Gå til innhold

Betatt av en bruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

på kvinneguiden.

Det er en bruker her inne som jeg liker litt for godt. Jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg er forelsket. Det kan jeg jo ikke være, for jeg kjenner ikke vedkommende. Men jeg har falt litt for den personligheten vedkommende har her inne. H*n har humor, virker smart, uredd og kan være litt krass. Vi liker også mange av de samme litt nerdete tingene. Men jeg har også oppdaget at h*n har ett varmt hjerte og mye empati.

Hva gjør jeg? De fleste vil nok si, send en pm. Men det er ett problem. Jeg tror ikke h*n er singel. Er det lov å sende en pm likevel? Eller må jeg bare prøve og glemme det? :forvirret:

Anonym poster: 5e5c5eaff2799a27e89fcebe87083b8c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

på kvinneguiden.

Det er en bruker her inne som jeg liker litt for godt. Jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg er forelsket. Det kan jeg jo ikke være, for jeg kjenner ikke vedkommende. Men jeg har falt litt for den personligheten vedkommende har her inne. H*n har humor, virker smart, uredd og kan være litt krass. Vi liker også mange av de samme litt nerdete tingene. Men jeg har også oppdaget at h*n har ett varmt hjerte og mye empati.

Hva gjør jeg? De fleste vil nok si, send en pm. Men det er ett problem. Jeg tror ikke h*n er singel. Er det lov å sende en pm likevel? Eller må jeg bare prøve og glemme det? :forvirret:

Send PM, bli kjent, kanskje det bare blir vennskap. Men det vet du jo ikke før senere?

Anonym poster: a914cb701082eb52bdf778c8924d136c

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Dette er vel en situasjon der du har lite å tape og mye å vinne?

Forøvrig gjetter jeg Vampen som den utkårede :ler:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg ikke vet om h*n er singel vil jeg ikke si hvem det er. Vedkommende vil kanskje ikke like det. Men takk for svar. Jeg ble litt glad for og se at dere synes jeg kan sende en pm. Jeg har jo lyst til det for det er noe med vedkommende. H*n virker ikke som alle andre. Men jeg er også litt redd for at det skal bli tatt ille opp om h*n faktisk har kjæreste.

Den som intet våger..?

Gjest hogwash
Skrevet

Siden jeg ikke vet om h*n er singel vil jeg ikke si hvem det er. Vedkommende vil kanskje ikke like det. Men takk for svar. Jeg ble litt glad for og se at dere synes jeg kan sende en pm. Jeg har jo lyst til det for det er noe med vedkommende. H*n virker ikke som alle andre. Men jeg er også litt redd for at det skal bli tatt ille opp om h*n faktisk har kjæreste.

Den som intet våger..?

Hvis akkurat den biten er så skummel for deg kan du jo starte med det? Nevn at du ikke vet hvilken livssituasjon person er i?

AnonymBruker
Skrevet

Vampen har skrevet så mye om kjæresten sin i det siste at du må ha skjønt at HUN ikke er singel ts :hoho:

Anonym poster: 8c6574d338dcee85f6272bc78d8ad0a1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vampen har skrevet så mye om kjæresten sin i det siste at du må ha skjønt at HUN ikke er singel ts :hoho:

Anonym poster: 8c6574d338dcee85f6272bc78d8ad0a1

Anonym poster: 8bcb8cbd4556e88710d24c5906314341

Skrevet

Hvorfor går dere ut ifra at ts er mann?? Og hvorfor tror dere at det er Vampen som er den utkårede? Gi dere litt nå. Dere vet jo ikke noe som helst?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Den som intet våger..?

Kan jo hende personen bare blir sjarmert? Og så får du håpe personen er såpass høflig at h#n klarer å gi ett fint avslag dersom det skulle være nødvendig.

Tåpelig tastatur.....

Endret av Urr
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det sikkert at det er Vampen da? Og er det sikkert at hun ikke er singel?

Anonym poster: 8bcb8cbd4556e88710d24c5906314341

Gjest hogwash
Skrevet

Hvorfor går dere ut ifra at ts er mann?? Og hvorfor tror dere at det er Vampen som er den utkårede? Gi dere litt nå. Dere vet jo ikke noe som helst?

For min del skrev jeg at det var gjetting.

Grunnen til at jeg tippet Vampen er å finne i spør en bruker 2.0 tråden, der hun skrev et lengre innlegg om sine nerdevaner. Derfor synes jeg hun passet beskrivelsen utmerket.

• Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet

Det er jo alltid en sjanse for at noen ikke er interessert eller singel, uansett hvor man møter noen man blir interessert i. Og det er en sjanse for at man blir kontaktet selv om man har kjæreste eller ikke er interessert. Det blir ikke noe "verre" av at det foregår på et forum enn om det skjer ellers, synes jeg. Hvis personen er empatisk som du sier, så klarer h*n sikkert å gi et høflig avslag, i verste fall :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er ikke personen singel så bare glem det.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Man må gamble for å vinne.

• Liker 1
Skrevet

Hehehehe, godt å se det er et par andre som tenkte på samme person som meg da jeg leste innlegget :P

Skrevet

Send PM. Tror de fleste hadde tatt en sånn PM positivt.

Og det hadde jo vært gøy med et KG-bryllup om noen år :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og overhodet ikke interessert i andre - men hadde på ingen måte blitt fornærmet over en hyggelig PM!

Hadde bare tatt det som et stort kompliment, det er jo kjempehyggelig å få så positiv oppmerksomhet :)

Sålenge det er en helt normal, hyggelig PM hvor du bare forteller at du er smått betatt av måten personen virker her, så skal det mye til for å fornærme noen :)

Jeg har fått flere PM`er med fine komplimenter, og jeg blir kjempeglad!

Ingen som er betatt da :gjeiper:

Anonym poster: dfdcf0a7bc9cdb7e3ebf684aa8371b8e

• Liker 5
Skrevet

Send PM, men ta et evt avslag som en mann (eller kvinne). ;)

• Liker 4
Skrevet

Du trenger vel ikke fri i 1. PM? Kan jo bare sende en der du skriver at du liker stilen på den aktuelle? For så å ta det derifra, kanskje blir dere bare venner, kanskje blir dere gift, eller kanskje får du bare er hyggelig neitakk. Man vet aldri før man har prøvd, så hopp i det.

Lykke til:)

• Liker 2
Skrevet

Man må gamble for å vinne.

Skal du vinne så må du satse på rett hest.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...