, men de hadde to mindre pene kompiser også som vi ikke var interessert i å ha med hjem. Så vi sto over og delte ut nummer i stedet. Men hvordan blir dere vanligvis kvitt de mindre interessante guttene når de er med kjekke kompiser? Trenger tips.

Anonym poster: c38d1836ba7659bde49b2e2476642b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, du kan prøve å si det rett ut. Bruker å funke, men vær forberedt på at noen setter vennskap høyere enn en morsom natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvisker at, "du og de to vennene dine får gjerne bli med opp, men de to dustene der får ikke bli med inn" til en av de kjekke. De går som regel fint. Noen ganger blir de ikke med. Deres tap da.

Anonym poster: 38b8089cd34affd01e0d03bcb1765a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Hadde TS syntes det var helt greit hvis noen gutter hadde trengt råd angående en venninne av seg som han ikke syntes var så fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvisker at, "du og de to vennene dine får gjerne bli med opp, men de to dustene der får ikke bli med inn" til en av de kjekke. De går som regel fint. Noen ganger blir de ikke med. Deres tap da.

Heh.

TS, du kan jo bare hviske til han du vil ha med deg at du gjerne vil ha han for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Ofte når jeg og venninnene mine er på byen kommer vi lett i kontakt med gutter. Ofte kjekke gutter også og da er det hyggelig. I går møtte vi for eksemel 3 kjekke gutter, men de hadde to mindre pene kompiser også som vi ikke var interessert i å ha med hjem. Så vi sto over og delte ut nummer i stedet. Men hvordan blir dere vanligvis kvitt de mindre interessante guttene når de er med kjekke kompiser? Trenger tips.

Anonym poster: c38d1836ba7659bde49b2e2476642b93

Hm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...