-Ishtar- Skrevet 29. august 2012 #341 Del Skrevet 29. august 2012 Hei Sobril, veldig leit å høre. Varme tanker til deg og din kjære. Klem x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 29. august 2012 #342 Del Skrevet 29. august 2012 Kjære Sobril! En tidligere kollega av meg opplevde det samme som deg, og jeg kom plutselig på at han er aktiv i denne foreningen...Jeg vet ikke om det er noe du ønsker, men i tilfelle du ikke har blitt tipset om den før tenkte jeg det kanskje kunne være noe. Det er i alle fall mange i samme situasjon der. Hvis det føles for tidlig eller for feil, beklager jeg! http://www.etbarnforlite.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2012 #343 Del Skrevet 29. august 2012 Takk rainbow. Jeg skal titte litt på linken etterhvert. Sovnet litt her og skjønner at jeg er litt vel mye på KG, kanskje. Våknet nettopp av en drøm hvor mannen og jeg ser på babynavn. Et av de mest populære var Uanonymbruker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. august 2012 #344 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har fulgt tråden og dagboken din en stund, men som så mange andre har jeg ingen ord. Men jeg tenker på dere, og som vanlig lar jeg meg forundre over noen på kg som klarer å slenge ut av seg noe så dumt. Dramaqueen har jeg i alle fall ikke sett deg som, tvert i mot fremstår du som det motsatte. Jordnær og reflektert, selv midt i sorgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2012 #345 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Da har frøken dramaqueen vært og pyntet på graven samt tittet litt på de forskjellige stenene. Det er vanskelig, altså, når man vil at alt skal være perfekt. Hadde vært kjekt å få opp en sten i løpet av høsten også, før det går frost i jorda. Prøvde for øvrig å legge ved et bilde her. Krympet til det minimale, men var visst for stort allikevel. Endret 29. august 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. august 2012 #346 Del Skrevet 29. august 2012 Hei Sobril. I går var jeg på konsert og da denne sangen ble spilt stod jeg og gråt mens jeg tenkte på deg. Det er ikke så mange ord å si annet enn at 3 uker og 2 dager er en mannsalder når det gjelder å se fremover, men det er jo nettopp - som i går - når en ser bakover. Det meste er fremdeles rått, uten skorpe og uten beskyttelse mot omverdenen. I tillegg kommer nå virkeligheten sigende - det ER faktisk slik at vesla er død og ikke en teit spøk eller et mareritt en kan våkne fra. Her er sangen - Come Healing - med Leonard Cohen: http://www.youtube.com/watch?v=ueHqPGk_ybc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2012 #347 Del Skrevet 29. august 2012 Takk, Blondie. Sangen var nydelig, og jeg har aldri hørt den før. Skal definitivt spilles flere ganger. Tårene rant her også. Igjen - takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 29. august 2012 #348 Del Skrevet 29. august 2012 Kondolerer så mye til dere begge, Sobril Kan ikke sette meg inn i hvordan det er å være dere nå. Dere har min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2012 #349 Del Skrevet 29. august 2012 Da har frøken dramaqueen vært og pyntet på graven samt tittet litt på de forskjellige stenene. Det er vanskelig, altså, når man vil at alt skal være perfekt. Hadde vært kjekt å få opp en sten i løpet av høsten også, før det går frost i jorda. Prøvde for øvrig å legge ved et bilde her. Krympet til det minimale, men var visst for stort allikevel. Prøvde du å krympe det i paint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2012 #350 Del Skrevet 29. august 2012 Prøvde du å krympe det i paint? Nei. Bruker bare tlf på nett. Har fungert tidligere her, men nå går det ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 29. august 2012 #351 Del Skrevet 29. august 2012 Varme tanker til deg og din familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 29. august 2012 #352 Del Skrevet 29. august 2012 Kjære deg. Jeg har ikke sett dette før nå, og egentlig kjenner vi ikke hverandre heller. Men jeg syns dette var helt forferdelig å lese, og vil bare gi deg en klem og en liten hilsen: Livet handler ikke bare om de gangene vi falt - nesten ga opp og reiste oss igjen - men det handler om når vi finner styrken til å ville fortsette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. august 2012 #353 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Torsdag for fire uker siden var den siste morgenen jeg skulle våkne opp til vilter romstering i magen. Lurer på når jeg sluttet å tenke over disse "merkedagene". I morgen er det fire