Gå til innhold

Så var jeg singel også...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lettere i sjokk. Igår ble det slutt mellom meg og samboer imellom nesten 10år. Jeg er lei meg, skuffet, men også merkelig nok litt lettet....

Vi ble sammen som veldig unge, og de siste årene har vi utviklet oss hver vår vei. Ting har ikke vært bra det siste året, men heller ikke dårlig. Vi har lissom bare hanglet avgårde. Jeg tror det er veldig riktig av oss og gå hver vår vei nå, selvom det er veldig trist. Det er kjempeskummelt å skulle finne egen leilighet og klare meg selv etter så mange år sammen. Det har jeg lissom ikke prøvd før.

Jeg er livredd for at vi skal bli uvenner, da jeg virkelig vil ha han i livet mitt. De siste årene har vi vært mere som venner enn som kjærester uansett og vil veldig gjerne beholde dette. Det er ingen barn inne i bildet.

Er det noen som har noen tips på veien?

Anonym poster: 5b9ff985515a3c6b8f1d59d053c1a6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en dag av gangen <3 det kan være vanskelig å være venner etter et brudd, spesielt dersom en av dere møter en ny.. Så kjenn på magefølelsen og ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en dag av gangen <3 det kan være vanskelig å være venner etter et brudd, spesielt dersom en av dere møter en ny.. Så kjenn på magefølelsen og ta det derfra.

Takk for det <3 Ja, jeg vet det er vanskelig... Men jeg ønsker virkelig at vi skal være venner... Det er ikke pga uenigheter vi gjør det slutt, men fordi vi er på forskjellige steder... Håper det kan gå..

Anonym poster: 5b9ff985515a3c6b8f1d59d053c1a6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dine sko i februar. Nå eier jeg og x-en hver vår leilighet, og er fortsatt gode venner. Bikkja deler på, vi var sammen på skautur i går, og prater jevnlig sammen på tlf.

Mulig det blir noen knuter på tråden når nye kjærester kommer inn i bildet, men jeg håper 15 års vennskap kan beholdes alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! godt det ikke er barn med i bilde da er allt mye værre.Jeg har opplevd det desverre.

men vondt er det uansett.

Anonym poster: 9d5fa011e8af76af5f4e94d6dbec303c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipps vær ærlig mot deg selv og din eks,å ikke gå for fort inn i nytt forhold,det sårer veldig etter mange år sammen vil alltid det henge igjen følelser selv om det gjør vondt å kjenne etter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe bra dere ikke har barn,da er det et valg dere kan ta uten store skader.vondt er det selvfølgelig uansett,men det går seg til ikke umulig dere savner hverandre så mye at dere igjen finner tilbake til den lidenskapen som en gang var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...