Kløftfrid Skrevet 5. august 2012 #81 Skrevet 5. august 2012 Vakkert! Det eneste som mangler er sommer Takk, så kjekt at du likte det det ligg mange minuttar bak! Ja, det burde vore ein setning med "sommar"...det har du heilt rett i, søtnos! Takk for flott innspel, du skal stå som medforfattar 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #82 Skrevet 5. august 2012 Kjæresten min er laktoseintolerant og blir så misunnelig hvis jeg spiser is. Synes du virker litt for hensynsfull, hva med å slippe løs fanden i deg og spise is rett foran ham? Det hadde jeg gjort om kjæresten min var laktoseintolerant. Anonym poster: fd3ac76c77dc9c04f6f7a5fb6a664b7a
Kløftfrid Skrevet 5. august 2012 #83 Skrevet 5. august 2012 Du skal vel ikkje fri i første melding? Send i vei! Kva er galt med å fri i fyrste melding, liksom? 1
Steinar40 Skrevet 5. august 2012 #84 Skrevet 5. august 2012 Takk, så kjekt at du likte det det ligg mange minuttar bak! Ja, det burde vore ein setning med "sommar"...det har du heilt rett i, søtnos! Takk for flott innspel, du skal stå som medforfattar Ja, i dette landet er nok den eneste muligheten å prate eller skrive om sommeren! hehe "Sommaren är kort, det mesta regnar bort!" Den rappa jeg glatt i fra Tomas Ledin Jeg er nok ikke så lyrisk anlagt som deg gitt
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #85 Skrevet 5. august 2012 Kva er galt med å fri i fyrste melding, liksom? Ååå, Kjæææære Kløftfriiiid, vil du være så snill og forplikte deg til å leve resten av livet ditt med meg, helt til vår død? (uten å ha sett meg, uten å ha møtt meg utenom i KG-sammenheng) Anonym poster: fd3ac76c77dc9c04f6f7a5fb6a664b7a
Vulpes Skrevet 5. august 2012 #86 Skrevet 5. august 2012 Send PM til brukeren. Kan ikke se at noe vondt skal kunne komme ut av det. Om vedkommende er opptatt så er det likevel koselig med slik oppmerksomhet, det er jo bare et stort kompliment
Kløftfrid Skrevet 5. august 2012 #87 Skrevet 5. august 2012 Du o' herlege KG-mann, Du er jammen ikkje sann, Du og eg burde gå hand i hand, Bortover ei kvit, fin strand. Du gjer meg varm og våt, Er me ute i ein båt? Eller er det sommar? Eller er det rett og slett kjærleiken vår som stormar? 2
Kløftfrid Skrevet 5. august 2012 #88 Skrevet 5. august 2012 Ja, i dette landet er nok den eneste muligheten å prate eller skrive om sommeren! hehe "Sommaren är kort, det mesta regnar bort!" Den rappa jeg glatt i fra Tomas Ledin Jeg er nok ikke så lyrisk anlagt som deg gitt Æsj, no brukte eg mykje tid på å "finne opp hjulet på nytt", eg kunne jo berre gått til Sverige på røvartokt takk igjen for flotte innspel, søtnosen
Kløftfrid Skrevet 5. august 2012 #89 Skrevet 5. august 2012 Ååå, Kjæææære Kløftfriiiid, vil du være så snill og forplikte deg til å leve resten av livet ditt med meg, helt til vår død? (uten å ha sett meg, uten å ha møtt meg utenom i KG-sammenheng) Anonym poster: fd3ac76c77dc9c04f6f7a5fb6a664b7a Ja, det vil eg, kjære AnonymBruker
Steinar40 Skrevet 5. august 2012 #90 Skrevet 5. august 2012 Du o' herlege KG-mann, Du er jammen ikkje sann, Du og eg burde gå hand i hand, Bortover ei kvit, fin strand. Du gjer meg varm og våt, Er me ute i ein båt? Eller er det sommar? Eller er det rett og slett kjærleiken vår som stormar? Dette blir jo bare bedre og bedre! Og ikke glem at jeg skal ha min del av inntektene som medforfatter 1
kråkefjas Skrevet 5. august 2012 #91 Skrevet 5. august 2012 H*n har humor, virker smart, uredd og kan være litt krass. Vi liker også mange av de samme litt nerdete tingene. Men jeg har også oppdaget at h*n har ett varmt hjerte og mye empati. Er det meg?
Kløftfrid Skrevet 5. august 2012 #92 Skrevet 5. august 2012 (endret) Dette blir jo bare bedre og bedre! Og ikke glem at jeg skal ha min del av inntektene som medforfatter Vert det? Ja, du har jo inspirert meg, så du skal sjølvsagt få din del av millionane Endret 5. august 2012 av Kløftfrid
Kløftfrid Skrevet 5. august 2012 #94 Skrevet 5. august 2012 Innboksen min er åpen den altså Det er forsåvidt min også
Gjest Bud Skrevet 6. august 2012 #95 Skrevet 6. august 2012 Eg har skrive eit dikt der han har ei aktiv rolle iallfall! Du o' herlege KG-mann, Du er jammen ikkje sann, Du og eg burde gå hand i hand, Bortover ei kvit, fin strand. I`m taken...
Anglofil Skrevet 6. august 2012 #96 Skrevet 6. august 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Jeg forstår at det kan bli avsporinger, og tillater noen, men la nå ikke dette bli en tråd mellom kun to brukere. Lag heller en snikk-snakk-tråd hvis hvis man ønsker å tøyse. Yvonne (mod) 1
Perrin Skrevet 6. august 2012 #97 Skrevet 6. august 2012 Har ikke fått noen pm enda så det var ikke meg iallefall
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #98 Skrevet 6. august 2012 Jeg får en følelse av at det er SemperFi som burde vente på en PM. Anonym poster: ef7aba18d04f7505eab87db850c02235
Gjest Janus Skrevet 6. august 2012 #99 Skrevet 6. august 2012 Dette blir jo bare bedre og bedre! Og ikke glem at jeg skal ha min del av inntektene som medforfatter Du skal ikke sende Kløftfrid en PM da, Steinar?
Steinar40 Skrevet 6. august 2012 #100 Skrevet 6. august 2012 Det er forsåvidt min også Hadde det ikke vært for at du har skjegg, åpenbart bor på vestlandet, og sannsynligvis er 20 år for ung for meg, så skulle jeg jaggu sendt deg en PM gitt hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå