Gå til innhold

Skal,skal ikke....silikonpupper...

Fremhevede innlegg

Skrevet
- Hvor mange år går det før man må legge inn nye impl. ??

- Jeg har spisse pupper, men vil ha runde. Vil det si at jeg må legge inn mer enn jeg "trenger" da?

- Jeg har veldig små brystvorter, noen ganger ingenting, men vil ha større, går det an å gjøre noe med det?

* drømme :sexy:*

Føler du at du har store nok pupper, og at det kun er fasongen som er hemmende?

Det går ann å gjøre noe med brystvortene, men jeg anbefaler deg til å tenke nøye gjennom dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....Lurer på en ting til jeg....gjør det fryktelig vondt etter operasjonen?? Og hvor lenge sitter smertene i ?

Pysa....

Skrevet

Har nå vært på konsultasjon og legen mente at 320 eller 350 hadde gjort seg bra hos meg.. Var på Nobel Clinic i Oslo !

Desverre så er hele dette puppeprosjektet lagt på is, siden jeg ikke får finansiert dette (har ikke hatt jobben lenge nok) ..

Skrevet

Har vært på konsultasjon på fornebuklinikken, og lurte på om noen har erfaringer med den?

Og om dere er fornøyd med resultatet?

Hvilken lege opererte dere?

ble dere operet av samme legen som hadde dere til konsultasjon?

___

Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte legge protesene under muskelen siden jeg har ganske små bryst (70/75a)

Noen som har erfaring med det?

Så lurte jeg på, hvor lenge skal man tapene sitte på arrene? og tar det lang tid før man kan jobbe igjen?

håper virkelig på svar fra noen.

vennlig hilsen meg

Skrevet

har dere tatt protesen under eller over brøstmuskelen ? fikk beskjed om att eg måtte ta over brøstmuskelen, det var bare de som var ekstremt tynne som måtte ta under, men eg forestiller meg jo at det er penest under eg..noen som vet ? eller har erfaring ? :o

Skrevet

Tror det er vanlig med å ta over og tror arret gror finere der, men dette burde du spørre klinikken om. Det er tross alt kroppen din det er snakk om.

• 4 år senere...
Skrevet

Hei.

Jeg sitter nå hjemme i soffaen nyoperert og i smerter...But..No pain, no gain;)

Jeg anbefaler deg til å virkelig gjøre god reserch på nett, se før og etterbilder på utenlandske sider. Jeg gjorde dette første gang jeg lot meg operere for to år siden. Da jeg kom til konsultasjon sa jeg at jeg ønsket anatomiske proteser lagt under muskelen og ikke større enn 250cc. Legen på colosseumsklinikken overbeviste meg om at jeg burde øke til 260, rund protese lagt over muskelen... DETTE har jeg angret på! Resulterte i runde pupper med skyggekant rundt hele protesen. Såg helt forferdelig ut! Jeg ventet ett år med å kontakte de igjen fordi de sa jeg ikke ville få et ordentelig bilde av hvordan brystene var blitt før etter ett års tid eller noe...Legen sa han syntes de ikke så gale ut når han såg bildene, og foreslo ny konsultasjon.

Men jeg hadde ikke noe lyst å la en lege som ikke i det hele tatt hadde forstått mine behov. jeg var soleklar på at jeg ville ha så naturlig utseende som over hode mulig. Så jeg gikk til Plastikk kirurgene i pilestredet (som også viste seg å ligge på 10 000 kr billigere enne de andre klinikkene). Nå har jeg operert ut de gamle og lagt inn slik jeg i utgangspungtet ønsket. Ser allerede at dette blr mye bedre, og gleder meg veldig til hevelsene er gått ned:D