uker siden hun døde og det er tre uker til hun egentlig skulle bli født. Og hun døde på pappas bursdag, som jeg muligens har nevnt tidligere. Har vanskeligheter med å forsone meg med den. Nå ble hun riktignok født tre dager senere, men jeg VET jo uansett hvilken dag hun døde. Så vi har dødsdagen, fødselsdagen, begravelsesdagen, dato for planlagt keisersnitt og termindagen. Dessuten har jeg gått og mast her lenge om at jeg gleder meg sånn til jul. For første gang på årevis har jeg gledet meg til denne høytiden. Og jeg hadde allerede begynt å glede meg til 17. mai også. Da skulle jeg stå og vinke til storesøster i toget sammen med den 8 måneder gamle jenta mi. Endret 30. august 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 30. august 2012 #354 Del Skrevet 30. august 2012 Det kommer en million sånne merkedager framover, Sobril! De kommer tett i begynnelsen. Og de slår plutselig inn også etter at man tror at tiden har leget de verste sårene. Ei venninne av meg gikk helt i knestående en augustdag, etter å ha "hatt det bra" i lang tid. Den dagen skulle det vært skolestart for hennes engel. Jeg husker jeg var så lei meg for at jeg ikke hadde tenkt på det... Minn folk på disse merkedagene. La dem ta del, hvis du og de ønsker det! For dem rundt deg blekner sorgen mye raskere enn for deg og de aller nærmeste. Det er en helt naturlig ting, og betyr ikke at de ikke bryr deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poppy Skrevet 30. august 2012 #355 Del Skrevet 30. august 2012 Stort til dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. august 2012 #356 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) I dag har jeg bare ligget i senga stort sett - bortsett fra noen aktive timer frem til lunsj sånn cirka. Skulle gjerne gått eller trent litt, men da jeg tok av og gikk en mil her om dagen (1,4 for å være eksakt) klarte jeg å pådra meg verdens største gnagsår. Klarer knapt å vralte avgårde noe mer elegant enn da jeg hadde full bekkenløsning. Så jeg har blitt liggende å google og lest forskjellige ting, grått en del og sett på bilder av tulla. Skal ned til graven når det har mørknet for å se hvordan gravlyset tar seg ut. For første gang ser jeg frem til å dra dit. Har hatt litt ambivalent forhold til det tidligere. Da har jeg måttet se sannheten i hvitøyet samt hatt en paranoid frykt for å plutselig høre babygråt fra langt der nede. Så det begynner vel smått å synke inn dette - at det er vår brutale virkelighet og ikke bare en vond drøm. Endret 30. august 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 30. august 2012 #357 Del Skrevet 30. august 2012 Som en tidligere skrev: Det er mange "merke" dager fremover,jeg tror ikke slike dager blir borte,dette du har opplevd blir aldri borte,med tiden får du det litt på avstand for å plutselig oppdage at det kommer kastet over deg med full styrke igjen og igjen.Jeg tenker på min venninnes babyengel når min 10 åring startet på skolen igjen og fulgte han dit,venninnen min.. hadde ingen 10 åring og følge og jeg kommer aldri til å glemme henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emit Skrevet 31. august 2012 #358 Del Skrevet 31. august 2012 Ufattelig trist å lese... Det med hjertesmykket var utrolig fint... <3 alle verdens gode tanker til deg og pappaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 1. september 2012 #359 Del Skrevet 1. september 2012 Hadde en latterlig god dag i går - sammenliknet med slik de vanligvis er. Begynte morgenen med å bære ut badekar, male vegg bak der karet stod og mannen monterte dusjkabinett. Det tok sine timer, og da vi endelig var ferdig hadde vi montert slangene feil bak der - slik at kaldt ble varmt og motsatt. Dessuten må vi ha gjort noe rart med blandebatteriet, for vannet ble enten kokvarmt eller iskaldt - ingenting midtimellom. Så det ble en kalddusj på begge to før vi rigget oss til i sofa'n med ost, kjeks og vin. Skjønt vin for min del... Jeg klarer knapt alkohol, så å drikke seg glad er et ikke-tema om dagen. Like greit vil jeg tro Vi hadde det innmari hyggelig ihvertfall. Spilte youtube fra tv, og lagde spillelister med kun gamle slagere fra det glade 80-tall. Det er alltid like moro. Jeg får vel dele en med dere også. Gravde nemlig godt i harddisken ala eighties... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 2. september 2012 #360 Del Skrevet 2. september 2012 Så godt å lese Sobril! Hodet har godt av slike dager Håper dere finner ut av dette blandebatteriet da. Ønsker deg en fin søndag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå