Gå til innhold

Betatt av en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal du vinne så må du satse på rett hest.

Man skal man vinne i det hele tatt må man spille.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo uansett anonym. så i verste fall kan du slette brukeren og begynne på nytt! Sånn hvis det skulle gå altfor ille :)

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Skriv en PM. Du trenger jo ikke komme med de store kjærlighetserklærimgene. Bare skriv at du har et veldig godt inntrykk av vedkommende og kunne tenke deg å bli bedre kjent.

Hvis personen er sånn som du tror så vil du nok få et hyggelig svar tilbake :)

• Liker 1
Skrevet

Man skal man vinne i det hele tatt må man spille.

Ja, men da satser man ikke på en som er opptatt.

Hvis man ønsker å vinne.

• Liker 2
Skrevet

Neida, jeg er ikke opptatt. :nigo:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hehehehe, godt å se det er et par andre som tenkte på samme person som meg da jeg leste innlegget :P

Vel, det første som slo meg, var faktisk deg, når jeg leste beskrivelsen....

Du virker som en veldig smart, oppegående, empatisk og varm person, og med nerdefakter, så kan like gjerne være deg ;)

Dessuten er du singel, men har ikke gitt så mye uttrykk for det, noe som kan forklare TS sin usikkerhet hvorvidt brukeren er ledig eller ikke (Vampen har alle fått med seg er ikke singel, så tror ikke det er henne det gjelder).

Det er også en bruker til som passer veldig bra til denne beskrivelsen, men jeg husker ikke nicket i farten, så det er tre brukere som går fint til den beskrivelsen, muligens flere, men det som slo meg som mest sannsynlig var deg.

Anonym poster: fd3ac76c77dc9c04f6f7a5fb6a664b7a

• Liker 4
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Skal du vinne så må du satse på rett hest.

Satse alt på en hest er det dummeste du kan gjøre. Den sikreste avkastningen får man ved å spre risikoen. Premiens størrelse blir mindre, men sjanser for å tjene på det øker betraktelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte også på Guybrush ;)

Anonym poster: 6d0f101a92c85a626b952ae5bb65baa4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er også en bruker til som passer veldig bra til denne beskrivelsen, men jeg husker ikke nicket i farten, så det er tre brukere som går fint til den beskrivelsen, muligens flere, men det som slo meg som mest sannsynlig var deg.

Anonym poster: fd3ac76c77dc9c04f6f7a5fb6a664b7a

Søgni, norah, Tabris, Raven Emerald, Raindrops. Sikkert mange flere.

• Liker 2
Skrevet

Satse alt på en hest er det dummeste du kan gjøre. Den sikreste avkastningen får man ved å spre risikoen. Premiens størrelse blir mindre, men sjanser for å tjene på det øker betraktelig.

Du mener altså at man bør benytte seg av diversifisering? ;)

Ja, kanskje man burde skaffe seg forvalter eller agent også :ler:

Men fra spøk til revolver så er jeg delvis enig med deg faktisk. Satse alt på en hest før man vet at det er den rette hesten er absolutt ikke smart, nei.

• Liker 1
Skrevet

Avlsør hvem det er hvis det går bra da, TS! :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men fra spøk til revolver så er jeg delvis enig med deg faktisk. Satse alt på en hest før man vet at det er den rette hesten er absolutt ikke smart, nei.

Nå er det jo ikke snakk om at TS skal løpe ut å kjøpe forlovelsesringer og fri til brukeren da. Bare en søt bruker som er betatt av, og vil bli kjent med, en annen søt bruker :nigo:

Endret av VanDeKamp
Skrevet

Frem til den biten med "varmt hjerte og empati" begynte jeg å innbille meg at det kunne være meg :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

Haha, ja det var vel akkurat den biten som var bøygen for "noen". ;)

• Liker 2
Skrevet

Nå er det jo ikke snakk om at TS skal løpe ut å kjøpe forlovelsesringer og fri til brukeren da. Bare en søt bruker som er betatt av, og vil bli kjent med, en annen søt bruker :nigo:

Og noe smart er det uansett ikke. La de opptatte koke i sin egen suppe sier jeg bare :smoke: hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom på flere som passer beskrivelsen. 2shy, Hunterlady, Ylvina, Imli, Silfen. Det er mange bra damer på forumet :fnise:

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Lærte i finanstimene at det var livsfarlig å investere uten å diversifisere.

Skrevet (endret)

Lærte i finanstimene at det var livsfarlig å investere uten å diversifisere.

Ja, og det er ikke feil heller.

Men her dreier det seg om å investere i en tilgjengelig hest av gangen, og så eventuelt avskrive denne før man investerer på nytt i en annen hest.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Krass og empatisk? Det er en kombinasjon som utelukker flere av de foreslåtte. ;)

Anonym poster: 8bcb8cbd4556e88710d24c5906314341

Gjest Raindrops
Skrevet

Bare stryk meg, jeg passer ikke beskrivelsen :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...