Konklusjon: Om du ønsker et naturlig resultat, velg protese som er anatomisk tilpasset og plassert under muskelen. Fatter ikke at mange norske leger ikke anbefaler disse, det ser så mye bedre ut! Noen er redde for at disse skal rotere, men med ru overflate er det uhyre skjeldent. Kjenner jenter som har lagt inn saltvann, men disse lager skvulpelyder når de beveger seg, og har mye større risiko for å lekke. Anbefaler derfor silicon for naturlig utseende. Størrelse velger man utifra kroppsproposjoner. Pass på å ikke legge inn for mye, en ser lett bare ekstra overvektig ut om en gjør dette. Vet det er mage leger som refererer til at jenter kommer tilake og vil ha mere...Men ingen kjenner deg selv som du gjør. Jeg er 175 og ville aldri drømt om å legge inn noe som helst over 300cc. Men dette er tips for jenter som ikke ønsker at det første folk skal tenke når de ser deg på stranda er"se hun der da, hun har sillicon". Er du en av de jentene som faktsk ønsker oppmerksomhet pga puppestørrelsen, kan jeg desverre ikke hjelpe.

Skrevet
Hei.

Jeg sitter nå hjemme i soffaen nyoperert og i smerter...But..No pain, no gain;)

Jeg anbefaler deg til å virkelig gjøre god reserch på nett, se før og etterbilder på utenlandske sider. Jeg gjorde dette første gang jeg lot meg operere for to år siden. Da jeg kom til konsultasjon sa jeg at jeg ønsket anatomiske proteser lagt under muskelen og ikke større enn 250cc. Legen på colosseumsklinikken overbeviste meg om at jeg burde øke til 260, rund protese lagt over muskelen... DETTE har jeg angret på! Resulterte i runde pupper med skyggekant rundt hele protesen. Såg helt forferdelig ut! Jeg ventet ett år med å kontakte de igjen fordi de sa jeg ikke ville få et ordentelig bilde av hvordan brystene var blitt før etter ett års tid eller noe...Legen sa han syntes de ikke så gale ut når han såg bildene, og foreslo ny konsultasjon.

Men jeg hadde ikke noe lyst å la en lege som ikke i det hele tatt hadde forstått mine behov. jeg var soleklar på at jeg ville ha så naturlig utseende som over hode mulig. Så jeg gikk til Plastikk kirurgene i pilestredet (som også viste seg å ligge på 10 000 kr billigere enne de andre klinikkene). Nå har jeg operert ut de gamle og lagt inn slik jeg i utgangspungtet ønsket. Ser allerede at dette blr mye bedre, og gleder meg veldig til hevelsene er gått ned:D

Konklusjon: Om du ønsker et naturlig resultat, velg protese som er anatomisk tilpasset og plassert under muskelen. Fatter ikke at mange norske leger ikke anbefaler disse, det ser så mye bedre ut! Noen er redde for at disse skal rotere, men med ru overflate er det uhyre skjeldent. Kjenner jenter som har lagt inn saltvann, men disse lager skvulpelyder når de beveger seg, og har mye større risiko for å lekke. Anbefaler derfor silicon for naturlig utseende. Størrelse velger man utifra kroppsproposjoner. Pass på å ikke legge inn for mye, en ser lett bare ekstra overvektig ut om en gjør dette. Vet det er mage leger som refererer til at jenter kommer tilake og vil ha mere...Men ingen kjenner deg selv som du gjør. Jeg er 175 og ville aldri drømt om å legge inn noe som helst over 300cc. Men dette er tips for jenter som ikke ønsker at det første folk skal tenke når de ser deg på stranda er"se hun der da, hun har sillicon". Er du en av de jentene som faktsk ønsker oppmerksomhet pga puppestørrelsen, kan jeg desverre ikke hjelpe.

Du svarte nettopp på en fire år gammel tråd... ;)

Skrevet

Har ikke mye å tilføye, jeg har ikke silikon selv så ikke så kjempemye peiling. Men jeg mener prisen på Klinikk Stavanger er med lokalbedøvelse og Colosseum med narkose. Vil du ha narkose uansett blir det ca samme prisen. Var iallfall det jeg hørte for noen år tilbake. Skal du gå etter rykte tror jeg absolutt jeg ville valgt Colosseumklinikken, har tre venninner som ble operert der og er kjempefornøyde, både med resultatet og behandlingen.

Skrevet
Du svarte nettopp på en fire år gammel tråd... ;)

...og det gjorde jammen jeg og :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...