Gå til innhold

ALDRI gå på Abelone restaurant!!!


~sikka~

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Synes forfatter av hovedtråd har rett til å bli sint og forbannet. Slikt som dette skal ikke skje. På den andre siden må de som legger opp vaktlistene se til at det er nok folk på jobb på en dag som morsdag/valentines day slik at de alt går knirkefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare lille meg...

Abelone?

Hvor ligger denne og hva slags restaurant er dette?

Bodde to år i trondheim og kan ikke si at jeg husker å ha hørt om den... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de hadde gitt oss prisreduksjon eller gratis dessert f.eks. Da hadde jeg gitt dem en ny sjanse fordi det hadde vært meget kundevennlig. Men når sjefen faktisk ber oss om å bare gå, ja da føler jeg ikke at jeg er mye velkommen til å gå tilbake.

Jeg har opplevd på andre restauranter at de har gjort feil også, men da har de jo gitt meg kompensasjon, og beklaget seg. Det er jo noe helt annet, og da går jeg jo tilbake dit fordi de innrømmer feil.

Helt enig! :enig_animasjon: Gjør de først feil, bør de i alle fall kompansere for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abelone?

Hvor ligger denne og hva slags restaurant er dette?  

Bodde to år i trondheim og kan ikke si at jeg husker å ha hørt om den...  :roll:

Hehe ja der ser du hvor populære de er :ler: De ligger i Dronningens gate. Nesten rett over for Bunnpris. I en kjeller der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Abelone for mange år siden. Da var de flinke. Men siden de tydeligvis ikke er det lenger, så gidder jeg ikke å gå dit en gang til. Hadde nemlig tenkt det.

Takk for tipset, ~sikka~, så slapp jeg å kaste bort tid og penger!

Synes dere hadde god grunn til å reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...